עד תחילת השנה - הייתי רוכב 70 אלף קילומטר בשנה, 60 עבודה בית, והיתר בטיולים.
הקורונה, דיי כפתה עליי לקבל את מה שהבנתי לפני כמה שנים כבר -זה משוגע והגיע הזמן לקצר טווחים.
הקילומטרז' הזה דיי מעניש פיזית ( הלך הגב!) וכמובן כלכלית ( כשנכנסים אחת ל7 שבועות לטיפול ונשיקה ממנהל המוסך, לפני תקלות ושאלות,היום אין לי מקום פיזי לטפל בבית,בעבר כשיכלתי עשיתי - ידע ספר מכונה וכלים תמיד היה).
אז אמרתי שיש עובדות חיים קשות לקבל - חודש הבא אני אעבור דירה כדי לצמצם את הנסועה השנתית שלי בלמעלה מחצי, לכדי 20-24 אלף למנהלה ומקסימום 10 לטיולים.)
המעבר הזה שם אותי בחור במדבר, שנמצא בערך 100 קילומטר מהמוסך הקרוב.
האופנוע האחרון שלי היה NC שנקנה ונמכר לאחר כבוד, כי פחות התאים לי האופי של המנוע - אני לא חוליגן אבל אני גם לא נוסע בנתיב הימיני..
וזו גם למה לא נבחר אחיו למנוע - הXADV
אז אילוצים - כמו שאמרתי, אגור בחור במדבר, רחוק מהציוויליזציה, והאילוץ המרכזי יהיה אמינות, אמינות ושוב אמינות. טיפולים אני אעשה
הנטייה לאדוונצ'ר או טורינג רך.
תקרת התקציב עומדת על שישים, והיא קשיחה להחריד.
הנטיה למשומש.
מחר אעשה נסיעות מבחן על ניקן, טרייסר 900, וויסטרום 650 ( שנשבעתי שלא ארכב על אחד כל עוד אני חי - והנה המציאות צוחקת )
מה עוד שווה לבדוק?
נ.ב
4 גלגלים לא באים בחשבון