עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 50

אשכול: קוואסאקי Z H2 בהשקה עולמית

  1. #31
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    אם הייתם רוצים לקבל הערכה של תחושת הכח מאופנוע, אילו מספרים הייתם צריכים? נגיד משהו כמו - ממוצע הזמנים בהאצה של 20 קמ"ש - 60-80, 80-100, .. , 140-160 בהילוכים 1-6

    אגב, אופנוע ש-"סוחב בכל הילוך", טכנית אומר שאפשר לחסוך דלק אם נשארים על הילוך יותר גבוה?

    אני מעריך ביצועי מנוע על הנייר לפי גרפי דיינו, זה הדבר הכי קרוב למה שתרגיש במציאות

    גרף דיינו שמראה עליה לינארית בכח הסוס בזמן שהמומנט כמעט בשיאו מסל"ד סופר נמוך.
    זה גרף של אופנוע עם 110 כח סוס אבל הוא יעקור לך את הידיים שתפתח מצערת אפילו רק לחצי
    S-18-114-M460.jpg

    לגבי חיסכון בדלק, הכל קשור לפתיחת המצערת, אם בהילוך גבוה אתה פותח פחות מצערת ומקבל אותה מהירות אתה תחסוך דלק

  2. #32
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    איילון, 3 בבוקר, פול גז והעברות ללא קלאץ כל פעם שמתקרבים לקו האדום, יש כמה משוגעים
    אין ספק שזה אפשרי. שאלה - איזה פניה באיילון המשוגע הזה יכול לקחת בהילוך שישי ב12000 סלד?

    ואם בתשובה היא ״אף אחד״ - שמישהו יסביר לי למה זה נועד?


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  3. #33
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    אני מעריך ביצועי מנוע על הנייר לפי גרפי דיינו, זה הדבר הכי קרוב למה שתרגיש במציאות

    גרף דיינו שמראה עליה לינארית בכח הסוס בזמן שהמומנט כמעט בשיאו מסל"ד סופר נמוך.
    זה גרף של אופנוע עם 110 כח סוס אבל הוא יעקור לך את הידיים שתפתח מצערת אפילו רק לחצי
    S-18-114-M460.jpg

    לגבי חיסכון בדלק, הכל קשור לפתיחת המצערת, אם בהילוך גבוה אתה פותח פחות מצערת ומקבל אותה מהירות אתה תחסוך דלק
    לייק


    איפה ההילוך(ים?) בגרף הזה?

  4. #34
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    לייק


    איפה ההילוך(ים?) בגרף הזה?
    מה קשר? זה גרף של הספק כפונקציה של סלד.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין ספק שזה אפשרי. שאלה - איזה פניה באיילון המשוגע הזה יכול לקחת בהילוך שישי ב12000 סלד?

    ואם בתשובה היא ״אף אחד״ - שמישהו יסביר לי למה זה נועד?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    תתפלא. יש אנשים שהמהירות שיוט שלהם על כבישים ראשיים זה איזור ה170 והם חופשי עוברים את ה250 בכל נסיעה, ולא פעם אחת.

  6. #36
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2018
    הודעות
    1,211
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תתפלא. יש אנשים שהמהירות שיוט שלהם על כבישים ראשיים זה איזור ה170 והם חופשי עוברים את ה250 בכל נסיעה, ולא פעם אחת.
    170 בשיוט גם אני יכול. 250 בכל נסיעה ולא פעם אחד - רק אם הנסיעות בלילה בכביש 6. גם זה לא חוכמה.
    מיומנות זה לא יכולת ללחוץ על הגז בכביש ישר. ראה דירוג למעלה.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  7. #37
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי xlib צפיה בהודעה
    אין ספק שזה אפשרי. שאלה - איזה פניה באיילון המשוגע הזה יכול לקחת בהילוך שישי ב12000 סלד?

    ואם בתשובה היא ״אף אחד״ - שמישהו יסביר לי למה זה נועד?


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    אם כבר הזכרנו, אז ב200 קמ"ש יש לא מעט עיקולים באיילון.
    העיקול של וולפסון יכול לאתגר גם במהירות הרבה יותא נמוכה. בעיקר בגלל שדה הראיה המוגבל.

  8. #38
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אם אני רוצה משהו לא אמין הייתי קונה אופנוע עם טורבו ועוד קווסאקי.
    אני הייתי מעדיף bmw s1000rr במקום כל זה וג- וגם זה מיותר.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תתפלא. יש אנשים שהמהירות שיוט שלהם על כבישים ראשיים זה איזור ה170 והם חופשי עוברים את ה250 בכל נסיעה, ולא פעם אחת.
    אני בקו אווירי ק"מ ספורים מכביש 6 ושומע כל יום את אלה שמגלחים את הכביש במהירות גבוהה, בחושך. טמטום טהור כי הפנס במקרה הטוב נותן לך חצי מטווח הבלימה. אומץ או טמטום אולי אבל שום דבר שמלמד על יכולת רכיבה. ללחוץ על הגז בכביש ישר כולם יודעים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    אם כבר הזכרנו, אז ב200 קמ"ש יש לא מעט עיקולים באיילון.
    העיקול של וולפסון יכול לאתגר גם במהירות הרבה יותא נמוכה. בעיקר בגלל שדה הראיה המוגבל.
    על החומה בעיקול של וולפסון (לכיוון צפון) יש עדויות לשדה הראיה המוגבל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #40
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה
    קידוזו

    רכיבה זה מתחרה רציני לסקס.

    בעקרון שמתי לב שאתה אוהב לדרג את הדברים.

    אני פשוט עושה סדר בקול רם המספרים לא מעניינים אותי. הפואנטה לדירוג שרובנו בתכל'ס נמצאים ברמת מתחילים.

    אני יכול להעיד רק על עצמי.

    במדרג שלך אני ממצב את עצמי נמוך מבחינת יכולת.

    בgtr היה לי הרבה יותר קשה לנצל את איכות הכלי ההספק ובפועל בכבישים טכניים עבדתי הרבה יותר קשה לעומת הבאנדיט או הnc שיש לי כיום בהם הם כמו כפםה ליד ואני מצליח(הצלחתי) לרדת איתם נמוך ולהיות מהיר יותר בתוך הסיבובים.


    מה שאני מבין מזה שאת יכולות הnc אני מנצל כמעט עד תום וברמה הרבה יותר גבוהה מאשר הgtr שאומנם היה עם מערכות מתלים בלמים ומנוע הרבה יותר גבוהים וטובים (שושנים לפני שאתה קופץ על כיול וגיל ושאר פרמטרים) אבל בפועל אני לא בטוח שידעתי לנצל אותם למעט בכביש 6 (שם נפתחים שערי הגיהנום החיוך נמתח לצדדים ספק מהרוח ספק מההנאה וההנעה).Nc750 שפוי לא בהכרח רצוי
    תשע בבוקר בתחנת דלק באשתאול.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    שש וחצי בצומת כרם

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אם אני רוצה משהו לא אמין הייתי קונה אופנוע עם טורבו ועוד קווסאקי.


    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    אני באמת לא יודע מאיפה חוסר האמינות של קווסאקי מגיע אליך.

    בהיסטוריה שלי האישית (לא מדגם מייצג) יש סוזוקי, ימהה וקווסאקי. הסוזוקי היה עם הכי הרבה תקלות. הימהות והקווסאקי היו בעלי אמינות מעולה ודומה.

    היה לקווסאקי (עד כמה שידוע לי) מנוע אחד בעייתי - הטווין-650 שלהם עם שסתומים שוקעים. זה תוקן בשנתונים מאוחרים יותר. מעבר לזה לא ידוע לי על בעיות רציניות באופנוע החברה.

    ודרך אגב, לא מדובר על טורבו אלא על סופר-צ'רג'ר - זה משהו אחר לגמרי והרבה פחות רגיש מבחינה מכאנית.

  13. #43
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    תודה על המידע (:

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  14. #44
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    לא מבין על מה המהומה. 200 כ"ס ומומנט של טרקטור כבר יש לנו ב ZZR1400 והיבוסה

  15. #45
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    1,054
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אם אני רוצה משהו לא אמין הייתי קונה אופנוע עם טורבו ועוד קווסאקי.
    אני הייתי מעדיף bmw s1000rr במקום כל זה וג- וגם זה מיותר.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    יש לך נתונים רשמיים בעניין?

אשכולות דומים

  1. ב.מ.וו S1000XR דור שני בהשקה עולמית
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 17
    הודעה אחרונה: 29-04-2020, 00:47
  2. השקה עולמית: דוקאטי היפרמוטארד 950
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-02-2019, 12:22
  3. השקה עולמית: ק.ט.מ 250/300EXC TPI – הזרקת דלק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 00:43
  4. השקה עולמית: ימאהה איקסמקס 300
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 26-04-2017, 19:19
  5. השקה עולמית: ימאהה mt-03
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 10-03-2016, 12:22

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO