ההבדל בתאוצה בין 1-30 (0 הוא מספר בעייתי) לבין 91-120 הוא שבתחום הנמוך התאוצה הרבה יותר גדולה, ולכן, ה-x ברוב האופנועים יהיה קטן יותר.
גם אם הוא זהה, ההבדל באחוזים גדול יותר.
ההבדל בתאוצה בין 1-30 (0 הוא מספר בעייתי) לבין 91-120 הוא שבתחום הנמוך התאוצה הרבה יותר גדולה, ולכן, ה-x ברוב האופנועים יהיה קטן יותר.
גם אם הוא זהה, ההבדל באחוזים גדול יותר.
אבחנה בין רוכבי אופנוע לרוכבי קטנוע?
הראשונים רוכבים על הילוכים ועם טנק בין הרגליים, השניים שמים רגליים על מדרך ויכולים להצמיד ברכיים.
האבחנה שאני מדבר עליה - זה ההבדל בין רוכב מתון שמשתמש באופנוע לרכיבה מנהלתית או טיול, לבין רוכב ספורטיבי.
80K לסט גלגל"ש לא אמרתי.
רוכבים שמוצאים קרוב ל-40K מסט צמיגים אני מכיר.
לגבי הנתונים שבקשת:
באופנוע שטח אני מחליף צמיגים אחת לשנה בקירוב. אני מעריך (הערכה גסה) שאני רוכב כרגע כ-60-70 שעות בשנה, בשנים קודמות זה היה יותר לכיוון ה-100. בפועל, אין לי מושג כמה שעות או קילומטרים זה, אין לי שעון שעות והדשבורד מת לפני כמה שנים. לפי ההערכה לעיל, מדובר ב-60-70 שעות לאחורי, את הקדמי אפשר למשוך עוד קצת - אבל בד"כ אני מחליף סט (שעלותו 600 שקלים).
שרשרת/גלגל"ש החלפתי עד כה פעם אחת אם זכרוני אינו מטעה אותי, לפני כשנתיים. האופנוע אצלי 4 שנים.
ושוב - בשטח, אני משתולל. לא כל הזמן, אבל מדי פעם - כן. ואני מודע טוב מאוד שלהשתולל על כלי מוטורי עולה הרבה כסף (אם כי - על אופנוע אינדורו זה עדיין הרבה יותר זול מאשר על דוקאטי. על הדרך, פחות סיכוי להשאיר את הבן שלי יתום).
הבעיה נעוצה בהגדרת השרשור.
מי ש"אופנוע כתחביב" אומר בשבילו טיולי נופים רגועים בזוג עם פק"ל קפה ללא השחזות - יכול לבנות על אורך חיי רכיבים כמו שאני מתאר, אולי 20-25% פחות (בכ"ז, לא כל אחד פורק אגרסיות בשטח כדי להיות רגוע יותר בכביש). יש כאלה לא מעט, חלקם על איזה FJR או ויסטרום, חלקם על גולדווינג אספנות. אגב - בעינך, גם הם "קטנוענים"?
מי ש"אופנוע כתחביב" אומר מבחינתו פתיחות, ריצות למנתק וצמיגים "סגורים" - יתייחס למספרים האלה כדימיוניים, כאלה שהם נחלתם של רוכבי קטנוע שבמקרה (אההמ) רוכבים על דוקאטי.
אין גם טעם לנסות לעשות ממוצע בין השנים, כי זה לא ש-90% מהרוכבים נמצאים באמצע והשאר בקצוות שתוארו - אני מניח שיש ייצוג הולם לכל הקשת הזאת, גם כאן בפורום.
לכן, אני מציע לפות"ש, אם בא לו, לפצל את הטבלה ל-3 טבלאות, ולאפשר לכמה נציגים מכל קטגוריה לתת מספרים:
1. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי לטיולי נופים רגועים
2. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי
3. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבת מסלול
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
לכן, אני מציע לפות"ש, אם בא לו, לפצל את הטבלה ל-3 טבלאות, ולאפשר לכמה נציגים מכל קטגוריה לתת מספרים:
1. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי לטיולי נופים רגועים
2. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבה ספורטיבית בכביש ציבורי
3. אופנוע כתחביב - שימוש עיקרי רכיבת מסלול[/QUOTE]
אופנוע כל בו:
כלי לשימוש יומי לעבודה בית סידורים.
כלי לטיולים בזוג עם משקל רב ולמרחקים.
כלי לפריקת תסכול (שישי שבת עם חברים בכבישים טכניים+טיולים)
צמיגים מקוריים מצלר-החזיקו 18000
פירלי אנג'ל GT - החזיקו 14000
רכיבה מגוונת, מהירה, טכנית, טוריינג כבד, האצות קלות, ללא ווילי, שרשרת גלגלש במצב מצוין (35202 ק"מ) כמעט ולא מגיע לקצה.
תחזוקה טיפולים שוטפים בחצי ותיקון של אתת שמאל ומצבר אחרי שנתיים וחצי. זה כל.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
צודק. כתבתיתגובה ארוכה עם נוסחאות ומחקתי. הx נשאר בטעות. הכוונה ב-x זמן (למרות שזמן בד"כ נכתב בt).