לסוג מסוים של אופנוענים יש בעיה, ואתה אני ועוד כמה פה (כולל אלה שמכחישים) שייכים לזן הזה.
לרוכבים ספורטיביים אלה שלא מפחדים מכלום (כמעט) מחפשים מכונה הדומה ביותר למכונת המסלול של הרוכב הנערץ עליהם
להם אין מבעיה לזהות את האופנוע שהם צריכים.
לחיות השטח (אני אוהב חיות לכן אין לראות בשום אופן בכינוי סוג של פגיעה להפך) יש מגוון לא קטן לבחור ממנו.
לרוכבי שמחפשים משהו בולט (לא מצאתי שם אחר תרגישו חופשי) יש מגוון החל מהביוקר ועד מפלצות ברזל גאמגם סטייל.
אופנוע ספורט תיור זאת המלצה של מחלקת השיווק, זה כמו להגיד צמחוני בשרני. אפשר להגיד אולי ספורט רגוע, או תיור מפנק כנף מוזהבת.
יש נייקדים לצעירים, אופנועי חצי הדרך, אופנועי מתחילים, אספנות ומגוון אדיר.
ישיבת אדוונצ'ר עם מנוע חזק שפאן בסיבובים בלי לרדת מאספלט יש את ה-4 בשורה הבימר היקר שהוא מכונת חלומות בול
שלך, או הורסיס שהוא העממי יותר ושותף קל יותר לחיים.
שאר האדוונצ'רים מצויינים אבל הם נמצאים יותר בשטח הלא סלול ומוותרים קצת על כביש.
אני מכיר את האסכולה של אופנוע ישן ומתוחזק ייתן תמורה טובה, ראבק אני המצאתי אותה (טוב לא ממש אבל רכבתי עליה 30 שנה).
זה נחמד לתקופות מסוימות בחיים, כשלא יכולתי להרשות לעצמי מה שאני אוהב אהבתי מה שיכולתי להרשות לעצמי, אז לא בחרתי בפינצטה
את המועמד הכי מתאים, לקחתי מה שהיה הכי קרוב, פשרות...ככל שהפשרת גדולות יותר התסכול גדול יותר. אילוצים!
דווקא פותח השרשור יש לו דרישות ספציפיות והוא נלחם להתאים את האופנוע ללא פשרה, באופנוע ישן לא תמצא את זה, לוקי ואחרים נכוו,
ורבים וטובים מבינים שעדיף לרכוש כלי מדויק וכמה שיותר חדש ולא להיכנס להרפתקה יקרה מסובכת ומשביתה.
יש יחידי סגולה שיש להם ידיי זהב, סבלנות ברזל ופלטינות ברגל, שזה מתאים להם, שהעיסוק סביב האופנוע ממלא להם צורך נוסף
התחושה שאתה רוכב על אופנוע בן 40 ביחד עם הצעירים ברמת הגולן היא תחושה שאין שני לה, הישג אדיר אבל מי שמחפש
רכיבות ארוכות מהירות ספורטיביות וטיפולים שוטפים, לא ימצא את זה באופנוע יישן.
הוותיקים בפורום יזכרו את ג'ורג' רוכב ותיק עם אוסף מרשים של כלים ספורטיביים וותיקים מתוחזקים פיקס, הוא אפילו מתחרה איתם
במסלול. אבל זה לא כלים ליום יום זה כלי לסופ"ש שבוע בלבד ולתכלית.
1. ב.מ.וו 1000
2. ורסיס
3. ההצעה של אסף.
4. לא לצחוק ויסרום 1000 הכי חדש שתמצא.
(ג'ורג')
![]()