תוצאות 1 עד 12 מ 12

אשכול: איתות דולק רצוף במקום להבהב

צפייה משולבת

  1. #1
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    9

    איתות דולק רצוף במקום להבהב

    היי.
    יש לי ג'וירייד 125 evo.
    היום אני בא לאותת, פתאום קולט שהאור של האיתות דולק רצוף כמו מנורה במקום להבהב כמו שהוא אמור להיות.
    למישהו יש פתרון לדבר הזה? מישהו נתקל בדבר כזה?
    תודה

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    לך למוסך שיחליפו לך ריליי. זה זול

  3. #3
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jan 2020
    הודעות
    9
    תודה אח⁦❤️⁩

  4. #4
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    איפה נימצא הריליי הזה בפיאגיו אקס איבו piaggio xevo ???

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי aviranze צפיה בהודעה
    איפה נימצא הריליי הזה בפיאגיו אקס איבו piaggio xevo ???
    מובנה בתוך ה cdi.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    אליפות תודה רבה, אם כבר, אז יודע במקרה איפה ממוקם ה CDI ? (השערה: בחזית מתחת המסיכה?)

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ברוב הקטנועים זה מתחת למסכת כידון או הפיירינג הקדמי.

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    כשתביןמה זה cdi, תהיה פחות שמח.
    בתור התחלה,תבדוק שאין לך אף נורת אית6ת שרופה, אוכאלו שהוחלפו ללד.

  9. #9
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    כן אני יודע שזה רכיב יקר יחסית, אין לי נורה שרופה או לדים.
    יש לי בעיה קצת יותר מציקה ואני גם לא בטוח שהחלפת CDI תפתור אותה (כנראה שכן אבל אנסה לפתור זאת בדרך אחרת).

    איתות ימין (בלבד) מזייף לעיתים , כלומר בדרך כלל עובד תקין ולפעמים מתחרבש ומחליט על פעולה בקצב גבוה משמעותית.. כמובן שיש קשר בעומס שמשפיע על הזרם.

    בנהיגה רציפה (כביש מהיר) הטעינה די קבועה וכך גם הזרם ודווקא שם האיתות עובד כנדרש. בעמידה במקום\מיד לאחר הנעה , שם האיתות מהיר מאוד.

    אני אבדוק שאין במסלול של איתות ימין צרכן לא תואם, אחליף את הנורות מאמין שזה דרך טובה להתחיל ממנה לפני ה CDI.

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    אפשר לשים פלאשר חיצוני.
    בשביל להחליף cdi צריך להחליף גם את המפתח וזה יעלה מעבר למחיר של הקטנוע.
    תבדוק שאין לך טעינת יתר.
    רב מודד על 20V במצב DC אתה אמור לראות לא יותר מ 14.5 עם מעט גז\בסרק.

  11. #11
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    163
    אמיתי בשביל להחליף CDI צריך להחליף גם את המפתח??
    במצב של טעינת יתר, ניתן להעיד ישירות על הסלילים? יכול להיות קשר להתנגדות PICKUP? מהם הסיבות בגינם נקבל טעינת יתר?

  12. #12
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    לי קרה ביותר מאופנוע אחד, שמיישר זרם דפוק עשה בלאגן. אבל בדיקת סלילים ומיישר זה לא דבר מסובך, אל תרוץ להחליף סתם.

אשכולות דומים

  1. s3 כפתור איתות תקוע בפנים
    על ידי West בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 23-01-2020, 00:48
  2. שאלה לגבי עקיפות בפס הפרדה רצוף
    על ידי YoniSM בפורום כללי
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 03-09-2019, 22:10
  3. אין אורות קדמיים ואורות איתות
    על ידי Highway בפורום פורום טכני
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 07-09-2018, 16:29
  4. איך והאם לזגזג בפקקים
    על ידי stanly בפורום כללי
    תגובות: 20
    הודעה אחרונה: 15-01-2018, 08:16
  5. קסנון מהבהב ונכבה
    על ידי Aviram87 בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 24-06-2015, 14:30

תגיות עבור אשכול הזה

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO