אז אחרי שלל שרשורי בכיינות שנפתחו לאורך השנים בנוגע לשירות הנוראי, המחירים המנופחים
ובכלל שיטת ה"כמעט קרטל" של מטרו מוטור, לפיה נזהרו במטרו לגרד את סף 50% מהשוק מלמטה,
הגיע הזמן שנבין שהכוח נמצא אצלנו הצרכנים.
מי ש"ממש חייב" (ועכשיו!) את המותגים שבבעלות מטרו שיבוסם לו.
מי שרוצה את המוצרים אבל לא מוכן להיות שבוי של שיטת הכמעט מאפיה יכול להשתמש בשיטות של מטרו לטובתו.
היום כשהכל כל כך נגיש ופשוט להזמנה ברשת אין צורך לקנות דרך המונופול. אפשר להשתמש במונופול לצרכינו.
להגיע לסניף הראשי ולהתרשם בכיף מהמוצרים האיכותיים והכל בנוחות בסניף המרווח והממוזג.
אני לא מכיר חוק שאוסר על הצרכן לבדוק ולמדוד, ולברוח ברגע ששומע את המחיר הלא הגיוני.
ואחרי שנרגעים מהבהלה שאחזה בנו עת שמענו את המחיר, להזמין את אותו המוצר בחצי מחיר.
קוראים לזה מרד צרכנים וזה נהוג וזה נכון נגד קרטלים.
נ.ב. פתחתי את השרשור הזה בעקבות השרשור על הוסט המתנפח שהם מוכרים במחיר מופקע.
זה לא מוסרי למכור ציוד מציל חיים במחירים כל כך לא פרופורציונאלים למחיריהם בחו"ל.
ומאחר ומטרו לא מאפשרת תחרות אז היא לא משאירה לנו ברירה אלא להגן על עצמנו.