ציטוט נכתב במקור על ידי oriko30 צפיה בהודעה
ההיפרמוטארד מספיק נוח ברכיבה ארוכה? החלפתי את הדיוק כי סבלתי בנסיעה הזו ממחסור במיגון רוח למרות תנוחת הרכיבה הזקופה יחסית.
לגבי האפריליה שיבר, יש אחד אפילו בגרסת gt עם פיירינג 2011 עם כלום ק''מ, אבל הביקורות על נוחות ברכיבה בכלי לא משהו ויש לו צריכת דלק גבוהה שלא מתכתבת עם מיכל קטן. המבחנים מדובר על טווח של 200 ק''מ למיכל שזה תדלוק כל יומיים מבחינת המרחקים שלי.. דיי מבאס
הסתכלתי על הnc אבל בתקציב הזה כלים עם הרבה ידיים וק''מ. משהו בcbf מרגיש שיש הרבה יותר תמורה לכסף.. לצערי אחד הכלים שעלו אתמול ורציתי לבדוק כבר נחטף.. מסתבר שיש ביקוש לקרנפון הזה.
תודה על כל התגובות ואשמח לעוד הצעות מעניינות! (:
ההיפר 1100 לא נוח במהירות גבוהה, בעל טנק אולטרה-קטן וגם נוטה לשתות דלק (כמו כל ליטר כשמסובבים לו את הגז).
שום מובן פרקטי לא מוביל לקניה שלו, אבל זה כנראה האופנוע הכי כיפי ומלהיב שרכבתי עליו.
אם התגובה שלך ל-NC לא הייתה "איכ, איך אתם לא מתביישים להציע לי את זה", כנראה שההיפר לא מתאים לך בתור אופנוע יומיומי
לדעתי - בסוף הכל מתכנס ל-MT-07 TRACER, פרט לתקציב... ראיתי שיש כבר למכירה כלים החל מ-32K, כך שהפער לא כ"כ גדול. ואלה כלים טריים בני 3 שלא צפויים לספק כאבי ראש מיותרים.
אם אתה מחפש להישאר בתקציב נמוך יותר, אפשר גם לחשוב על רעיונות - אבל תצטרך לרדת חזק (מאוד) בשנתון, מה שלא משתלם בעיניי.
למשל:
ימאהה XJ6 דיוורז'ן 09-13 - אופנוע ורסטילי, נוח, אמין מאוד ויפה מאוד בעיניי.
הונדה טראנסאלפ 700 - אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, אמין ונוח, קצת חלש בכבישים מהירים. אלטרנטיבה לויסטרום.
BMW F650GS (טווין) (למיטב זכרוני, הגיע בשנים 2008-2012) = אדוונצ'ר עם אוריינטציית כביש, קומפקטי (יחסית לויסטרום), חסכוני מאוד.