עמוד 4 מתוך 4 ראשוןראשון ... 234
תוצאות 46 עד 51 מ 51

אשכול: עלות החזקת אופנוע כתחביב ושימוש אישי

  1. #46
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    ככל שהמהירות יותר איטית ככה זה יותר גרוע, יותר סיכוי לפרפור של הצמיג שגורם לשחיקה הכי גדולה.
    לא חושב שאתה צודק.
    למעט אולי במקרה של אופנוע עם בקרת אחיזה שאז אולי המערכת מווסתת וגם אז אני לא בטוח.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #47
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ההבדל בתאוצה בין 1-30 (0 הוא מספר בעייתי) לבין 91-120 הוא שבתחום הנמוך התאוצה הרבה יותר גדולה, ולכן, ה-x ברוב האופנועים יהיה קטן יותר.
    גם אם הוא זהה, ההבדל באחוזים גדול יותר.

  3. #48
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    קטקטקוב, אתה בטח מכיר את ההבחנה בין רוכבי אופנוע לקטנוע. בכל מה שקשור לכביש אתה נכנס להגדרה של רוכב קטנוע - כלי תחבורה יעיל וחסכוני (למרות שאתה רוכב על דוקאטי). וברור לך שאתה לא מייצג את הכלל. כמה עוד רוכבים יש שמוציאים 40,000 ק"מ מסט צמיגים או 80,000 מסט גלגל"ש?!

    כמה ק"מ אתה מוציא מצמיג על האופנוע שטח שמשמש אותך להנאה ולא ככלי תחבורה נטו. כל כמה זמן אתה מחליף סט שרשרת וגלגלי שיניים שם? אלו נתונים יותר רלוונטים
    אבחנה בין רוכבי אופנוע לרוכבי קטנוע?
    הראשונים רוכבים על הילוכים ועם טנק בין הרגליים, השניים שמים רגליים על מדרך ויכולים להצמיד ברכיים.
    האבחנה שאני מדבר עליה - זה ההבדל בין רוכב מתון שמשתמש באופנוע לרכיבה מנהלתית או טיול, לבין רוכב ספורטיבי.
    80K לסט גלגל"ש לא אמרתי.
    רוכבים שמוצאים קרוב ל-40K מסט צמיגים אני מכיר.

    לגבי הנתונים שבקשת:
    באופנוע שטח אני מחליף צמיגים אחת לשנה בקירוב. אני מעריך (הערכה גסה) שאני רוכב כרגע כ-60-70 שעות בשנה, בשנים קודמות זה היה יותר לכיוון ה-100. בפועל, אין לי מושג כמה שעות או קילומטרים זה, אין לי שעון שעות והדשבורד מת לפני כמה שנים. לפי ההערכה לעיל, מדובר ב-60-70 שעות לאחורי, את הקדמי אפשר למשוך עוד קצת - אבל בד"כ אני מחליף סט (שעלותו 600 שקלים).
    שרשרת/גלגל"ש החלפתי עד כה פעם אחת אם זכרוני אינו מטעה אותי, לפני כשנתיים. האופנוע אצלי 4 שנים.

    ושוב - בשטח, אני משתולל. לא כל הזמן, אבל מדי פעם - כן. ואני מודע טוב מאוד שלהשתולל על כלי מוטורי עולה הרבה כסף (אם כי - על אופנוע אינדורו זה עדיין הרבה יותר זול מאשר על דוקאטי. על הדרך, פחות סיכוי להשאיר את הבן שלי יתום).

    הבעיה נעוצה בהגדרת השרשור.
    מי ש"אופנוע כתחביב" אומר בשבילו טיולי נופים רגועים בזוג עם פק"ל קפה ללא השחזות - יכול לבנות על אורך חיי רכיבים כמו שאני מתאר, אולי 20-25% פחות (בכ"ז, לא כל אחד פורק אגרסיות בשטח כדי להיות רגוע יותר בכביש). יש כאלה לא מעט, חלקם על איזה FJR או ויסטרום, חלקם על גולדווינג אספנות. אגב - בעינך, גם הם "קטנוענים"?
    מי ש"אופנוע כתחביב" אומר מבחינתו פתיחות, ריצות למנתק וצמיגים "סגורים" - יתייחס למספרים האלה כדימיוניים, כאלה שהם נחלתם של רוכבי קטנוע שבמקרה (אההמ) רוכבים על דוקאטי.
    אין גם טעם לנסות לעשות ממוצע בין השנים, כי זה לא ש-90% מהרוכבים נמצאים באמצע והשאר בקצוות שתוארו - אני מניח שיש ייצוג הולם לכל הקשת הזאת, גם כאן בפורום.

    לכן, אני מציע לפות"ש, אם בא לו, לפצל את הטבלה ל-3 טבלאות, ולאפשר לכמה נציגים מכל קטגוריה לתת מספרים:
    1. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי לטיולי נופים רגועים
    2. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי
    3. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבת מסלול
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #49
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לכן, אני מציע לפות"ש, אם בא לו, לפצל את הטבלה ל-3 טבלאות, ולאפשר לכמה נציגים מכל קטגוריה לתת מספרים:
    1. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי לטיולי נופים רגועים
    2. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי
    3. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבת מסלול[/QUOTE]

    אופנוע כל בו:
    כלי לשימוש יומי לעבודה בית סידורים.
    כלי לטיולים בזוג עם משקל רב ולמרחקים.
    כלי לפריקת תסכול (שישי שבת עם חברים בכבישים טכניים+טיולים)

    צמיגים מקוריים מצלר-החזיקו 18000
    פירלי אנג'ל GT - החזיקו 14000

    רכיבה מגוונת, מהירה, טכנית, טוריינג כבד, האצות קלות, ללא ווילי, שרשרת גלגלש במצב מצוין (35202 ק"מ) כמעט ולא מגיע לקצה.
    תחזוקה טיפולים שוטפים בחצי ותיקון של אתת שמאל ומצבר אחרי שנתיים וחצי. זה כל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #50
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ההבדל בתאוצה בין 1-30 (0 הוא מספר בעייתי) לבין 91-120 הוא שבתחום הנמוך התאוצה הרבה יותר גדולה, ולכן, ה-x ברוב האופנועים יהיה קטן יותר.
    גם אם הוא זהה, ההבדל באחוזים גדול יותר.
    לא בטוח מה זה X כאן, אבל גם לי התחושה היתה שהאצה ממהירויות נמוכות יותר שוחקת

  6. #51
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    צודק. כתבתיתגובה ארוכה עם נוסחאות ומחקתי. הx נשאר בטעות. הכוונה ב-x זמן (למרות שזמן בד"כ נכתב בt).

אשכולות דומים

  1. החלפת אגזוז ושימוש נכון בקלאצ'
    על ידי Isrecpecr312 בפורום כללי
    תגובות: 31
    הודעה אחרונה: 24-12-2018, 23:37
  2. תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 12-05-2018, 15:32
  3. שאלה - עלות אחזקה של אופנוע איטלקי
    על ידי אברי בפורום כללי
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 07-11-2017, 21:15
  4. אופנוע ראשון מנסיון אישי
    על ידי Micha7900 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 21-04-2017, 23:56
  5. יבוא אישי של אופנוע בן שנה מחו"ל-כמה שאלות.
    על ידי השושנים בפורום אוף טופיק
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 19-04-2017, 13:44

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO