נתחיל עם גומיות אטמים פלסטיקים ואוו רינגים בני עשר, נעבור למערכת האגזוז שמחלידה וכיום היא בת עשר, הוסף על כך פגעי זמן/מכונאים/בעלים.
מכות שריטות וקילופי צבע, מזרקים עם הצטברות משקעים של דלק ישראלי. ותקבל בעצם כלי שהיבואן כבר שכח, הוא מחוייב רק ל 7 שנים
חלפים אם בכלל, מערכות ישנות ותקבל כלי נחמד אבל שמצריך המון תשומת לב,
כמי שמכיר את הנפשות הפועלות הזמן והמחויבות, לא מתאים לכל אחד בלי קשר איזה אופנוע "טוב" זה.



ציטוט ההודעה בתגובה