אני מעריך ביצועי מנוע על הנייר לפי גרפי דיינו, זה הדבר הכי קרוב למה שתרגיש במציאות
גרף דיינו שמראה עליה לינארית בכח הסוס בזמן שהמומנט כמעט בשיאו מסל"ד סופר נמוך.
זה גרף של אופנוע עם 110 כח סוס אבל הוא יעקור לך את הידיים שתפתח מצערת אפילו רק לחצי
S-18-114-M460.jpg
לגבי חיסכון בדלק, הכל קשור לפתיחת המצערת, אם בהילוך גבוה אתה פותח פחות מצערת ומקבל אותה מהירות אתה תחסוך דלק
אם אני רוצה משהו לא אמין הייתי קונה אופנוע עם טורבו ועוד קווסאקי.
אני הייתי מעדיף bmw s1000rr במקום כל זה וג- וגם זה מיותר.
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
אני בקו אווירי ק"מ ספורים מכביש 6 ושומע כל יום את אלה שמגלחים את הכביש במהירות גבוהה, בחושך. טמטום טהור כי הפנס במקרה הטוב נותן לך חצי מטווח הבלימה. אומץ או טמטום אולי אבל שום דבר שמלמד על יכולת רכיבה. ללחוץ על הגז בכביש ישר כולם יודעים.
על החומה בעיקול של וולפסון (לכיוון צפון) יש עדויות לשדה הראיה המוגבל.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
אני באמת לא יודע מאיפה חוסר האמינות של קווסאקי מגיע אליך.
בהיסטוריה שלי האישית (לא מדגם מייצג) יש סוזוקי, ימהה וקווסאקי. הסוזוקי היה עם הכי הרבה תקלות. הימהות והקווסאקי היו בעלי אמינות מעולה ודומה.
היה לקווסאקי (עד כמה שידוע לי) מנוע אחד בעייתי - הטווין-650 שלהם עם שסתומים שוקעים. זה תוקן בשנתונים מאוחרים יותר. מעבר לזה לא ידוע לי על בעיות רציניות באופנוע החברה.
ודרך אגב, לא מדובר על טורבו אלא על סופר-צ'רג'ר - זה משהו אחר לגמרי והרבה פחות רגיש מבחינה מכאנית.
תודה על המידע (:
Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
לא מבין על מה המהומה. 200 כ"ס ומומנט של טרקטור כבר יש לנו ב ZZR1400 והיבוסה