ציטוט נכתב במקור על ידי בןהלאמשחיז צפיה בהודעה
כמובן ששברים חסים על קטנוע.
לדוגמא פיאג'ו 50 סמ"ק - אין בו שום דבר שיכול להישבר. ומה שמצליח להישבר כנראה לא צריך להיות שם.
רולים + רצועה + צמיגים + תוספות ועבודה = 400ש"ח
אין שום אופנוע ישן/חדש ככל שיהיה שמגיע למחירי תחזוקה נמוכים כאלו.
כן.
אני לא בטוח שאתה צודק.
היו לי כמה קטנועי 50 סמ"ק - פיאג'יו טייפון,2 ראנרים,קימקו ZX,קימקו TB,ספידפייט 2,סאן יאנג פיור ודרבי אטלנטיס.

באשר לפיאג'יו 50 יש מספר דגמים עם עלות שונה לכל דגם והמחיר שנקבת מתייחס לחלקים שלא בדיוק יוצרו באיטליה כמו שלא בדיוק מדובר בשגרת תחזוקה לפי היצרן.

אם נטפל לפי הוראות היצרן ועם החלקים המקוריים נעבור את ה 400 שקלים בוודאות - בוודאי כשמדובר בג'ילרה ראנר.
וגם בכללי לגבי קטנועים 50 סמ"ק זה לא נכון להכליל בטח כשמדובר בימאהה אירוקס (ימאהה..).

אני גם לא בטוח שאתה צודק לגבי האופנועים.
דווקא יש אופנוע ישן מדגם סוזוקי GN שלכל הפחות היה עומד במחירי התחזוקה עם הטייפון ודגמי ה 50 של קימקו \ סאן יאנג (הזולים מקטנועי ה 50).
כמובן שאני לא יכול להכליל אבל מהידוע לי עליו התקלות היו חסות עליו.