
נכתב במקור על ידי
KKatkov
קודם כל, אם יש לך נזילה - תסדר. אם לא מדובר בהזעה קלה אלא בנזילה (כשרואים רטיבות של ממש, עד לרמה שהשמן מצטבר לטיפה) - רק זה יכול לעלות לך ב-50-100 גרם ל-1000.
ממה שאתה מתאר, אין לך שום הוכחה שהקטנוע טופל באופן סדיר.
אם הוחלף בו שמן רק ב-10K וב-20K, ובו זמנית "קרעו אותו" - ייתכן והספיק להיגרם נזק מסויים לחלקי המנוע.
עם זאת, כל עוד צריכת השמן אחידה ולא גבוהה מאוד, והקטנוע נוסע טוב - אני לא רואה סיבה להתערבות במנוע. תמשיך לרכב, תבדוק שמן אחת לשבוע ותוסיף במידת הצורך. אם באיזשהו שלב יילך המנוע - אז כבר תחשוב מה לעשות. ממה שאתה מתאר, נשמע שהקטנוע ימשיך לסחוב עוד עשרות אלפי ק"מ.