תלוי בדגם. כעיקרון, ישנם מנועים שנוטים לאכול שמן, ויש כאלה שלא. אבסולוטית, 200 גרם ל-1000 ק"מ זה לא המון - אבל גם לא זניח.
במידה ומדובר בדגם שלא ידוע בנטיה לאכול שמן, זה מעיד או על תקלה (נזילה או בלאי בגומיות השסתומים/רינגים/בוכנה), או על סגנון רכיבה אלים לאורך זמן (קריעה בסל"ד גבוה באופן קבוע), או על הזנחה (אי הקפדה על החלפת שמנים בזמן, מה שמוביל לבלאי שתיארתי בהתחלה).


 
			
			 
					
					
					
						 ציטוט ההודעה בתגובה
  ציטוט ההודעה בתגובה נכתב במקור על ידי Alex159
 נכתב במקור על ידי Alex159
					
