ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
1. איזה אופנוע אתה מחזיק - "סטנדרטי" או אקזוטיקה? כשמחשבים אחזקה של אופנוע "ממוצע", לא מתייחסים לעלויות חלפים (ותדירות תקלות) של אינדיאן, דוקאטי (מהדגמים היקרים - דיאבל סטייל) או MV - כמו שבחישוב עבור רכב "ממוצע", לא משקללים עלויות חלפים של מרצדס, פורשה או פרארי.
מי שרוצה ללכת על אקזוטיקה יקרה, מראש מודע לעובדה שיש לזה מחיר.

2.שני צמיגים אחוריים בשנה ושני גלגל"שים?
או שאתה רוכב 40 אלף ק"מ בשנה ומעלה, או שאתה משתולל עם האופנוע (בדיוק כמו שכתבתי ל-AsafA). צמיג ספורט-טורינג מודרני מחזיק בין 20 ל-40 אלף ק"מ, תלוי באיכות הצמיג - כל עוד אתה לא עושה "פתיחות" ואתה חלק על הגז.
סט גלגל"ש מחוזק מחזיק בערך אותו דבר, עם פוטנציאל ליותר כל עוד יד ימין רגועה.

שוב, אני יוצא מנקודת הנחה שאנחנו מדברים על אופנוע שמשמש לנסיעה מנהלתית וטיולים רגועים. אופנוע שמשמש לרכיבה ספורטיבית - זה באמת תחביב מאוד, מאוד יקר.
האופנוע לא אקזוטי אבל האחזקה ממש לא זולה (אדוונצר 1190, גרסת הכביש עם צמיגים 100% כביש לא יורד לשטח), הטווח בין שני הצמיגים האחורים היה 10k וזה יחסית סביר לעומת ה mv ששם התדירות היתה כל 5k, הוחלפו שני סטים של שרשראות מכיוון שאת הסט הראשון החלפתי אצל מישהו שהיום אני יודע שהוא נוכל ואין לדעת מה הוא שם לי בסט הראשון וכן, בלי קשר אני רוכב יחסית חזק.