עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 50

אשכול: קוואסאקי Z H2 בהשקה עולמית

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    שיא ההספק לא מגיע מיד שפותחים מצערת, לכן אם היה שעון כח סוס בלוח השעונים הייתם רואים שברוב הזמן לא הגעתם ל200 כח סוס.
    כמה נתון המומנט ובאיזה סל"ד הוא מגיע חשוב כאן, בכל מקרה 200 כח סוס לרוב ינוצלו במסלול

  2. #17
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Ami צפיה בהודעה
    תמיד טוב שיש עוד סוסים באורווה גם אם לא מנצלים את כולם רוב הזמן
    לדעתי היה טוב ושפוי אם כל הכלים היו מוגבלים ל 80- 100 כ"ס. זה מספיק כוח וביצועים ו-200 קמ"ש בכביש ציבורי זה לא בשביל חובבים ובטח שלא 200 כ"ס.
    בטח שזה מהנה וכיף אבל לעניות דעתי הרבה מעבר ליכולות של הרוכב הממוצע כולל זה שבטוח שהוא מנוסה מאוד. כמה שולטים בבלימת חירום ב-200 קמ"ש עם ובלי ABS? כמה יודעים להאיץ ביציאה מפניה של 120 בדיוק לפני שהאחורי מתחיל לזרוק? מי בכלל רוכב כשמחט הסל"ד בתחום האדום רוב הזמן? (אני! כשהייתי טאפש צעיר). ולמה לעצור ב -200, מה רע ב- 500 כ"ס? בהיאבוסה הראשון נגמר באזור 140 והשני כנראה ב 180. מנתק הצתה קוטע את הכוח ב -300 כי לא נעים מהמתחרים. ב 300 קמ"ש כל יונה תערוף ראש עם ובלי קסדה שלא לדבר על בור או פרופיל ברזל שנפל ממשאית שאין לך סיכוי לראות. זה קיצוני מוגזם וחסר הגיון.

    העיוות וחוסר איזון בין היכולות של הכלי לרמת הרכיבה הממוצעת איומים. למכור מפלצת עם מיליון בקרות שיתנו תחושה בטוחה כשהרכוב לא יודע מוכן ובשל לכוח אדיר שכזה זה קצת פשע. עניין של פרופורציות. עם כלים של 200 כ"ס התחרו 20 הרוכבים הטובים ביותר בעולם לפני ~30 שנה ב MotoGp. אנשים שקמים כל יום ואוכלים אספלט עד הערב ואחרי 20 שנה ועשרות אלפי שעות רכיבה הגיעו בגיל 25 לרמת שליטה הטובה ביותר שיש. כל רוכב מקצועי על ג'יקסר ענתיקה ("רק" 100 כ"ס) ישאיר לרובנו אבק במסלול. 200 כ"ס בשביל רוכב כזה, -הגיוני. בשורה התחתונה גם בכלים שמצויידים בבקרות על חלל- אם נכנסים לפניה ב 2 קמ"ש יותר מהמהירות האפשרית, הסיפור גמור. מי שרוצה רכיבה קיצונית צריך מסלול, לא 200 כ"ס.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  3. #18
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אמת הנתון שבאמת שווה להתייחס אליו הוא המומנט ( היה בשפע בGTR)
    וגם שם לא באמת אפשר "לנצל" אותו בטח לא בהילכוים נמוכים.

    יצא לי למצוא את עצמי מתרומם ביציאה מעקלתון באחד מכבישי הארץ כשהפרונט מתרומם כשהאופנוע נמצא במהירות שהשתיקה יפה לה.

    אז נכון זה כיף לדעת שזה שם

    בפועל כיום ( למרות שבלוטות החשק עדין מפרישות לי הורמונים) אני לא חושב שארכוש יותר מימאהה טנרה 700 או משהו דומה.
    בפועל אפילו עם הNC אני מסתדר לא רע (יש קיטורים אבל זה בלוטות החשק)

    וואלה מזכיר לי את חיי הנישואין
    היא יפה טובה ביצועים מספקים (פחות או יותר) ועדיין רוצים סיבוב על אחרת.

    חומר למחשבה

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #19
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אני מנסה לפתח דיון ואתה בורח לסקס?
    הנה המחשה במדרג של רמות רכיבה מ 1 עד 10. אמנם בלי תמונות אבל אולי זה יעזור.
    10 = רוכב מקצועי שיודע להפיק 99%-100% מהכלי.
    9 = מחפש ספונסר.
    8 = צבר 500 שעות מסלול כולל הדרכות מתקדמות
    7 = צבר 100 שעות מסלול
    6 = 30 שעות מסלול ויכולת לרכב בווילי עד לאופק
    5= התנסה במסלולים, כולל בלימות השכבות ותאוצות שמשאירות סימני גומי
    4= עבר הדרכות והתנסה במסלול
    3= מהיר יחסית לממוצע רוכב מעל 3 שנים רגל קצרה מתאונה מזהה לחץ אוויר שגוי ותקלות לפי אוזן ותחושה
    2 = יודע לבלום, לפנות ולהאיץ בתנאי רכיבה מנהלתיים
    1 = שבוע ראשון על אופנוע

    בפעמון שאני מכיר, רוב גדול של הרוכבים (לא כולל קטנועים) נמצאים ברמה 1 עד 2 בסולם.
    פחות מ 10% נמצאים ברמות 3 עד 5.
    בודדים נמצאים ברמות רכיבה 6-7. אישית לא מכיר אף אחד אבל אני לא דוגמא.
    רוכבים ברמה 8 ומעלה מעריך שיש בישראל. מקסימום עשרות.
    רוכב ברמות 9-10? נניח שיש צדיק בסדום.

    להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
    לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.

    הדגמה לרמה 5 עם 100 כ"ס.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מנסה לפתח דיון ואתה בורח לסקס?
    הנה המחשה במדרג של רמות רכיבה מ 1 עד 10. אמנם בלי תמונות אבל אולי זה יעזור.
    10 = רוכב מקצועי שיודע להפיק 99%-100% מהכלי.
    9 = מחפש ספונסר.
    8 = צבר 500 שעות מסלול כולל הדרכות מתקדמות
    7 = צבר 100 שעות מסלול
    6 = 30 שעות מסלול ויכולת לרכב בווילי עד לאופק
    5= התנסה במסלולים, כולל בלימות השכבות ותאוצות שמשאירות סימני גומי
    4= עבר הדרכות והתנסה במסלול
    3= מהיר יחסית לממוצע רוכב מעל 3 שנים רגל קצרה מתאונה מזהה לחץ אוויר שגוי ותקלות לפי אוזן ותחושה
    2 = יודע לבלום, לפנות ולהאיץ בתנאי רכיבה מנהלתיים
    1 = שבוע ראשון על אופנוע

    בפעמון שאני מכיר, רוב גדול של הרוכבים (לא כולל קטנועים) נמצאים ברמה 1 עד 2 בסולם.
    פחות מ 10% נמצאים ברמות 3 עד 5.
    בודדים נמצאים ברמות רכיבה 6-7. אישית לא מכיר אף אחד אבל אני לא דוגמא.
    רוכבים ברמה 8 ומעלה מעריך שיש בישראל. מקסימום עשרות.
    רוכב ברמות 9-10? נניח שיש צדיק בסדום.

    להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
    לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.

    הדגמה לרמה 5 עם 100 כ"ס.
    תכף תגיד לי שפרארי זה רק לנהגי מרוצים.
    תאמין לי שאתה מרגיש את ההבדל בין 100 ל-200 כ״ס גם בין רמזור לרמזור.
    ל200 כ״ס האלו מתלווים מתלים איכותיים, הבלמים הכי טובים בשוק, שלדה מעולה וכל מערכת בטיחות קיימת.

    אז את המנוע לא תנצל ב100% כשאתה נוסע על 60 קמ״ש באיילון, אבל את המטר שתחסוך בבלימה אתה תרגיש מעולה.

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    אבל הדיון הוא לא הבלמים או הבולמים כי תמצא מעולים גם בכלים עם שליש כ"ס. הדיון (מבחינתי) הוא על שיווק להמונים כלי עם כוח שלא תואם את רמת הרכיבה.
    שאלה נוספת- היכן עובר הגבול או למה בעצם לא לרכב בכביש ציבורי על כלים של 500 כ"ס?
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מנסה לפתח דיון ואתה בורח לסקס?
    הנה המחשה במדרג של רמות רכיבה מ 1 עד 10. אמנם בלי תמונות אבל אולי זה יעזור.
    10 = רוכב מקצועי שיודע להפיק 99%-100% מהכלי.
    9 = מחפש ספונסר.
    8 = צבר 500 שעות מסלול כולל הדרכות מתקדמות
    7 = צבר 100 שעות מסלול
    6 = 30 שעות מסלול ויכולת לרכב בווילי עד לאופק
    5= התנסה במסלולים, כולל בלימות השכבות ותאוצות שמשאירות סימני גומי
    4= עבר הדרכות והתנסה במסלול
    3= מהיר יחסית לממוצע רוכב מעל 3 שנים רגל קצרה מתאונה מזהה לחץ אוויר שגוי ותקלות לפי אוזן ותחושה
    2 = יודע לבלום, לפנות ולהאיץ בתנאי רכיבה מנהלתיים
    1 = שבוע ראשון על אופנוע

    בפעמון שאני מכיר, רוב גדול של הרוכבים (לא כולל קטנועים) נמצאים ברמה 1 עד 2 בסולם.
    פחות מ 10% נמצאים ברמות 3 עד 5.
    בודדים נמצאים ברמות רכיבה 6-7. אישית לא מכיר אף אחד אבל אני לא דוגמא.
    רוכבים ברמה 8 ומעלה מעריך שיש בישראל. מקסימום עשרות.
    רוכב ברמות 9-10? נניח שיש צדיק בסדום.

    להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
    לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.

    הדגמה לרמה 5 עם 100 כ"ס.
    הרוכב שם בסה"כ פותח חזק מצערת בישורת היחסית שם, את הסיבובים הוא עושה על 40 גג שזה המהירות שאני עושה את הסיבובים במקום הזה רק אני לא פותח מצערת בין סיבוב לסיבוב כי זה קצת מעייף במיוחד אם אני יודע שיש לי עוד הרבה לרכב.
    לא חושב שהסירטון מדגים רוכב עם יכולות מיוחדות.

  8. #23
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    אני מנסה לפתח דיון ואתה בורח לסקס?
    הנה המחשה במדרג של רמות רכיבה מ 1 עד 10. אמנם בלי תמונות אבל אולי זה יעזור.
    10 = רוכב מקצועי שיודע להפיק 99%-100% מהכלי.
    9 = מחפש ספונסר.
    8 = צבר 500 שעות מסלול כולל הדרכות מתקדמות
    7 = צבר 100 שעות מסלול
    6 = 30 שעות מסלול ויכולת לרכב בווילי עד לאופק
    5= התנסה במסלולים, כולל בלימות השכבות ותאוצות שמשאירות סימני גומי
    4= עבר הדרכות והתנסה במסלול
    3= מהיר יחסית לממוצע רוכב מעל 3 שנים רגל קצרה מתאונה מזהה לחץ אוויר שגוי ותקלות לפי אוזן ותחושה
    2 = יודע לבלום, לפנות ולהאיץ בתנאי רכיבה מנהלתיים
    1 = שבוע ראשון על אופנוע

    בפעמון שאני מכיר, רוב גדול של הרוכבים (לא כולל קטנועים) נמצאים ברמה 1 עד 2 בסולם.
    פחות מ 10% נמצאים ברמות 3 עד 5.
    בודדים נמצאים ברמות רכיבה 6-7. אישית לא מכיר אף אחד אבל אני לא דוגמא.
    רוכבים ברמה 8 ומעלה מעריך שיש בישראל. מקסימום עשרות.
    רוכב ברמות 9-10? נניח שיש צדיק בסדום.

    להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
    לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.

    הדגמה לרמה 5 עם 100 כ"ס.
    מי שקונה קוואסקי H2 Z זה יותר לפנאי מאשר למסלול. אם בא לך באמת לנצל את המסלול - בשביל זה יש סופרבייקים עם פיירינג וחופה ועם טכנולוגיה מתקדמת.
    אפשר לרכב אבל נדרש מנגד שידרוג לשרירי הצוואר בעיקר. לא לשכוח שבמקור זה אופנוע ספורט עם מעט פיירינג וכידון.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הרוכב שם בסה"כ פותח חזק מצערת בישורת היחסית שם, את הסיבובים הוא עושה על 40 גג שזה המהירות שאני עושה את הסיבובים במקום הזה רק אני לא פותח מצערת בין סיבוב לסיבוב כי זה קצת מעייף במיוחד אם אני יודע שיש לי עוד הרבה לרכב.
    לא חושב שהסירטון מדגים רוכב עם יכולות מיוחדות.
    משם ירדתי בערפל כבד אז לא זוכר הרבה. אבל העליה מצד שני הרבה יותר מפותלת, במיוחד החלק העליון.
    הרוכב עצמו נראה לי כ-5 אולי החמאתי כי מכיר עוד סרטונים שלו. אז יכול להיות שבסרטון הוא 4 אבל הפואנטה היא לא התיוג המדוייק אלא שרוב הרוכבים נמצאים ברמת מתחילים (בחלוקה של 1,2,3) ושם, במים הרדודים על כבישים ציבוריים לא צריך יותר מ 100 כ"ס כדי ליהנות ואפילו מאוד.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    א

    ‎להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
    ‎לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.
    ‎אתה נדיב בצורה בלתי רגילה. 200 כס זה רמה של motogp. אנשים שיודעים לנצל אופנועים כאלה הם בודדים בעולם.
    בישראל פחות מאחוז היו אי פעם במסלול.
    ‎לעומת זאת, ילדים ש-״מרגישים״ את ההבדל ביציאה מרמזור יש מספיק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    ‎אתה נדיב בצורה בלתי רגילה. 200 כס זה רמה של motogp. אנשים שיודעים לנצל אופנועים כאלה הם בודדים בעולם.
    בישראל פחות מאחוז היו אי פעם במסלול.
    ‎לעומת זאת, ילדים ש-״מרגישים״ את ההבדל ביציאה מרמזור יש מספיק.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    זה לא עניין של יכולת לנצל 200 כח סוס, אם תראה גרף של דיינו תבין שבשביל להיות על 200 צריך לסחוט כל הילוך כמעט עד הסוף וזה כל דביל יכול אבל הבעיה היא שהכביש נגמר מהר מאד ככה וכמות הפעמים שתגיע ל200 כח סוס האלו יהיו בודדים.

  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ... ככה וכמות הפעמים שתגיע ל200 כח סוס האלו יהיו בודדים.
    לא בודדים - אפס. כמובן שאתה יכול לנסוע בהילוך שני כל הדרך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    לא בודדים - אפס. כמובן שאתה יכול לנסוע בהילוך שני כל הדרך.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    איילון, 3 בבוקר, פול גז והעברות ללא קלאץ כל פעם שמתקרבים לקו האדום, יש כמה משוגעים

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    קידוזו

    רכיבה זה מתחרה רציני לסקס.

    בעקרון שמתי לב שאתה אוהב לדרג את הדברים.

    אני יכול להעיד רק על עצמי.

    במדרג שלך אני ממצב את עצמי נמוך מבחינת יכולת.

    בgtr היה לי הרבה יותר קשה לנצל את איכות הכלי ההספק ובפועל בכבישים טכניים עבדתי הרבה יותר קשה לעומת הבאנדיט או הnc שיש לי כיום בהם הם כמו כפםה ליד ואני מצליח(הצלחתי) לרדת איתם נמוך ולהיות מהיר יותר בתוך הסיבובים.


    מה שאני מבין מזה שאת יכולות הnc אני מנצל כמעט עד תום וברמה הרבה יותר גבוהה מאשר הgtr שאומנם היה עם מערכות מתלים בלמים ומנוע הרבה יותר גבוהים וטובים (שושנים לפני שאתה קופץ על כיול וגיל ושאר פרמטרים) אבל בפועל אני לא בטוח שידעתי לנצל אותם למעט בכביש 6 (שם נפתחים שערי הגיהנום החיוך נמתח לצדדים ספק מהרוח ספק מההנאה וההנעה).



    Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    אם הייתם רוצים לקבל הערכה של תחושת הכח מאופנוע, אילו מספרים הייתם צריכים? נגיד משהו כמו - ממוצע הזמנים בהאצה של 20 קמ"ש - 60-80, 80-100, .. , 140-160 בהילוכים 1-6

    אגב, אופנוע ש-"סוחב בכל הילוך", טכנית אומר שאפשר לחסוך דלק אם נשארים על הילוך יותר גבוה?

אשכולות דומים

  1. ב.מ.וו S1000XR דור שני בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 29-04-2020, 00:47
  2. השקה עולמית: דוקאטי היפרמוטארד 950
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 12:22
  3. השקה עולמית: ק.ט.מ 250/300EXC TPI – הזרקת דלק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 00:43
  4. השקה עולמית: ימאהה איקסמקס 300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-04-2017, 19:19
  5. השקה עולמית: ימאהה mt-03
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 12:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO