עמוד 3 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 52

אשכול: אפריליה רושמת פטנט לתלת גלגלי

  1. #31
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    [QUOTE=השושנים;172025]
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    בוא נחשוב ביחד:
    1. מטרו אהובת נפשך-פגיעה נפשית/מוסרית אמת לא מת על מטרו
    2. טיפול במכלולים כפולים מקדימה-פגיעה כספית למעט צמיגים אין הרבה הבדל .
    3. מהיר וכן הסכנה לרישיון וההתמתנות לא משחקות תפקיד-פגיעה ברצונות. אכן כלי מהיר וקצת סותר את מגמת ההתמתנות
    4. אופנוע מוגדר ככלי דו גלגלי, אז הניקן הכל חוץ מאופנוע. (ומכוער לאללה)-בול פגיעה יופי זה עניין של טעם או חוסר טעם תלוי את מי שואלים דווקה הוא נראה מגניב בעייני
    אז זה לא דו"ד אז מה.

    5. יוני הכהן- דבר איתו, עשה תאונה במהירות רחוב עם תלת של מד"א מושבת לתמיד מרכיבה.-פגיעה לעד אז עשה עדיין יותר יציב ובטוח מדו"ג
    6. איבוד ערך מהיר, כמו הפה של מירי-פגיעה בערכי מדינה.
    אכן מבעס אבל כידוע לך חוץ מצ'ארלי דייוידסון כולם מאבדים מערכם ( צ'ארלי'ס פשוט לא נמכרים כמעט)
    7. תלת...נו באמת...-פגיעה במהות האופנוע. תסביר לי מה היא מהות האופנוע? לטעמי האוויר הפתוח ויכולת להשתחל בפקקים.
    8. מכוער לאללה-פגיעה אסתטית. אתה חוזר על עצמך יא שושנה
    וכאמור זה בהחלט נראה לי כלי מגניב עם המון הגיון מאחוריו.


    יוכרז לאלתר כפסול חיתון!
    נקפוץ ליוני לבקש סיבוב

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    [QUOTE=השושנים;172025]
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    בוא נחשוב ביחד:
    1. מטרו אהובת נפשך-פגיעה נפשית/מוסרית
    2. טיפול במכלולים כפולים מקדימה-פגיעה כספית
    3. מהיר וכן הסכנה לרישיון וההתמתנות לא משחקות תפקיד-פגיעה ברצונות.
    4. אופנוע מוגדר ככלי דו גלגלי, אז הניקן הכל חוץ מאופנוע. (ומכוער לאללה)-בול פגיעה
    5. יוני הכהן- דבר איתו, עשה תאונה במהירות רחוב עם תלת של מד"א מושבת לתמיד מרכיבה.-פגיעה לעד
    6. איבוד ערך מהיר, כמו הפה של מירי-פגיעה בערכי מדינה.
    7. תלת...נו באמת...-פגיעה במהות האופנוע.
    8. מכוער לאללה-פגיעה אסתטית.

    יוכרז לאלתר כפסול חיתון!
    אין מיכלולים כפולים בניקן
    מזלג קידמי, 2 משמשים כמיצבים ולא דורשים טיפול
    יש 2 דיסקים מקדימה ושני קליפרים.
    נשארת רק עם 2 צמיגים.
    המנגנון עצמו דורש שימון ובדיקה כל 20000 ק"מ וזה מוגדר כשעת עבודה אחת.
    בהשוואה לטרייסר ההבדל בתחזוקה קטן.

  3. #33
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    [QUOTE=Dresdner;172031]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה

    אין מיכלולים כפולים בניקן
    מזלג קידמי, 2 משמשים כמיצבים ולא דורשים טיפול
    יש 2 דיסקים מקדימה ושני קליפרים.
    נשארת רק עם 2 צמיגים.
    המנגנון עצמו דורש שימון ובדיקה כל 20000 ק"מ וזה מוגדר כשעת עבודה אחת.
    בהשוואה לטרייסר ההבדל בתחזוקה קטן.
    תגיד לי אתה איתי או נגדי?
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    [QUOTE=השושנים;172033]
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה

    תגיד לי אתה איתי או נגדי?
    אני רק השליח

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    אז תפסיק לבלבל אותנו עם עובדות.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לגבי הGTS שהוזכר הייתי אומר שטוב שזה לא צלח, אומנם לא צולל בבלימה אבל מתנגד לפקודות היגוי בסיבובים, הדבר היחיד שעמד לזכותו זה המנוע 1000 של הFZR שקיבל כבר אז הזרקת דלק וגם היה ABS.

  7. #37
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    [QUOTE=השושנים;172025]
    ציטוט נכתב במקור על ידי lokimonster צפיה בהודעה

    בוא נחשוב ביחד:
    1. מטרו אהובת נפשך-פגיעה נפשית/מוסרית
    2. טיפול במכלולים כפולים מקדימה-פגיעה כספית
    3. מהיר וכן הסכנה לרישיון וההתמתנות לא משחקות תפקיד-פגיעה ברצונות.
    4. אופנוע מוגדר ככלי דו גלגלי, אז הניקן הכל חוץ מאופנוע. (ומכוער לאללה)-בול פגיעה
    5. יוני הכהן- דבר איתו, עשה תאונה במהירות רחוב עם תלת של מד"א מושבת לתמיד מרכיבה.-פגיעה לעד
    6. איבוד ערך מהיר, כמו הפה של מירי-פגיעה בערכי מדינה.
    7. תלת...נו באמת...-פגיעה במהות האופנוע.
    8. מכוער לאללה-פגיעה אסתטית.

    יוכרז לאלתר כפסול חיתון!

    לא בא להגן על ההחלטות שלי, אבל השתדלתי להביא עובדות ולא דיעות סובייקטיביות - מנסה לתת מידע של בעל נסיון למי שמתלבט ולא רק חיווי דעת ללא ידע. אם זה מתאים לכולם? כנראה שלא, לי זה מאד מתאים ולכן הרחבתי עלי ועל פרופיל הרכיבה שלי.
    ולגבי המכלולים - אין פה באמת מכלולים כפולים, כפי שציינתי לגבי עלויות צמיגים - מתקזז עם שחיקה שאופנוע שלי ניתן לראות בברור שהיא נמוכה יותר מקדמי בודד.
    כל השאר שכתבת - סוביקטיבי

    ומאחר והתגובה שלך משתמשת רק בדעות סובייקטיביות, ארשה לעצמי להעיר שקוואסקי וורסיס 1000 שהתייחסת אליו הוא לטעמי אחד האופנועים המכוערים עלי אדמות. נראה כמו תכנון של מעצב שיכור שעבר תיקוני פלסטיקה במוסך מדרכה של מכונאי עיוור שחיבר פלסטיקים מאופנועים בגדלים שונים. באמת קטסטרופה עיצובית. משהו שעולים עליו רק עם קסדה עם משקף כהה ומחנים רחוב מהבית שלא יקשרו אליך. לא ברור איך הרשו לעצמם להוציא דבר כזה. אבל זו דעתי האישית כן?

  8. #38
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,174
    [QUOTE=Wile E. Coyote;172067]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה


    לא בא להגן על ההחלטות שלי, אבל השתדלתי להביא עובדות ולא דיעות סובייקטיביות - מנסה לתת מידע של בעל נסיון למי שמתלבט ולא רק חיווי דעת ללא ידע. אם זה מתאים לכולם? כנראה שלא, לי זה מאד מתאים ולכן הרחבתי עלי ועל פרופיל הרכיבה שלי.
    ולגבי המכלולים - אין פה באמת מכלולים כפולים, כפי שציינתי לגבי עלויות צמיגים - מתקזז עם שחיקה שאופנוע שלי ניתן לראות בברור שהיא נמוכה יותר מקדמי בודד.
    כל השאר שכתבת - סוביקטיבי

    ומאחר והתגובה שלך משתמשת רק בדעות סובייקטיביות, ארשה לעצמי להעיר שקוואסקי וורסיס 1000 שהתייחסת אליו הוא לטעמי אחד האופנועים המכוערים עלי אדמות. נראה כמו תכנון של מעצב שיכור שעבר תיקוני פלסטיקה במוסך מדרכה של מכונאי עיוור שחיבר פלסטיקים מאופנועים בגדלים שונים. באמת קטסטרופה עיצובית. משהו שעולים עליו רק עם קסדה עם משקף כהה ומחנים רחוב מהבית שלא יקשרו אליך. לא ברור איך הרשו לעצמם להוציא דבר כזה. אבל זו דעתי האישית כן?
    תבוא
    שווארמה עלי
    הרווחת אותה באופן סובייקטיבי


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  9. #39
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לגבי הGTS שהוזכר הייתי אומר שטוב שזה לא צלח, אומנם לא צולל בבלימה אבל מתנגד לפקודות היגוי בסיבובים, הדבר היחיד שעמד לזכותו זה המנוע 1000 של הFZR שקיבל כבר אז הזרקת דלק וגם היה ABS.
    בעיית ההיגוי ב GTS היתה צמיג קדמי מקורי רחב של 130 מ"מ, והבעייה נפתרה, לפי מקורות, ע"י מעבר לצמיג קדמי 120 סטנדרטי. אבל זו הייתה בעיה קטנה יחסית באופנוע ההוא. מה שאהבתי זה הכיוון השונה, קיצור חיבורי העומסים של השלדה בין הקדמי לאחורי, והמראה העתידני. ברור שיש פה עקומת למידה של טכנולוגיה ובמקרה הזה לא ברור אם התועלת (שקיעה, שלדה עם פוטנציאל משקל מופחת) מצדיקה את ההשקעה (לפתח גיאומטריה שונה לחלוטין, להתמודד עם בעיית בלם קדמי בודד וכו'). על פניו ימהה הגיעה למסקנה שלא שווה לפתח את הכיוון הזה.
    לגבי התלת גלגליים (והארבע גלגליים שגם משתעשעים איתם, במידה פחותה) - היתרונות משמעותיים במקום שכואב באמת בכיס ובגוף.
    גם פה כמובן שיש עקומת למידה של החברה (והם השקיעו כמה שנים של פיתוח) וזה לא הכלי הראשון, אבל לפחות מההצהרות של ימהה והכלים שכנראה מפותחים אצל יצרנים אחרים - יש כאן כוונה להמשיך לפתח את הכיוון, ולתת לנו כרוכבים לקבל החלטה. בקטנועים ההחלטה כבר ברורה, וכנראה שכלי כמו של אפריליה (אוטומטי, תלת גלגלי, חזק) הוא אבולוציה טבעית למי שרוצה משהו בין הניקן האופנועי לקטנועים הקיימים היום.

  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
    בעיית ההיגוי ב GTS היתה צמיג קדמי מקורי רחב של 130 מ"מ, והבעייה נפתרה, לפי מקורות, ע"י מעבר לצמיג קדמי 120 סטנדרטי. אבל זו הייתה בעיה קטנה יחסית באופנוע ההוא. מה שאהבתי זה הכיוון השונה, קיצור חיבורי העומסים של השלדה בין הקדמי לאחורי, והמראה העתידני. ברור שיש פה עקומת למידה של טכנולוגיה ובמקרה הזה לא ברור אם התועלת (שקיעה, שלדה עם פוטנציאל משקל מופחת) מצדיקה את ההשקעה (לפתח גיאומטריה שונה לחלוטין, להתמודד עם בעיית בלם קדמי בודד וכו'). על פניו ימהה הגיעה למסקנה שלא שווה לפתח את הכיוון הזה.
    לגבי התלת גלגליים (והארבע גלגליים שגם משתעשעים איתם, במידה פחותה) - היתרונות משמעותיים במקום שכואב באמת בכיס ובגוף.
    גם פה כמובן שיש עקומת למידה של החברה (והם השקיעו כמה שנים של פיתוח) וזה לא הכלי הראשון, אבל לפחות מההצהרות של ימהה והכלים שכנראה מפותחים אצל יצרנים אחרים - יש כאן כוונה להמשיך לפתח את הכיוון, ולתת לנו כרוכבים לקבל החלטה. בקטנועים ההחלטה כבר ברורה, וכנראה שכלי כמו של אפריליה (אוטומטי, תלת גלגלי, חזק) הוא אבולוציה טבעית למי שרוצה משהו בין הניקן האופנועי לקטנועים הקיימים היום.
    צמיג רחב זה היגוי כבד מה שהרגשתי בGTS ממש לא היה היגוי כבד זה היה התנגדות לפקודות היגוי הפוך שמאד הזכיר לי את הטריומף סקרמבלר XE והארלי דווידסון breakout ששניהם עם צמיג 21 מקדימה, האפקט הוא ג'ירוסקופי, בGTS זה כנראה בגלל שהכידון לא מחובר 90 מעלות לגלגל הקידמי ואני בטוח שגם זה שזה היה 130 מקדימה הפך את זה ליותר גרוע אבל ספק אם זה נעלם רק ממעבר ל120.
    קח את הנ"ל ותוסיף לזה שהאופנוע הרגיש ארוך מידי ויש לך מכונת אוטובאנים רק שאף אחד לא באמת רוצה לרכב שם.

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    [QUOTE=Wile E. Coyote;172067]
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה


    לא בא להגן על ההחלטות שלי, אבל השתדלתי להביא עובדות ולא דיעות סובייקטיביות - מנסה לתת מידע של בעל ניסיון למי שמתלבט ולא רק חיווי דעת ללא ידע. אם זה מתאים לכולם? כנראה שלא, לי זה מאד מתאים ולכן הרחבתי עלי ועל פרופיל הרכיבה שלי.
    ולגבי המכלולים - אין פה באמת מכלולים כפולים, כפי שציינתי לגבי עלויות צמיגים - מתקזז עם שחיקה שאופנוע שלי ניתן לראות בברור שהיא נמוכה יותר מקדמי בודד.
    כל השאר שכתבת - סוביקטיבי

    ומאחר והתגובה שלך משתמשת רק בדעות סובייקטיביות, ארשה לעצמי להעיר שקוואסקי וורסיס 1000 שהתייחסת אליו הוא לטעמי אחד האופנועים המכוערים עלי אדמות. נראה כמו תכנון של מעצב שיכור שעבר תיקוני פלסטיקה במוסך מדרכה של מכונאי עיוור שחיבר פלסטיקים מאופנועים בגדלים שונים. באמת קטסטרופה עיצובית. משהו שעולים עליו רק עם קסדה עם משקף כהה ומחנים רחוב מהבית שלא יקשרו אליך. לא ברור איך הרשו לעצמם להוציא דבר כזה. אבל זו דעתי האישית כן?
    אהבתי, החריף לשווארמה של לוקי עלי!

    להט ותשוקה הם המניע לרכיבה ואני לא שופט טעם של אנשים, יש שאוהבים רזות, יש שאוהבים שמנות ויש חד מיניים, הכל בסדר.
    אם זה מה שעושה לך וכייף לך בבוקר, אחלה.

    רכבתי גם על הניקן (סיבובון לא משמעותי) וגם על המשטרתי שם כבר עשיתי קורס רכיבה שמתחייב, דוגרי?...ושיישאר בינינו חרא...

    תחושות הרכיבה שאני אוהב (דעה אישית כן) נעלמו, כוח לניקן יש...אז מה? עכשיו הידיעה שיש לי אקסטרה ביטחון מקדימה (?)
    גרמה לי לרכוב גרוע, למה? אין לי מושג הרשיתי לעצמי וזה הפך מרע לרע יותר.

    על המשטרתי לא ארחיב את הדיבור כלי מיותר.

    כמי שמכיר היטב את הנפשות הפועלות בסיפור, אני יכול הגיד בוודאות שלא לשם מכוון לוקי, הוא יגיד שכן הוא "יחשוב" על זה,
    אבל רק אתה ואני יודעים שזה לא יהיה. סוג של רשת ביטחון מדומיינת.

    מי שגדל עם אבולוציית האופנועים במשך השנים הרוכבים הוותיקים מאד יש שיגידו זקנים יתקשו לקבל גלגל שלישי, לא רק אני
    אומר, הציבור מצביע ברגליים, הכלים לא נמכרים. או נמכרים בכמויות קטנות ליחידיי סגולה.

    והורסיס....מכוער מכוער אבל עם כ-ז-ה!!!

    והיופי הוא בעיניי המתבונן.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  12. #42
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2016
    הודעות
    935
    אתם שוכחים משהו בסיסי.
    איטלקים אוהבים את ה-3 גלגלים ואם פיאג'ו החליט שיש לו תת חברה דצריכה אופנוע כזה - אז כנראה יש סיבה.

    בואו לא נשכח שהם גם עשו טעות בעבר עם ביטולו של nexus 500 ונתנו לימאה את השוק בהליכה קלה.

    האיטלקים גם אוהבים יופי מכוער (כדוגמת xevo).

    אז רק לימים נדע אם החברה צודקת או כושלת


    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk

  13. #43
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי 2 Strokes צפיה בהודעה
    אתם שוכחים משהו בסיסי.
    איטלקים אוהבים את ה-3 גלגלים ואם פיאג'ו החליט שיש לו תת חברה דצריכה אופנוע כזה - אז כנראה יש סיבה.

    בואו לא נשכח שהם גם עשו טעות בעבר עם ביטולו של nexus 500 ונתנו לימאה את השוק בהליכה קלה.

    האיטלקים גם אוהבים יופי מכוער (כדוגמת xevo).

    אז רק לימים נדע אם החברה צודקת או כושלת


    Sent from my MI CC 9 using Tapatalk
    איטלקים אוהבים קטנועים עם 3 גלגלים לא אופנועים כאלו.
    הניקן הוא כישלון מסחרי אדיר, דילרים לא יודעים מה לעשות איתו באולמות התצוגה ואנשים שקנו אחרי שנה שנתיים חותכים מחיר בחצי.
    דגם הGT עולה 16000 יורו בגרמניה, משומש מ2019 9500 יורו.
    אין אף אופנוע שנחתך בכלכך הרבה אחוזים.
    המצב הזה אותו הדבר בכל אירופה.

    אני לא רואה איך אפריליה מצליחה איפה שימאהה נכשלה, במיוחד שלפי התרשימים מדובר באפריליה מאנה שהיה כישלון על 2 גלגלים (למרות שזה אופנוע לא רע).

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,098
    רגע של רצינות

    לא מדובר באופנוע אלה בכלי תחבורה "אחר" וכיוון שכך הוא לא פונה לשוק האופנועים למרות שבפועל נראה סביר שתהיה זליגת לקוחות מסוימת "טבעית".

    הג'אנר פונה לקהל אחר וניסה להתחרות בשוק האקסטרים של רכבים קטנים מהירים על בסיס אופנוע לשוק הפנאי, ולהוסיף הילה של בטיחות נוספת.

    בפועל לא הייתה זליגה של לקוחות, מסתבר ששוק הדו"ג נשאר נאמן לשני גלגלים ושוק האקסטרים לא מקבל אותו יותר מדי.

    שוק השליחים והנוחות לא מחפש ריגושים, אלה דווקא התמתנות, ככה שבעצם השליחים ואלה שמחפשים בטיחות יתר, מסתפקים במנועים הקטנים
    והחסכוניים ושוב פספוס. אז שוק האקסטרים מצומצם, שוק הדו"ג לא מספק לקוחות, שוק מחפשי השקט מפוספס והכלי הזה נישאר אצל היצרנים.

    המחשבה הנוספת שלי שהיצרנים חושבים כבר על היום שאחרי ובונים פלטפורמה למנוע חשמלי ששוקל יותר ומצריך שינויים כאלה ואחרים, המחשבה,
    לקחת אופנוע בעל אופי ספורטיבי עצבני קיים ולהלביש לו מבנה "בטיחותי" ומעניין יגרום ללקוחות לעבור אליו ואז המעבר למנוע חשמלי יהיה יותר טבעי
    כי התנגדות אחת כבר התפוררה. לדעתי ההימור לא הצליח.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #45
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    רגע של רצינות

    לא מדובר באופנוע אלה בכלי תחבורה "אחר" וכיוון שכך הוא לא פונה לשוק האופנועים למרות שבפועל נראה סביר שתהיה זליגת לקוחות מסוימת "טבעית".

    הג'אנר פונה לקהל אחר וניסה להתחרות בשוק האקסטרים של רכבים קטנים מהירים על בסיס אופנוע לשוק הפנאי, ולהוסיף הילה של בטיחות נוספת.

    בפועל לא הייתה זליגה של לקוחות, מסתבר ששוק הדו"ג נשאר נאמן לשני גלגלים ושוק האקסטרים לא מקבל אותו יותר מדי.

    שוק השליחים והנוחות לא מחפש ריגושים, אלה דווקא התמתנות, ככה שבעצם השליחים ואלה שמחפשים בטיחות יתר, מסתפקים במנועים הקטנים
    והחסכוניים ושוב פספוס. אז שוק האקסטרים מצומצם, שוק הדו"ג לא מספק לקוחות, שוק מחפשי השקט מפוספס והכלי הזה נישאר אצל היצרנים.

    המחשבה הנוספת שלי שהיצרנים חושבים כבר על היום שאחרי ובונים פלטפורמה למנוע חשמלי ששוקל יותר ומצריך שינויים כאלה ואחרים, המחשבה,
    לקחת אופנוע בעל אופי ספורטיבי עצבני קיים ולהלביש לו מבנה "בטיחותי" ומעניין יגרום ללקוחות לעבור אליו ואז המעבר למנוע חשמלי יהיה יותר טבעי
    כי התנגדות אחת כבר התפוררה. לדעתי ההימור לא הצליח.
    הניקן נכשל בגלל רוכבים שמרנים שאתה מייצג כאן, הקונספט עצמו של הניקן מעולה, באירופה הוא יכול לשמש כאופנוע תיור למרחקים ארוכים והוא יעשה את זה טוב יותר גם מהGS של במוו עם הרבה הנאה גם כן.

אשכולות דומים

  1. למה משמש האפון בקסדה?
    על ידי forcty בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 21:21
  2. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 15-02-2018, 08:43
  3. הטבת מס הקנייה לתלת-גלגליים הצטמצמה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-08-2017, 08:15
  4. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 09:04
  5. מחפש פנס קידמי bkr "עיני חתול" ל yamaha tmax 2009
    על ידי eyp1984 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 17:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO