היי.
יש לי ג'וירייד 125 evo.
היום אני בא לאותת, פתאום קולט שהאור של האיתות דולק רצוף כמו מנורה במקום להבהב כמו שהוא אמור להיות.
למישהו יש פתרון לדבר הזה? מישהו נתקל בדבר כזה?
תודה![]()
היי.
יש לי ג'וירייד 125 evo.
היום אני בא לאותת, פתאום קולט שהאור של האיתות דולק רצוף כמו מנורה במקום להבהב כמו שהוא אמור להיות.
למישהו יש פתרון לדבר הזה? מישהו נתקל בדבר כזה?
תודה![]()
תודה אח❤️
איפה נימצא הריליי הזה בפיאגיו אקס איבו piaggio xevo ???
אליפות תודה רבה, אם כבר, אז יודע במקרה איפה ממוקם ה CDI ? (השערה: בחזית מתחת המסיכה?)
ברוב הקטנועים זה מתחת למסכת כידון או הפיירינג הקדמי.
כשתביןמה זה cdi, תהיה פחות שמח.
בתור התחלה,תבדוק שאין לך אף נורת אית6ת שרופה, אוכאלו שהוחלפו ללד.
כן אני יודע שזה רכיב יקר יחסית, אין לי נורה שרופה או לדים.
יש לי בעיה קצת יותר מציקה ואני גם לא בטוח שהחלפת CDI תפתור אותה (כנראה שכן אבל אנסה לפתור זאת בדרך אחרת).
איתות ימין (בלבד) מזייף לעיתים , כלומר בדרך כלל עובד תקין ולפעמים מתחרבש ומחליט על פעולה בקצב גבוה משמעותית.. כמובן שיש קשר בעומס שמשפיע על הזרם.
בנהיגה רציפה (כביש מהיר) הטעינה די קבועה וכך גם הזרם ודווקא שם האיתות עובד כנדרש. בעמידה במקום\מיד לאחר הנעה , שם האיתות מהיר מאוד.
אני אבדוק שאין במסלול של איתות ימין צרכן לא תואם, אחליף את הנורות מאמין שזה דרך טובה להתחיל ממנה לפני ה CDI.
אפשר לשים פלאשר חיצוני.
בשביל להחליף cdi צריך להחליף גם את המפתח וזה יעלה מעבר למחיר של הקטנוע.
תבדוק שאין לך טעינת יתר.
רב מודד על 20V במצב DC אתה אמור לראות לא יותר מ 14.5 עם מעט גז\בסרק.
אמיתי בשביל להחליף CDI צריך להחליף גם את המפתח??
במצב של טעינת יתר, ניתן להעיד ישירות על הסלילים? יכול להיות קשר להתנגדות PICKUP? מהם הסיבות בגינם נקבל טעינת יתר?
לי קרה ביותר מאופנוע אחד, שמיישר זרם דפוק עשה בלאגן. אבל בדיקת סלילים ומיישר זה לא דבר מסובך, אל תרוץ להחליף סתם.