עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 31

אשכול: ייעוץ לפני קניה- רכישת VFR 1200 בן 10

  1. #16
    Member הסמל האישי של erez59
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    254
    לפני כשלושה שבועות רכשתי VFR1200X שנת 2013. שלוש פעמים תדלקתי את מיכל 21 הליטרים, בתקווה שאצליח להגיע ל- 300 ק"מ בין תדלוק לתדלוק, אבל ללא הצלחה. ל- X ל- F מנוע זהה, אך מכוייל אחרת. ה- VFR החליף את ה- ZZR1200 הישן והטוב, ששירת אותי בנאמנות, למעלה משלוש שנים ושלא העמיד אותי אף פעם בשול עקב תקלה, למעט קרע ענק בגלגל האחורי. רוצה לומר, אין מה לפחד מאופנוע ישן ובפרט שטופל כראוי. גומיות, מחזירי שמן, רצועות, שרשראות וגלגל"שים, מוחלפים כשצריך וזה חלק מתחזוקת האופנוע. את ה- ZZR החלפתי רק בגלל תנוחת הישיבה, שהביאה אותי לחטוא כל פעם מחדש וחשבתי, שישיבה זקופה, תפחית את התופעה הזאת... אז חשבתי.
    Erez Ronen

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לסוג מסוים של אופנוענים יש בעיה, ואתה אני ועוד כמה פה (כולל אלה שמכחישים) שייכים לזן הזה.

    לרוכבים ספורטיביים אלה שלא מפחדים מכלום (כמעט) מחפשים מכונה הדומה ביותר למכונת המסלול של הרוכב הנערץ עליהם
    להם אין מבעיה לזהות את האופנוע שהם צריכים.

    לחיות השטח (אני אוהב חיות לכן אין לראות בשום אופן בכינוי סוג של פגיעה להפך) יש מגוון לא קטן לבחור ממנו.

    לרוכבי שמחפשים משהו בולט (לא מצאתי שם אחר תרגישו חופשי) יש מגוון החל מהביוקר ועד מפלצות ברזל גאמגם סטייל.

    אופנוע ספורט תיור זאת המלצה של מחלקת השיווק, זה כמו להגיד צמחוני בשרני. אפשר להגיד אולי ספורט רגוע, או תיור מפנק כנף מוזהבת.

    יש נייקדים לצעירים, אופנועי חצי הדרך, אופנועי מתחילים, אספנות ומגוון אדיר.

    ישיבת אדוונצ'ר עם מנוע חזק שפאן בסיבובים בלי לרדת מאספלט יש את ה-4 בשורה הבימר היקר שהוא מכונת חלומות בול
    שלך, או הורסיס שהוא העממי יותר ושותף קל יותר לחיים.

    שאר האדוונצ'רים מצויינים אבל הם נמצאים יותר בשטח הלא סלול ומוותרים קצת על כביש.

    אני מכיר את האסכולה של אופנוע ישן ומתוחזק ייתן תמורה טובה, ראבק אני המצאתי אותה (טוב לא ממש אבל רכבתי עליה 30 שנה).

    זה נחמד לתקופות מסוימות בחיים, כשלא יכולתי להרשות לעצמי מה שאני אוהב אהבתי מה שיכולתי להרשות לעצמי, אז לא בחרתי בפינצטה
    את המועמד הכי מתאים, לקחתי מה שהיה הכי קרוב, פשרות...ככל שהפשרת גדולות יותר התסכול גדול יותר. אילוצים!

    דווקא פותח השרשור יש לו דרישות ספציפיות והוא נלחם להתאים את האופנוע ללא פשרה, באופנוע ישן לא תמצא את זה, לוקי ואחרים נכוו,
    ורבים וטובים מבינים שעדיף לרכוש כלי מדויק וכמה שיותר חדש ולא להיכנס להרפתקה יקרה מסובכת ומשביתה.

    יש יחידי סגולה שיש להם ידיי זהב, סבלנות ברזל ופלטינות ברגל, שזה מתאים להם, שהעיסוק סביב האופנוע ממלא להם צורך נוסף
    התחושה שאתה רוכב על אופנוע בן 40 ביחד עם הצעירים ברמת הגולן היא תחושה שאין שני לה, הישג אדיר אבל מי שמחפש
    רכיבות ארוכות מהירות ספורטיביות וטיפולים שוטפים, לא ימצא את זה באופנוע יישן.

    הוותיקים בפורום יזכרו את ג'ורג' רוכב ותיק עם אוסף מרשים של כלים ספורטיביים וותיקים מתוחזקים פיקס, הוא אפילו מתחרה איתם
    במסלול. אבל זה לא כלים ליום יום זה כלי לסופ"ש שבוע בלבד ולתכלית.

    1. ב.מ.וו 1000
    2. ורסיס
    3. ההצעה של אסף.
    4. לא לצחוק ויסרום 1000 הכי חדש שתמצא.

    (ג'ורג')




    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    אני בכלל הייתי מציע לפות"ש להסתכל לכיוון של מולטיסטרדה 1200. זה הספורט-טורינג האמיתי של שנות ה-עשרה במאה ה-21.
    עדיף על ה-VFR בנוחות (ובסטייל), לא רחוק ממנו בביצועי המנוע וכנראה שייתן לו בראש ברוב כבישי הארץ.
    על הדרך, יש מבחר נאה של כלים ישנים-אך-לא-ישנים-מדי במחירים ברי השגה.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני בכלל הייתי מציע לפות"ש להסתכל לכיוון של מולטיסטרדה 1200. זה הספורט-טורינג האמיתי של שנות ה-עשרה במאה ה-21.
    עדיף על ה-VFR בנוחות (ובסטייל), לא רחוק ממנו בביצועי המנוע וכנראה שייתן לו בראש ברוב כבישי הארץ.
    על הדרך, יש מבחר נאה של כלים ישנים-אך-לא-ישנים-מדי במחירים ברי השגה.
    אמת אופציה שנשכחה ממני לדעתי צפויה בעיית גובה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אמת אופציה שנשכחה ממני לדעתי צפויה בעיית גובה.
    אחרי KTM אדוונצ'ר?! אמיתי?
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  6. #21
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    681
    תאכלס, אני גם הייתי מעמיד את המולטי בתור מועמד ראוי. ואם אתה רוצה באמת להנות בסיבובים, הייתי משקלל ביישור הקו גם עבודת בולמים איכותית (קרטרידג'ים מקדימה + בולם אחורי שמותאמים למשקל וסגנון הרכיבה שלך)

    Sent from my GM1913 using Tapatalk

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    מה זה? אופנוען לא יושב במקום אחד
    הודעות
    687
    השנקל שלי....

    הקדמה: כשאני לוקח רכיבת מבחן לקראת קנייה של אופנוע, יש לי מסלול קבוע (מיועד לחיפאים בלבד או למי שיכול להגיע מרחוק). מגיע לכביש 2 ורוכב מחיפה עד עתלית כדי לקבל את הרושם בכביש מהיר. אח"כ עולה בכביש בית אורן – בודק התנהגות בעליות מפותלות. אח"כ חוזר לסוכנות דרך העיר, כדי להבין איך הכלי מתנהג ברכיבה עירונית, פקקים, רמזורים וכו'.

    ב-2014, אחרי 3 שנים על סופר טנרה, רציתי להחליף. ה VFR-1200-X (נדמה לי שקראו לא קרוסטורר?) היה אחד המועמדים. סוכן הונדה שכנע אותי לבחון גם את ה-VFR-1200 ה"רגיל", אותו לקחתי ראשון. בעיני (ובעיני בלבד) זו הייתה אכזבה נוראית. כלי לא נוח, קשה לתמרון, חסר מומנט (דרש החלפת הילוכים תכופה בכביש בית אורן) ולא נוח בעליל בעיר. היה בסדר + בכביש 2. ה-X כבר היה יותר טוב והווה מבחינתי שיפור קל (אבל באמת קל) יחסית לסופר טנרה. לא קניתי בגלל תמחור לא הוגן לחלוטין (הוצע לי טרייד לאופנוע בן שנה וחצי עם כ-20,000 ק"מ תמורת הסופר טנרה שלי + 70,000 שקל – טוב שלא בקשו גם כליה ואונת כבד בתוספת). השלישי שבחנתי היה הוורסיס 1000 שכיכב בכל הפרמטרים של רכיבת המבחן (היחיד שעשיתי אתו את כל כביש בית אורן בעלייה בהילוך שלישי, שלוקח בלי תלונות ממהירות 25 קמ"ש ועד מהירויות תלת ספרתיות) ועד היום אני אתו. אשתי אומרת שזה האופנוע הכי נוח שהיא רכבה עליו כמורכבת, וזה כולל גם את ה-R1200GS שהיה לנו כמה ימים בחו"ל.
    כמובן שלכל אחד יש הצרכים, ההרגלים והטעם שלו, ולא כל מה שמתאים לי יתאים לאחרים – אבל אולי קבלת, קידוזו, עוד מבט על הנושא.

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    הוורסיס 1000 חולק מכלולים רבים עם ה-z1000sx. היתרון הגדול שלו הוא תנוחת רכיבה עדיפה (בעיר) וכסא מורכב נוח בהרבה.

    אגב, אני גם חושב שהספורט טורינג החדש הוא אדוונצ'ר עם גנט 17 וצמיגי כביש.

    אם ה-s1000xr של ב.מ.וו נכנס לך בתקציב לא תמצא כלי טוב ממנו למה שהגדרת.

  9. #24
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    אמת אופציה שנשכחה ממני לדעתי צפויה בעיית גובה.
    הלו, 176 כשהשמש נמוכה עם מגפי רכיבה מתקרב למימדים של ויקינג.

    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני בכלל הייתי מציע לפות"ש להסתכל לכיוון של מולטיסטרדה 1200. זה הספורט-טורינג האמיתי של שנות ה-עשרה במאה ה-21.
    עדיף על ה-VFR בנוחות (ובסטייל), לא רחוק ממנו בביצועי המנוע וכנראה שייתן לו בראש ברוב כבישי הארץ.
    על הדרך, יש מבחר נאה של כלים ישנים-אך-לא-ישנים-מדי במחירים ברי השגה.
    לפני אפרכשד שקלתי מולטיסטרדה- באמת אחד היפים אבל ירדתי מהסיפור.

    ציטוט נכתב במקור על ידי א הזקן צפיה בהודעה
    השנקל שלי....

    הקדמה: כשאני לוקח רכיבת מבחן לקראת קנייה של אופנוע, יש לי מסלול קבוע (מיועד לחיפאים בלבד או למי שיכול להגיע מרחוק). מגיע לכביש 2 ורוכב מחיפה עד עתלית כדי לקבל את הרושם בכביש מהיר. אח"כ עולה בכביש בית אורן – בודק התנהגות בעליות מפותלות. אח"כ חוזר לסוכנות דרך העיר, כדי להבין איך הכלי מתנהג ברכיבה עירונית, פקקים, רמזורים וכו'.

    ב-2014, אחרי 3 שנים על סופר טנרה, רציתי להחליף. ה VFR-1200-X (נדמה לי שקראו לא קרוסטורר?) היה אחד המועמדים. סוכן הונדה שכנע אותי לבחון גם את ה-VFR-1200 ה"רגיל", אותו לקחתי ראשון. בעיני (ובעיני בלבד) זו הייתה אכזבה נוראית. כלי לא נוח, קשה לתמרון, חסר מומנט (דרש החלפת הילוכים תכופה בכביש בית אורן) ולא נוח בעליל בעיר. היה בסדר + בכביש 2. ה-X כבר היה יותר טוב והווה מבחינתי שיפור קל (אבל באמת קל) יחסית לסופר טנרה. לא קניתי בגלל תמחור לא הוגן לחלוטין (הוצע לי טרייד לאופנוע בן שנה וחצי עם כ-20,000 ק"מ תמורת הסופר טנרה שלי + 70,000 שקל – טוב שלא בקשו גם כליה ואונת כבד בתוספת). השלישי שבחנתי היה הוורסיס 1000 שכיכב בכל הפרמטרים של רכיבת המבחן (היחיד שעשיתי אתו את כל כביש בית אורן בעלייה בהילוך שלישי, שלוקח בלי תלונות ממהירות 25 קמ"ש ועד מהירויות תלת ספרתיות) ועד היום אני אתו. אשתי אומרת שזה האופנוע הכי נוח שהיא רכבה עליו כמורכבת, וזה כולל גם את ה-R1200GS שהיה לנו כמה ימים בחו"ל.
    כמובן שלכל אחד יש הצרכים, ההרגלים והטעם שלו, ולא כל מה שמתאים לי יתאים לאחרים – אבל אולי קבלת, קידוזו, עוד מבט על הנושא.
    תמיד עדיף לשמוע על הכלי ממי שרכב עליו. חידשתי לי לגבי המומנט והצורך בדיוק בהילוכים. סרטון מהגרוסקלוגנר * ביוטיוב גרם לי להתלהב מהבלמים וקראתי גם חוות דעת שציינו את העוצמה והרגש לטובה. זוכר משהו מהרכיבת מבחן?
    בראשון אני יוצא לרכיבת מבחן על 2 כלים אחרים.


    Grossglockner on Honda vfr1200. דקה 14:40 והלאה- הירידה.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי erez59 צפיה בהודעה
    לפני כשלושה שבועות רכשתי VFR1200X שנת 2013. שלוש פעמים תדלקתי את מיכל 21 הליטרים, בתקווה שאצליח להגיע ל- 300 ק"מ בין תדלוק לתדלוק, אבל ללא הצלחה. ל- X ל- F מנוע זהה, אך מכוייל אחרת. ה- VFR החליף את ה- ZZR1200 הישן והטוב, ששירת אותי בנאמנות, למעלה משלוש שנים ושלא העמיד אותי אף פעם בשול עקב תקלה, למעט קרע ענק בגלגל האחורי. רוצה לומר, אין מה לפחד מאופנוע ישן ובפרט שטופל כראוי. גומיות, מחזירי שמן, רצועות, שרשראות וגלגל"שים, מוחלפים כשצריך וזה חלק מתחזוקת האופנוע. את ה- ZZR החלפתי רק בגלל תנוחת הישיבה, שהביאה אותי לחטוא כל פעם מחדש וחשבתי, שישיבה זקופה, תפחית את התופעה הזאת... אז חשבתי.
    תודה -וגם לשאר התורמים !
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  11. #26
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    הוורסיס 1000 חולק מכלולים רבים עם ה-z1000sx. היתרון הגדול שלו הוא תנוחת רכיבה עדיפה (בעיר) וכסא מורכב נוח בהרבה.

    אגב, אני גם חושב שהספורט טורינג החדש הוא אדוונצ'ר עם גנט 17 וצמיגי כביש.

    אם ה-s1000xr של ב.מ.וו נכנס לך בתקציב לא תמצא כלי טוב ממנו למה שהגדרת.
    גם הוורסיס וה XR נשקלים חדש או משומש.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  12. #27
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    בין כלי טורינג בני עשור עם 150~ כ"ס יש גם את משפחת ה- K1200, אמור לענות גם על דרישות התחזוקה הגבוהה

  13. #28
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם הוורסיס וה XR נשקלים חדש או משומש.
    רכבתי על הורסיס החדש עם המתלים האלקטרונים, חלום, למרות שגם המתלים הרגילים נהדרים ולא מצרכים שדרוג.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ורסיס מבית KTM

אשכולות דומים

  1. בדיקה/ייעוץ לפני קניה. V strom
    על ידי jonrousso בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-05-2020, 12:03
  2. ייעוץ שניה לפני קנית אופנוע יד 2
    על ידי Avshy בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 24
    הודעה אחרונה: 15-12-2019, 23:22
  3. תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 15-12-2017, 08:51
  4. ייעוץ| רכישת אופנוע A2 לרוכב מתחיל ללא ניסיון
    על ידי Andy12 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 30-10-2016, 00:18
  5. ייעוץ לפני קנייה, קטנוע 125
    על ידי arielpz בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 16
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 13:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO