כל אופנוע מתחת ל-1000 סמ"ק ירגיש לך עסוק בכביש המהיר במיוחד ה-09 או בגלל שגנבו לו צילנדר ולא ידעו להסתיר את זה.
ממליץ לך לקרוא את החוויה השלילית שלי איתו בטיול חו"ל שאיתו אתה במוד אחר לגמרי.
הטנרה 700 אחלה מכונה במיוחד אם אתה מחפש דו"ש אבל בדרישות התפקיד צוין רק ק"מ גבוהים נוחות ויכולת מהירות.
ה- GS מחזיק בעיית אמינות שמטופלת ע"י היבואן אבל זה מרגיז להגיע אליו כל פעם ותלוי אחריות, מעבר לכך מרגיש טרקטור
תוכל לבדוק עם א' .
לי יש ורסיס 1000 כידוע, אז אני נחשד אוטומטית כמשוחד אבל אני ממליץ לך לרדת לרגע מהרגשת ה-"לא מתחבר" אלה אם
חיבור למוסך עולה על הרגש הזה. הורסיס ייתן לך הכל ויותר + בונוס ונישקת הפתעה. לא תנסה לא תבין. עכשיו ניתן למצוא דגמי
16-19 הצורה הישנה במחיר מדהים יחסית לתמורה, העסקה הכי טובה בשוק.
בכללי אופנועי האדוונצ'ר יתנו לך את מקסימום הנוחות מבלי לוותר על רכיבה מתקדמת, האפריקה ירגיש לך מחוספס יותר ייתן לך
אופציה לרדת לשבילים ודרכים לא סלולות שם הורסיס לא שייך, הטנרה הוא אופציה אחרונה לא רעה אבל לקחת בחשבון שהוא כבר
מיושן יחסית ויש כאלה שלא מרגישים עליו נוח לך מחויבת רכיבת מבחן ארוכה (חלק מהפגמים מתגלים רק בשימוש יומי).
אופנועי נייקד/ספורט אולי מהנים בנסיעות פתוחות אבל מענים בתוך העיר ובתנועה צפופה ובעיית המקום לציוד מקבלת משמעות
כפולה אל מול זיווד האדוונצ'ר.
שוב הדרישות שלך מצביעות לי על הורסיס כהתאמה מעולה, מעבר לכך זאת החלטה שלך בלבד.