אם אתה יוצא לבין עירוני, חד משמעית 250. זה אפשרי על 125, אבל ממש לא אידיאלי. אתה תהיה על קצה גבול היכולת של המנוע ותזדחל בנתיב הימני, משאיות יעקפו אותך, חוויה לא נעימה.
אופנוע בנפח 250 ישייט על 100-110 עם רזרבת עקיפה, זהה בעלות הביטוח ל-125 ומעבר לכמה ק"מ בודדים בצריכת הדלק, אתה לא תרגיש הבדל בעלויות האחזקה.
מה גם שעם רשיון A1 יפתחו לך המון דלתות במידה ותרצה לשדרג בנפח בעתיד, בעוד שעם A2 תצטרך לעבור שוב את כל התהליך של הוצאת רישיון, טסט וכו'. לא כיף.
אף אחד גם לא מבטיח לך שתוך שיעור אחד כנקוב בחוק תהיה מוכן לטסט, או שתעבור טסט ראשון, או שני. זה יכול מהר מאוד להגיע לאותה עלות שרשיון A1 יעלה לך ואז תתבאס כפליים.