קנייה ומכירה של כל אופנוע היא פונקציה של טיימינג, סבלנות ומחיר נכון לשני הצדדים, אין כללים אין חוקים והכל פתוח.
אם פרסמת מודעה בדיוק כאשר מישהו מחפש את האופנוע שלך רוב הסיכויים שאחרי מו"מ הוגן תמכור את הכלי, במידה
ולא יהיו טלפונים כי אין מתעניינים אז פיתוי קונה פוטנציאלי יגיע עם מחיר נמוך.
ה-1200 שכירים ויש להם קהל שבוי ואוהד, כרגע יש צלילה מסוימת במחירים שלהם כיוון שלשוק נכנס דגם ה-1250
ורבים מחליפים, מדובר בשוק של בעלי אמצעים שזה יכול לשחק במו"מ לכאן ולכאן מצד אחד מוכר עמיד לא יתקשקש איתך
על אלף ש"ח לכאן או לכאן, ומצד שני יש כאלה שלא לחוצים למכור שלא במחיר שלהם. במחיר משומש בן ארבע שנים עדיין
תוכל לקנות כלי חדש מהחברה אבל לחובבי המותג זה באמת לא משנה. בעוד שנה או שנתי המחירים יפלו מדרגה נוספת כאשר
דגמי ה-1250 יתחילו לחזור לשוק כיד 2 בכמות גדולה יותר. דבר נוסף שמאפיין את השוק הספציפי הזה שכלים טובים נמכרים
בין חברים, והם מחלפים אופנועים דוגמת המשחק של הכיסאות המוזיקליים...
הרבה כלים מוחלפים בטרייד איין בסוכנות, כי הבעלים שלהם רוצים להימנע ממגע אם הקונה הישראלי, המחיר הוא הורדה
משמעותית במחיר המכירה לסוכנות ודיל בקניית חדש. לפעמים עדיף למוכר למכור בשוק החופשי מתחת למחירון ולהגיע
לסוכנות עם מזומן, לכן שווה להציע למוכר קצת מעל מחיר שהיה מקבל בטרייד.
לרוכב הבימר גם צריך להיות ניסיון רכיבה טוב הוא לא אופנוע למתחילים, הוא צריך להיות בעל מידות וחזק, וצריך כיס עמוק ותקציב
לטיפולים.
אופנועי ה- BMW הם חלום יקר ואוונגרדי, תבדוק רק שזה באמת מה שאתה צריך על מנת שהחלום לא יהפוך לסיוט יקר ומיותר.