עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 49

אשכול: 10,000 קילומטר על zap puma 120A*H פומה של חברת זאפ

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לכל אלו שחושבים שרכב חשמלי הוא "ירוק" הנה משפט שנאמר בסירטון המצורף שאומר את הכל "בטריות היא דרך גרועה לאגור אנרגיה"

    https://youtu.be/WaL9r-Kn5bc
    אלו שני דברים נפרדים.
    העובדה שסוללה היא "דרך גרועה לאגור אנרגיה" לא הופך אותה ל"לא ירוקה".
    רכב חשמלי מזהם פחות (עובדתית על הכביש) מרכב רגיל.

  2. #32
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אלו שני דברים נפרדים.
    העובדה שסוללה היא "דרך גרועה לאגור אנרגיה" לא הופך אותה ל"לא ירוקה".
    רכב חשמלי מזהם פחות (עובדתית על הכביש) מרכב רגיל.
    לא ממש
    יש זיהום סביבתי שנובע ממצברים שסיימו את חייהם ומגרט (כלי רכב שיצאו משימוש) גבוהה יותר וכמובן רכיבים אלקטרונים שמוחלפים.

    אם זה בטווח הקצר ירוק יותר אולי.
    בטווח הארוך אני לא ממש בטוח מן הסתם יצאו מחקרים ביום מן הימים כשירצו להטמיע טכנולוגיות חדשות.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אלו שני דברים נפרדים.
    העובדה שסוללה היא "דרך גרועה לאגור אנרגיה" לא הופך אותה ל"לא ירוקה".
    רכב חשמלי מזהם פחות (עובדתית על הכביש) מרכב רגיל.
    "על הכביש" זה בדיוק העניין כי מחקר ממכון אמין בגרמניה קבע שטסלה באולם התצוגה כבר זיהמה כמו מרצדס דיזל שעשתה 200000 ק"מ, אז אתה צודק על הכביש טסלה פחות מזהמת כי את הרוב היא כבר עשתה בזמן יצור המצברים שלה.

    שהיא על הכביש היא מזהמת פחות בגלל ניצולת המנוע החשמלי אבל עדיין שורפת פחם וגז בתחנות הכוח.

    אם תקשיב לכל הסירטון תבין שאין דבר כזה ליצור אנרגיה מכלום ורוב האנרגיות הירוקות לא ירוקות בכלל ולא מהוות תחלופה רצינית לנפט וגז ולא יורידו את פליטות גזי החממה גם אם תרשת את כל המדינה.

    הנה דוגמא מעולה לצביעות הירוקה, מסוק שורף הרבה דלק כדי להוריד קרח מתחנת רוח, שיקח לה הרבה זמן עד שתתקזז עם המסוק

  4. #34
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    6

    לא מסכים איתך, זה לא הבליץ'

    [QUOTE=xlib;159889]100 זה לא גבולי. זה לא שימושי. נסה את זה בעליות של חיפה, ו-100 יהפוך ל-30.

    לא, 100ק"מ זה 100 ק"מ.
    מהניסיון שלי כמובן, לא מעניין את הבטריה של הפומה אם אני מרכיב וגם לא אם אנחנו נוסעים בעליה, מס' הקילומטרים מושפעים מעוצמת הפתיחות, תדירות הפתיחות, מהירות הנסיעה ושימוש בבלימת מנוע. אני מזכיר שאני עושה את הנסיעות שלי מרמת גן לירושלים וחזרה ללא טעינה, יש יופי של עליה לירושלים, אולי היא לא פרויד מבחינת השיפוע אבל הכרמל זו עליה של נדמה לי 400 מטר גובה, ירושלים זה כבר 700+

  5. #35
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    6
    אני קטונתי, מהנדס אזרחי, לא חשמל.
    היחידות של A*H זה לא יחידות שאני המצאתי, זה יחידות של בטריות, מה הטענה שלך? איפה הטעות שלי?

  6. #36
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2019
    הודעות
    6
    אני לא דתי ולכן אני בטוח בכלום, אבל:
    אף אחד לא מכריח אותנו לייצר חשמל מלוכלך, אפשר לייצר חשמל מאנרגיה גרעינית, מאנרגיה סולרית, מרוח, מכוחות האוקינוס וכו' וכן, גם תחנת כוח פחמית שמטעינה לי את האופנוע בלילה עם עודפי ייצור החשמל שגם ככה נשפכים על הארת הרחובות כי אי אפשר לעצור את ייצור החשמל עדיפה על פני מנוע 2 צילינדרים בהרבה.
    בטריות אפשר למחזר, אנחנו עדיין לא עושים את זה נכון, אנחנו מטמינים גם פה לא מכריחים אותנו, אבל מה אנחנו עושים עם הפחמן דו חמצני שיוצא לנו מהאגזוז? משחררים אותו לאטמוספיירה פחות סבבה וסיכון מיידי לחיים של כולנו. אני לא מכיר את נתוני הזיהום של ייצור סוללות ליתיום, אני מכיר את התהליך ולא מצאתי בו משהו מזהם במיוחד עקרונית, אם אתה מכיר את הנתונים אשמח אם תפרסם אותם.

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני קטונתי, מהנדס אזרחי, לא חשמל.
    היחידות של A*H זה לא יחידות שאני המצאתי, זה יחידות של בטריות, מה הטענה שלך? איפה הטעות שלי?
    אז הנה הסבר קצר על חשמל/אנרגיה/קיבול/...:
    קיבולת סוללה פרוש הדבר "כמה אנרגיה יש בה". כמות האנרגיה נמדדת ביחידות של JOULE שזה הספק*זמן, כלומר WATT*HOUR. זה יחידות אתה רואה בחשבון חשמל שלך. מצד שני, הספק של זרם ישר (כזה שעובר בסוללה) מחושב לפי P=I*V, כאשר V זה מתח הסוללה ו-I זרם.
    לכן אנחנו יכולים להשוות קיבולת של 2 סוללות בעלות אותו מתח ע"י פרמטר I*H כלומר "איזה זרם יכולה לספק סוללה תוך כמה זמן". שים לב - זה לא הספק ולא קיבולת. קיבולת מודדים ב-W*H (וואט-שעה).

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני לא דתי ולכן אני בטוח בכלום
    אז אני מהנדס ואני כן בטוח בכמה דברים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אף אחד לא מכריח אותנו לייצר חשמל מלוכלך, אפשר לייצר חשמל מאנרגיה גרעינית, מאנרגיה סולרית, מרוח, מכוחות האוקינוס וכו'
    הכי טוב - קסם. אז זה 100% נקי.

    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    גם תחנת כוח פחמית שמטעינה לי את האופנוע בלילה עם עודפי ייצור החשמל שגם ככה נשפכים על הארת הרחובות כי אי אפשר לעצור את ייצור החשמל
    אההה - זה לא בדיוק עובד ככה ...

    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני מכיר את התהליך ולא מצאתי בו משהו מזהם במיוחד עקרונית
    אתה מהנדס כימיה? נראה לי שאין לך מושג על מה אתה מדבר.

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני לא דתי ולכן אני בטוח בכלום, אבל:
    אף אחד לא מכריח אותנו לייצר חשמל מלוכלך, אפשר לייצר חשמל מאנרגיה גרעינית, מאנרגיה סולרית, מרוח, מכוחות האוקינוס וכו' וכן, גם תחנת כוח פחמית שמטעינה לי את האופנוע בלילה עם עודפי ייצור החשמל שגם ככה נשפכים על הארת הרחובות כי אי אפשר לעצור את ייצור החשמל עדיפה על פני מנוע 2 צילינדרים בהרבה.
    בטריות אפשר למחזר, אנחנו עדיין לא עושים את זה נכון, אנחנו מטמינים גם פה לא מכריחים אותנו, אבל מה אנחנו עושים עם הפחמן דו חמצני שיוצא לנו מהאגזוז? משחררים אותו לאטמוספיירה פחות סבבה וסיכון מיידי לחיים של כולנו. אני לא מכיר את נתוני הזיהום של ייצור סוללות ליתיום, אני מכיר את התהליך ולא מצאתי בו משהו מזהם במיוחד עקרונית, אם אתה מכיר את הנתונים אשמח אם תפרסם אותם.
    עודפי חשמל זה באמת משהו שאין לי עדיין הבנה איך הוא בדיוק עובד, הטורבינה של חברת חשמל בדיוק בדיוק עובדת על כמה שצריכה רשת החשמל?
    אתה משלם פחות בלילה מאשר ביום?

    איך חברת החשמל יודעת מתי צרכת את החשמל, הם לא קוראים ישר מהמד חשמל שמחוץ לדירה?

    עכשיו בנוגע למחזור של הסוללות, הכי קל לרשום שניתן למחזר, השאלה באיזה מחיר.
    וחוץ מזה, מי אמר לך שהסוללות האלו בכלל מגיעות למקום שניתן אולי למחזר אותם?
    אולי הם מגיעות ישר לפח הרגיל?

    זה מזכיר לי קרוב משפחה שחושב שכל צלחת חד פעמית שהוא משתמש ממוחזרת, למרות שהוא זורק אותה לזבל הרגיל.
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  10. #40
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי ModChiP צפיה בהודעה
    עודפי חשמל זה באמת משהו שאין לי עדיין הבנה איך הוא בדיוק עובד, הטורבינה של חברת חשמל בדיוק בדיוק עובדת על כמה שצריכה רשת החשמל?
    אתה משלם פחות בלילה מאשר ביום?

    איך חברת החשמל יודעת מתי צרכת את החשמל, הם לא קוראים ישר מהמד חשמל שמחוץ לדירה?
    .
    אני לא יודע מה המדיניות של התעו"ז היום אבל לפני כמה וכמה שנים זה היה שיא האופנה.
    וכן, שילמת לפי שעות.
    ולא, הם לא קוראים ממונה רגיל.

    קח, בצורה שטחית אבל עונה על השאלות האלה:

    https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%AA...96%D7%9E%D7%9F

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    הודעות
    772
    אז זה לא קיים בישראל(משתמש ממוצע שלא ביקש שישנו לו את המונה- שזה כל ישראל בערך).

    טוב לדעת
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    וכמו שאומר אחד השכנים שלי הטריפולתאי מנתניה שהיום הוא בכיר בחברת חשמל - "שהלכתי סתם ברחוב פעם אחת בערב בנתניה כשהייתי בן 18, עצרו על ידי מדורניקים ואחרי שאלה~שתיים הכניסו לי מכות, וואלה אולי היה מגיע לי, וחבל שאין אותם היום!!!"
    ציטוט נכתב במקור על ידי erani99 צפיה בהודעה
    מאז שהחלפתי הנאצי מניע כמו כלום בכל טמפ' שלא תהיה ובכל מצב.
    ציטוט נכתב במקור על ידי OneBiker צפיה בהודעה
    תעבור לאשכול הבא סבא

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    די חלאס, אין דבר כזה אנרגיה ירוקה יש לנקות במקום אחד וללכלך במקום אחר זאת האנרגיה הירוקה של ימינו, כמו שנאמר רק קסם!

  13. #43
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    שנאמר:
    NIMBY

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני קטונתי, מהנדס אזרחי, לא חשמל.
    היחידות של A*H זה לא יחידות שאני המצאתי, זה יחידות של בטריות, מה הטענה שלך? איפה הטעות שלי?
    אני לא יודע מאיזה מוסד קבלת תואר מהנדס, אבל כדאי לבדוק, כי מה שאתה כותב סותר ידע בפיזיקה שצריך להיות לתלמיד תיכון 5 יחידות או אפילו 3 יחידות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אלא, 100ק"מ זה 100 ק"מ.
    מהניסיון שלי כמובן, לא מעניין את הבטריה של הפומה אם אני מרכיב וגם לא אם אנחנו נוסעים בעליה, מס' הקילומטרים מושפעים מעוצמת הפתיחות, תדירות הפתיחות, מהירות הנסיעה ושימוש בבלימת מנוע. אני מזכיר שאני עושה את הנסיעות שלי מרמת גן לירושלים וחזרה ללא טעינה, יש יופי של עליה לירושלים, אולי היא לא פרויד מבחינת השיפוע אבל הכרמל זו עליה של נדמה לי 400 מטר גובה, ירושלים זה כבר 700+


    על חוק שימור האנרגיה שמעת? כשאתה רוכבבעלייה אתה מוסיף לעצמך אנרגיה פוטנציאלית, ובגלל חוק שימור האנרגיה הוא חייב לבוא מהמצבר שלך. רכיבה בעלייה צורכת יותר אנרגיה מרכיבה בכביש ישר (באותה מהירות) בגלל סיבה זו בלבד (ויש עוד סיבות).


    על החוק השני של התרמודינמיקה שמעת? אז גם אם יש לך בלימה רגנרטיבית, לעולם לא תייצר את כל האנרגיה שהוצאת בעלייה, כי חלק ילך לחום (מכונת קרנו, אנטרופיה).


    אני לא מתווכח על ר"ג-ירושלים ובחזרה ללא טעינה. במהירויות איטיות (יחסית) כשהתנגדות הרוח קטנה והמנוע עובד בתחום נצילות גבוה זה אפשרי. אבל אם תרכב במהירות נורמלית (נניח, 120-130, גם בעלייה) לא בטוח שתצליח לסיים את הסיבוב ללא טעינה.


    אתה מזכיר לי את אותה זקנה שאומרת שהיא לא מבינה מה כולם מתלוננים על עליית מחירי הדלק. היא, כרגיל, ממלאת כל פעם שהמכל מתרוקן ב-100 שקל.


    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    אני לא דתי ולכן אני בטוח בכלום, אבל:
    אף אחד לא מכריח אותנו לייצר חשמל מלוכלך, אפשר לייצרחשמל מאנרגיה גרעינית, מאנרגיה סולרית, מרוח, מכוחות האוקינוס וכו' וכן, גם תחנתכוח פחמית שמטעינה לי את האופנוע בלילה עם עודפי ייצור החשמל שגם ככה נשפכים עלהארת הרחובות כי אי אפשר לעצור את ייצור החשמל עדיפה על פני מנוע 2 צילינדריםבהרבה.


    חשמל שלא מיוצר לא עולה. בלילה,כשהעומס נמוך, ההתנגדות לסיבוב בגנרטורים של חברת חשמל קטנה, ולכן צריך רק מעט אנרגיה (פחם/מזוט/גז) כדי לסובב אותה. חיבור צרכן (כמו מטעני מצברים) מגדיל את העומס ולכן ישרוף יותר מאובנים. אין "עודפי חשמל" שנשפכים למקום זה או אחר.


    אין ייצור אנרגיה בלי השפעה סביבתית. לכל השיטות שמנית יש אפקטים סביבתיים, החל מפסולת גרעינית שמזהמת אלפי שנים ומסוכנת פי כמה מפחמן דו חמצני ועד לתחנות רוח שמשנות את הסביבה (חיים וצמחייה) במקומות שהם מותקנים. שלא לדבר על "זיהומים מסדר שני", כמו בדוגמת ההליקופטר שדרזנר הביא.


    ציטוט נכתב במקור על ידי שילי צפיה בהודעה
    א
    בטריות אפשר למחזר, אנחנו עדיין לא עושים את זה נכון, אנחנו מטמינים גם פה לא מכריחיםאותנו, אבל מה אנחנו עושים עם הפחמן דו חמצני שיוצא לנו מהאגזוז? משחררים אותו לאטמוספיירה פחות סבבה וסיכון מיידי לחיים של כולנו.

    תראה איך אפשר למחזר מצברי ליתיום ללא זיהום – כנראה תקבל נובל.


    אין חיה כזו.

    פד"ח הוא לא סכנה מיידית אלא ארוכת טווח, ומהווה רק חלק מהגורמים לאפקט החממה. האם יש לך מושג כמה זיהום מיוצר כדי להגיע לכל אחת מהשיטות הירוקות? תבדוק. תופתע.




  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לפות"ש, ירושלים-רמת גן הלוך חזור זה איזור ה130 ק"מ.
    אם הבנתי נכון הסוללה שלך 9KWH, מהניסיון שלי ב4 שנים על חשמליים צריך כ8KW כדי להחזיק על אזור ה100 קמ"ש.
    ככה שנשמע לי קצת מוזר שאתה מצליח לעשות את זה בטעינה אחת. אתה עושה את זה קבוע? יכול להיות שאתה נוסע על אזור ה80 קמ"ש?

אשכולות דומים

  1. ז'קט BMW\PUMA
    על ידי Busy בפורום פורום מכירה
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 27-09-2018, 09:29
  2. מהו ממוצע קילומטר לאופנוע דוש 250 סמק
    על ידי 1228Dor בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 08-08-2017, 17:17
  3. למכירה מגפי Puma Roadster V4 GTX מידה 42
    על ידי Amir331 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 01-06-2017, 16:18
  4. למכירה מגפי ספורט תיור Puma Roadster v4 GTX CE
    על ידי Yogev בפורום פורום מכירה
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 09-10-2016, 10:29
  5. קילומטר בשנה [ er6 ]
    על ידי shlomi2k בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 17-12-2015, 18:08

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO