ציטוט נכתב במקור על ידי Guccii800 צפיה בהודעה
הלואי והתחשיב שלך היה נכון, בשנה החלפתי שני גלגלש"ים (לא יודע מה המוסך הנוכל שקניתי ממנו את האופנוע שם לי בסט הראשון), שני צמיגים אחוריים ואחד קדמי, טיפול, בטח לאופנוע שלך עולה הרבה יותר ממה שרשמת ובלתמ"ים לעיתים הם מאוד יקרים רק המשאבת דלק שהלכה לי תוסיף אותה ותקבל עוד הוצאה חודשית של 500 ש"ח, ירידת ערך הכנסת 10% לדעתי יהיה יותר (בכל אופן אצלי) וכל זה לפני תוספות ושדרוגים, להחזיק אופנוע זה יקר, אפילו מאוד יקר, הנאה לא מודדים בכסף, אם אתחיל לחשב את כל ההצואות שלי סביר להניח שאפסיק לעשות הרבה דברים.
1. איזה אופנוע אתה מחזיק - "סטנדרטי" או אקזוטיקה? כשמחשבים אחזקה של אופנוע "ממוצע", לא מתייחסים לעלויות חלפים (ותדירות תקלות) של אינדיאן, דוקאטי (מהדגמים היקרים - דיאבל סטייל) או MV - כמו שבחישוב עבור רכב "ממוצע", לא משקללים עלויות חלפים של מרצדס, פורשה או פרארי.
מי שרוצה ללכת על אקזוטיקה יקרה, מראש מודע לעובדה שיש לזה מחיר.

2.שני צמיגים אחוריים בשנה ושני גלגל"שים?
או שאתה רוכב 40 אלף ק"מ בשנה ומעלה, או שאתה משתולל עם האופנוע (בדיוק כמו שכתבתי ל-AsafA). צמיג ספורט-טורינג מודרני מחזיק בין 20 ל-40 אלף ק"מ, תלוי באיכות הצמיג - כל עוד אתה לא עושה "פתיחות" ואתה חלק על הגז.
סט גלגל"ש מחוזק מחזיק בערך אותו דבר, עם פוטנציאל ליותר כל עוד יד ימין רגועה.

שוב, אני יוצא מנקודת הנחה שאנחנו מדברים על אופנוע שמשמש לנסיעה מנהלתית וטיולים רגועים. אופנוע שמשמש לרכיבה ספורטיבית - זה באמת תחביב מאוד, מאוד יקר.