ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
אני מנסה לפתח דיון ואתה בורח לסקס?
הנה המחשה במדרג של רמות רכיבה מ 1 עד 10. אמנם בלי תמונות אבל אולי זה יעזור.
10 = רוכב מקצועי שיודע להפיק 99%-100% מהכלי.
9 = מחפש ספונסר.
8 = צבר 500 שעות מסלול כולל הדרכות מתקדמות
7 = צבר 100 שעות מסלול
6 = 30 שעות מסלול ויכולת לרכב בווילי עד לאופק
5= התנסה במסלולים, כולל בלימות השכבות ותאוצות שמשאירות סימני גומי
4= עבר הדרכות והתנסה במסלול
3= מהיר יחסית לממוצע רוכב מעל 3 שנים רגל קצרה מתאונה מזהה לחץ אוויר שגוי ותקלות לפי אוזן ותחושה
2 = יודע לבלום, לפנות ולהאיץ בתנאי רכיבה מנהלתיים
1 = שבוע ראשון על אופנוע

בפעמון שאני מכיר, רוב גדול של הרוכבים (לא כולל קטנועים) נמצאים ברמה 1 עד 2 בסולם.
פחות מ 10% נמצאים ברמות 3 עד 5.
בודדים נמצאים ברמות רכיבה 6-7. אישית לא מכיר אף אחד אבל אני לא דוגמא.
רוכבים ברמה 8 ומעלה מעריך שיש בישראל. מקסימום עשרות.
רוכב ברמות 9-10? נניח שיש צדיק בסדום.

להגיוני, רק רוכבים ברמה 5 ומעלה מוכשרים ומנוסים מספיק כדי לשלוט באמת בכלי קיצוני. ולשייט ב 120 רק לדאווין אני מוציא מהמשוואה.
לכן- 90% מהרוכבים לא אמורים לרכב על 200 כ"ס.

הדגמה לרמה 5 עם 100 כ"ס.
הרוכב שם בסה"כ פותח חזק מצערת בישורת היחסית שם, את הסיבובים הוא עושה על 40 גג שזה המהירות שאני עושה את הסיבובים במקום הזה רק אני לא פותח מצערת בין סיבוב לסיבוב כי זה קצת מעייף במיוחד אם אני יודע שיש לי עוד הרבה לרכב.
לא חושב שהסירטון מדגים רוכב עם יכולות מיוחדות.