עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 52

אשכול: גרמניה פותחת במלחמה כנגד רעש אופנועים

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    זה לא היה איסור רכיבה, זה היה איסור יציאה - וזה היה לכולם, כולל רכבים וכולל ברגל וזה היה זמני בלבד אם אישור מוגבל כל פעם רק לשבוע.
    וכן זה מאוד הרגיז אותי אבל לסבול משהו חד פעמי ומאוד זמני שנעשה בכמעט כל העולם לרגל מגפה זה משהו אחר לחלוטין.
    הגבלת חופש התנועה לפלח מסויים באוכלוסיה על בסיס קבוע זה משהו אחר לגמרי.

  2. #2
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    כמובן שהגבלת נסיעה היא מגוחכת לחלוטין.
    וגם ברור שלא תעבור, כי אחרת יצטרכו להגביל הרבה דברים אחרים.
    אבל כמו שאמרתי, את האגזוזים המרעישים (תקן או בלי תקן)צריך להוציא מחוץ לחוק (לפחות בכביש ציבורי).

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Nov 2015
    הודעות
    35
    מישהו עצבני על השכן שלו?

  4. #4
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי prorider צפיה בהודעה
    מישהו עצבני על השכן שלו?
    הסאונד בגרמניה זה נושא רגיש ואולי אפילו יותר מבישראל...

  5. #5
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    שיתחילו לאכוף גם בארץ. אולי אז מישהו יעשה משהו לגבי הבן אלף עם הג'יקסר שנותן ניתוקים הלוך וחזור בסיבובים באישון לילה בשכונה שלי.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי TundraOG צפיה בהודעה
    שיתחילו לאכוף גם בארץ. אולי אז מישהו יעשה משהו לגבי הבן אלף עם הג'יקסר שנותן ניתוקים הלוך וחזור בסיבובים באישון לילה בשכונה שלי.
    אני לא חושב שצריך להעמיס על המשטרה עבודה נוספת, פשוט צריך לספק RPG להמונים....

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ישראל תמיד מעתיקה מהאיחוד אבל בדרך כלל משהוא משתבש בחוקים שהם עוברים לעברית ככה שיותר הייתי דואג בישראל.

    בגרמניה יש עשרות הצעות חוק מבית היוצר של הירוקים ורובם לא מתקבלות, אפילו להצעת החוק הזאת אין אפילו תאריך דיון בממשלה ככה שעוד שבוע כבר זה ישכח, דבר טוב אחד מכל זה זה הצצה לעולם המעוות שבו הירוקים בשילטון.

  8. #8
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כלי עם אגזוז רועש אמור להיכשל בטסט. לא נכשל? בעיה של הרשויות שאמורות לפקח על מכוני הרישוי.
    המצחיק שדווקא האנשים שעומדים מאחורי החוקים הכי מגוחכים ומרושעים נקראים ובטוחים עד לשד עצמותיהם החיוורות שהם באמת ליברלים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כלי עם אגזוז רועש אמור להיכשל בטסט. לא נכשל? בעיה של הרשויות שאמורות לפקח על מכוני הרישוי.
    כי בישראל הנאורה והתמימה אף אחד לא חושב על להרכיב את המשתיק (בדר"כ בורג אחד) או להחליף את הדוד (בדר"כ 2 ברגים) לפני הטסט.

  10. #10
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    כי בישראל הנאורה והתמימה אף אחד לא חושב על להרכיב את המשתיק (בדר"כ בורג אחד) או להחליף את הדוד (בדר"כ 2 ברגים) לפני הטסט.
    עברתי טסט עם Arrow רועש במיוחד. אף אחד לא מדד או חשב לבדוק כמה הוא מרעיש.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    סבבה, אבל אם מישהו לא עובר הוא חוסר למחרת עם הדוד המקורי שזרוק לו במחסן, עובר טסט ושם חזרה את הדוד הפתוח והרועש.
    מכאן שאתה לא יכול להפיל את פתרון הבעיה על המכונים והרשויות, כפי שעשית בהודעה הקודמת, זה מה שניסיתי לטעון.

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי 600 ירושלמי צפיה בהודעה
    סבבה, אבל אם מישהו לא עובר הוא חוסר למחרת עם הדוד המקורי שזרוק לו במחסן, עובר טסט ושם חזרה את הדוד הפתוח והרועש.
    מכאן שאתה לא יכול להפיל את פתרון הבעיה על המכונים והרשויות, כפי שעשית בהודעה הקודמת, זה מה שניסיתי לטעון.
    לא רק המוסכים גם המשטרה שלא באמת נמצאת בכבישים ואחרון חביב הרוכב שחייב שישמעו אותו .
    כל האגזוזים הפתוחים רועשים אבל יש מציקים וכאלה שלא. מי שמעיר את השכונה בכל פעם שהוא מתקרב או יוצא מהבית (בעברי, אבל ככה קיבלתי את הכלי) צריך לשלם. מי שרוכב בערבה על 10,000 סל"ד ושובר עננים מהרעש שיבושם לו.
    בשבוע הבא יש לי טסט, אדווח אם בודקים.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    זה מאוד תלוי במכון ובבוחן.
    תיאורטית אני מכיר אנשים שנכשלו באופנוע על משתיק.
    אפילו אני כמעט נכשלתי פעם עם xt500, שכשמוציאים את המשתיק מאחור, עושה מעט יותר רעש (ועדיין פחות מאשר אופנוע שטח סטוק). המזל היה שהמשתיק היה אצלי בתיק, עם הבורג הרכבה שלו.

  14. #14
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    לא מסכים עם זה בכלל.
    למה?
    אופנועים בעלי 4 צילינדרים (כן כן, גם 250 החדשים) יוציאו לפחות 90db בנסיעה על סל"ד גבוהה. אופנועי ספורט עם קראנק וטלטל חזקים וכבדים גם יוציאו יותר. לדעתי יש אופנועים שמוציאים גם 120db בקלות (כל ה-1200+ למיניהם).
    הבעיה בתקנה הזו היא כך:
    א. לא יהיה יותר שוק של אופנועי 400 ומטה, שכוללים 2 צילינדרים או יותר.
    ב. לא יהיו יותר אופנועי 1000+ שכוללים 4 צילינדרים.
    ג. לא יהיו, כנראה, אופנועים של של יותר מ-10k סל"ד (לא מדויק אבל זה מצריך חישוב).
    ד. מעטפת המנוע תהיה גדולה יותר וכבדה כדי לבלום רעשים, דבר שלמעשה יכביד על הכלי ולהערכתי יתן לו לפחות עוד 30 קילו.


    בקיצור זו תקנה שתהרוג את הנסיעה באופנועים ובייחוד אופנועי ספורט, הארלי ומיוחדים.

    לדעתי את התקנה הזו צריך לאכוף בלבד לפי חוק הרעש (בשעות הצהריים, בשעות הלילה המאחורות ובמועדים מיוחדים) ובתוך ערים בלבד. במקומות כמו, כבישים ראשיים, דרכי עפר המיועדות לנסיעות ועוד מקומות אין לאכוף זאת כי זה לא תקין כלפי האזרח.

    נ.ב
    יש לשים לב כי, כיום, מוטו ג'י פי מוגבל ל 115db ותקנות רעש לאופנועי עם רישיון (יורו 4) מגבילות ל-80-77db אבל בתנאים מחמירים.
    התקנה מתבססת על יורו 3.
    התקנה אומרת כך: אופנוע צריך לנסוע ב-50 קמ"ש במצערת מלאה ובכך מודדים את רעשו לאחר מכן עולים עד ל-2 הילוכים, נשארים על המהירות הרצויה עם סטיה של 1 קמ"ש ומודדים את הרעש בכל הילוך - עושים ממוצע ורואים את רעש האגזוז. זאת אומרת שיש אופנועים כמו 400cc שיסעו בהילוך שני ויש כאלו שיסעו בהילוך ראשון - בתקנות יורו 4 פשוט נתנו לנו את הגיר הרצוי לכל אופנוע שממנו מתחילים בנוסף יש לשים נהג של 75 קילוגרם עם ציוד מדידה של 5 קילוגרם.

    זה טוב ויפה אבל כל זה מודד את רעש האגזוז... פליטת האגזוז. המנוע עצמו מפיק רעש עצום שאותו המצלמות יתפסו, זה דיי לא פייר כי האופנוע יכול לעמוד בתקן אבל המנוע עדיין יוציא רעש ש"יצטלם".



    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    ישראל תמיד מעתיקה מהאיחוד אבל בדרך כלל משהוא משתבש בחוקים שהם עוברים לעברית ככה שיותר הייתי דואג בישראל.

    בגרמניה יש עשרות הצעות חוק מבית היוצר של הירוקים ורובם לא מתקבלות, אפילו להצעת החוק הזאת אין אפילו תאריך דיון בממשלה ככה שעוד שבוע כבר זה ישכח, דבר טוב אחד מכל זה זה הצצה לעולם המעוות שבו הירוקים בשילטון.
    לגבי זה... ישראל לא מעתיקה.
    בישראל יש חוק אימוץ תקנים. אם התקן הוא מתאים לארץ ישראל וחוקותיה הוא מאומץ, עובר שינויים המתאימים לאותם צרכים ונכנס לחוק כלשהו (אם צריך כמובן).
    תשימו לב לנושא הזה כי הוא חשוב, מאוד!
    יש המון תקנים מאומצים מארה"ב, יש כאלו מאירופה, יש בודדים מאוסטרליה... ויש גם כאלו שמשולבים (מארה"ב ואירופה לתקן אחיד והוא ישראלי) - מדובר על כל תקן שהוא ולא רק בנושא הנ"ל.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    נערך לאחרונה על ידי 2 Strokes; 22-05-2020 בשעה 15:56.

  15. #15
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    לא מסכים עם זה בכלל.
    למה?
    אופנועים בעלי 4 צילינדרים (כן כן, גם 250 החדשים) יוציאו לפחות 90db בנסיעה על סל"ד גבוהה. אופנועי ספורט עם קראנק וטלטל חזקים וכבדים גם יוציאו יותר. לדעתי יש אופנועים שמוציאים גם 120db בקלות (כל ה-1200+ למיניהם).
    הבעיה בתקנה הזו היא כך:
    א. לא יהיה יותר שוק של אופנועי 400 ומטה, שכוללים 2 צילינדרים או יותר.
    ב. לא יהיו יותר אופנועי 1000+ שכוללים 4 צילינדרים.
    ג. לא יהיו, כנראה, אופנועים של של יותר מ-10k סל"ד (לא מדויק אבל זה מצריך חישוב).
    ד. מעטפת המנוע תהיה גדולה יותר וכבדה כדי לבלום רעשים, דבר שלמעשה יכביד על הכלי ולהערכתי יתן לו לפחות עוד 30 קילו.


    בקיצור זו תקנה שתהרוג את הנסיעה באופנועים ובייחוד אופנועי ספורט, הארלי ומיוחדים.

    לדעתי את התקנה הזו צריך לאכוף בלבד לפי חוק הרעש (בשעות הצהריים, בשעות הלילה המאחורות ובמועדים מיוחדים) ובתוך ערים בלבד. במקומות כמו, כבישים ראשיים, דרכי עפר המיועדות לנסיעות ועוד מקומות אין לאכוף זאת כי זה לא תקין כלפי האזרח.

    נ.ב
    יש לשים לב כי, כיום, מוטו ג'י פי מוגבל ל 115db ותקנות רעש לאופנועי עם רישיון (יורו 4) מגבילות ל-80-77db אבל בתנאים מחמירים.
    התקנה מתבססת על יורו 3.
    התקנה אומרת כך: אופנוע צריך לנסוע ב-50 קמ"ש במצערת מלאה ובכך מודדים את רעשו לאחר מכן עולים עד ל-2 הילוכים, נשארים על המהירות הרצויה עם סטיה של 1 קמ"ש ומודדים את הרעש בכל הילוך - עושים ממוצע ורואים את רעש האגזוז. זאת אומרת שיש אופנועים כמו 400cc שיסעו בהילוך שני ויש כאלו שיסעו בהילוך ראשון - בתקנות יורו 4 פשוט נתנו לנו את הגיר הרצוי לכל אופנוע שממנו מתחילים בנוסף יש לשים נהג של 75 קילוגרם עם ציוד מדידה של 5 קילוגרם.

    זה טוב ויפה אבל כל זה מודד את רעש האגזוז... פליטת האגזוז. המנוע עצמו מפיק רעש עצום שאותו המצלמות יתפסו, זה דיי לא פייר כי האופנוע יכול לעמוד בתקן אבל המנוע עדיין יוציא רעש ש"יצטלם".





    לגבי זה... ישראל לא מעתיקה.
    בישראל יש חוק אימוץ תקנים. אם התקן הוא מתאים לארץ ישראל וחוקותיה הוא מאומץ, עובר שינויים המתאימים לאותם צרכים ונכנס לחוק כלשהו (אם צריך כמובן).
    תשימו לב לנושא הזה כי הוא חשוב, מאוד!
    יש המון תקנים מאומצים מארה"ב, יש כאלו מאירופה, יש בודדים מאוסטרליה... ויש גם כאלו שמשולבים (מארה"ב ואירופה לתקן אחיד והוא ישראלי) - מדובר על כל תקן שהוא ולא רק בנושא הנ"ל.

    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    120 דציבלים זה קונצרט רוק או המראה של מטוס סילון, אין מצב שאופנוע אחד יכול להוציא רעש ברמה כזאת, 90 דציבלים בסל"ד גבוה זה הגיוני אבל אתה לא אמור לחצות את העיר ב12000 סל"ד, מחוץ לעיר אין לזה חשיבות לכן תקן היורו 4 בודק רעש ב50 קמ"ש שהוא עומד מתחת ל80 דצבלים, יש פרק שלם על איזה הילוך, איזה סל"ד ומרחק מיקרופונים אבל זה לא מעניין כרגע.

    לאמץ או לעתיק זה אותו הדבר, הבעיה היא שהרבה פעמים ישראל מאמצת רק חלק ממקשה אחת של חוקים באירופה ואז דברים מתחילים להשתבש.

אשכולות דומים

  1. המשטרה מבהירה: אכיפה על השול רק כנגד פורעים
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 41
    הודעה אחרונה: 01-12-2019, 17:09
  2. מטה המאבק כנגד העלאת מחירי הביטוח מוקם מחדש
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 223
    הודעה אחרונה: 30-08-2018, 22:39
  3. תגובות: 29
    הודעה אחרונה: 17-07-2017, 13:29
  4. ידיות קצרות כנגד ארוכות ?
    על ידי Maxi בפורום כללי
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 03-11-2016, 09:12

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO