עמוד 2 מתוך 4 ראשוןראשון 1234 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 52

אשכול: אפריליה רושמת פטנט לתלת גלגלי

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפני שמישהוא קופץ ואומר למה בסופרבייק או מוטו ג'יפי לא משתמשים בגלגל נוסף, הסיבה היא משקל והגבלת זווית ההשכבה, הניקן יכול להגיע ל45 מעלות שזה נתון מכובד לכביש אבל גרוע לתחרויות.
    השאלה הגדולה היא מה קורה כשאתה מגיע ל-45
    מעלות - האם הוא נשאר לעמוד או שגם הוא יכנע ויגמור מרוח על הכביש.

  2. #17
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    השאלה הגדולה היא מה קורה כשאתה מגיע ל-45
    מעלות - האם הוא נשאר לעמוד או שגם הוא יכנע ויגמור מרוח על הכביש.
    כנראה הגלגל החיצוני לפניה יתחיל לרחף באויר , אני מניח שאם הגעת לסוף שלה תצטרך לפצות ע"י הוצאת הגוף לכיוון הפניה, בכל מקרה גם שגררתי רגליות לא הורגש שהמערכת הגיע לסופה ויותר דאגתי שרגלית האמצע לא תגיעה לכביש.

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ובנתיים בעולם האמיתי https://www.facebook.com/metalrestor...7667046298703/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    ובנתיים בעולם האמיתי https://www.facebook.com/metalrestor...7667046298703/
    הכוונה לזה:

    https://www.rideapart.com/articles/4...ok-suspension/
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #20
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    הכתב שם קצת מתלהב יותר מידי משיפור תוכנתי שהוא אפילו לא רכב עליו

  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הכתב שם קצת מתלהב יותר מידי משיפור תוכנתי שהוא אפילו לא רכב עליו
    יש בזה קצת יותר, הורסיס הוא בעצם כפי שקוראים לו בעולם טורר ספורט, המנוע ארבע בשורה עם 125 כ"ס ששורשיו עמוק
    במנוע הספורטיבי, ישיבה גבוהה בסגנון אדוונצ'ר (כפי שהרבה אנשים קוראים לו בטעות) אבל הוא כלי שאין לו מה לחפש בשטח.

    מערכת המתלים הקונבנציונליים שלו, נהדרת ותוכננה לעבוד כמערכת ספורטיבית שמסוגלת להתמודד היטב עם סגנון רכיבה
    ספורטיבי קשוח, אבל להתמודד עם הטורר שבו רכיבה ארוכה בזוג וציוד יש צורך בכיול מתלים (הקשחה פשוטה של האחורי
    ע"י "ברז" פשוט לתפעול. דגמי 2021 לוקחים את זה צעד קדימה למערכת ה- סקייהוק" של SHOWA הפוטרת את הרוכב
    מהצורך לכייל את המתלים בכל פעם, היתרון הגדול שהמערכת יודעת לתרגם את סגנון הרכיבה לכיול על פי תנאי הדרך, הינו
    מעבר מרכיבת תיור לגיהוץ סיבובים ומשם לטיול בזוג עם ציוד ללא התערבות הרוכב. בעצם הבעלים מקבל כיוון אופטימלי של
    מחשב בכל רגע נתון.

    אם נסתכל אחורה רוב בעלי הורסיס שידעו לנצל אותו שיפרו אותו רק בשתי תחומים הצמיגים והסוואנד (פילטר אויר פתוח
    ואגזוז משופר במשקל ובזרימה) ומי שחיפש כלי נוח ספורטיבי שיכול לתת קצת יותר בכל דבר הרוויח בגדול, עכשיו יקבל
    יותר. קאווסאקי לא יחליפו מנוע מנצח אמין אבסולוטי חזק ונכון לאופנוע, הם גם יודעים מי קהל הלקוחות שלהם שנהנים משני
    העולמות הדבר היחיד שמרגיז בדגם 2021 שהם השאירו אותו מאוד מכוער, אני מאמין שיתנו לו שנת חסד בתצורה הזאת
    לתיקון מחלות ילדות של המערכת ןב-2022 נזכה לצורה חדשה עם מערכות בשלות ועדכון אפנתי.

    איך שלא תסתכל הורסיס פוגע היטב.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    כמה אחוזים נותנים היום במטרו על כל מכירה?

  10. #25
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2016
    הודעות
    1,363
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמה אחוזים נותנים היום במטרו על כל מכירה?
    אני משער שבערך את אותם האחוזים שלוקי הפסיד עם הימאהה שלו

  11. #26
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמה אחוזים נותנים היום במטרו על כל מכירה?
    7% אבל זה לא פוגע באובייקטיביות של הקפטן

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לא מצליח למצוא את האימוג'י שעושה אצבע משולשת, אז תדמיינו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  13. #28
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    38
    בתור בעלים של ניקן GT כבר שנה וחצי (מהראשונים):

    אחלה כלי שבעולם, לא נטול חסרונות, אבל באמת כלי כיפי ולא פחות חשוב בטוח.
    קצת על עצמי - בן 47, אז לא חושב שזקן, רוכב כבר קרוב ל 20 שנה על אופנועים כבדים פחות או יותר ברצף, עליתי כבר על מסלולי מרוץ, אז כנראה לא כזה פחדן, לא הכי בכושר, אבל ללא מגבלות בריאות, 1.80 גובה שזה חשוב, כי הניקן פחות מתאים לרוכבים נמוכים. באימונים באופנוען מאומן בהשוואה לאחרים שם - הייתי מגדיר את עצמי רוכב לא רע בכלל בתור מדד השוואה גס. לא לוחץ את האופנוע לקצה כל הזמן, אבל הרגליות פגשו את האספלט פה ושם. אופנוע הוא הרכב היום יומי שלי וכמובן גם כלי פאן.

    היתרון הגדול שלו, כמו שציין דרסדנר, אפשר לדחוף אותו לקצה ומעבר לזה ולא יקרה כלום, קצת פידבק מהקדמי וממשיכים, בניגוד למפגש כואב עם האספלט באותן נסיבות.
    סה"כ לקחו טרייסר 900, הפכו אותו למרווח יותר (ברכה בשבילי, הטרייסר הרגיש לי צפוף) והדביקו לו מזלג גאוני מקדימה.
    ביום יום - מעבר לחלקות מופתית של המתלה הקדמי, אין תחושה מאד מיוחדת. הפלסטיקים מקדימה רחבים, אבל הכידון שהוא החלק הרחב ביותר, פחות או יותר אופייני ברוחב.
    לא שונה בהתנהלות שלו מכל אופנוע גדול - לא אושר גדול ברחובות תל אביב, אבל מבצע את העבודה יפה. וזה מנסיון אישי איתו.
    אבל, וזה אבל גדול - בכל פעם שהתנאים נהיו גרועים, טינופת/ רטיבת חשודה פתאומית על הכביש, או נסיעה בסערות החורף לאורך הים עם רוח צד מטורפת, כל מה שנדרש זה רק לתת לו לעשות את העבודה. ברגע שלמדתי לעשות את זה - נהניתי מיכולת רכיבה חריגה בהשוואה לאופנועים קונוונציונליים. באמת מדהימה. יתרה מזאת וזה החלק החשוב - המתלה עובד גם כשאני מופתע, וזה אומר שהרטיבות החשודה על הכביש שלא הספקתי להגיב לה, כי לא ראיתי או לא הייתי מספיק מרוכז, פשוט נחצתה באדישות בהטייה, ורק אח"כ הגיע ה WTF היה פה.

    זה לא שיש אחיזה אינסופית, אבל יש משמעותית יותר ממזלג רגיל. נדרש מהרוכב לעבור תהליך מחשבה ולהבין שיש פה משהו מעבר למה שהוא מכיר ושאפשר לנצל את זה.
    האם שווה את ה 25 אלף על הטרייסר? לא יודע, החישוב שלי הוא שמניעת התרסקות אחת שווה לי את זה. יותר מבחינת שלמות האיברים מאשר כל דבר אחר.
    הוא חזק מספיק לשמור על קצב ספורטיבי בכביש, נוח מספיק ליום שלם באוכף ולטעמי כלי יפהפה ויחודי.

    אני חושב שההתנגדות מזכירה את עדרי הרוכבים שהתנגדו ל ABS כי תיאורטית רוכב טוב יכול לבלום טוב יותר בלי ABS (לפחות כשמערכות יצאו). ואנשים מתנגדים למה שקצת שונה להם ממה שהתרגלו. לטעמי תלת גלגלי נוטים (LMW) הם פתרון הנדסי מבריק לבעיית אחיזה ברמה בטיחותית בעצם התכנון של אופנוע דו גלגלי ועם יחסית מעט פשרות.
    כשלעצמי מאמין גדול בפתרונות וגישה חדשים ויציאה מקבעונות - לטעמי הבריטן, הימהה GTS, הפיאג'יו MP3 והניקן - הם הכיוונים הנכונים של האופנוענות.
    לגבי אפריליה - מאחל להם בהצלחה עם זה, למעשה פיאג'יו וימהה (וקצת פיג'ו) נותנים פה את הטון התלת גלגלי אבל גם הונדה משתעשעת עם זה לא מעט זמן ויש גם אבות טיפוס של יצרנים אחרים. אני די בטוח שכמו בקטנועים, נראה יותר כלים כאלו, בעיקר במקומות במעריכים את תוספת האחיזה.
    לא בטוח שהניקן הוא הקונפיגורציה הטובה ביותר (לימהה עצמה יש גם תכנון שונה שרכשו מחברה חיצונית) אבל הוא עושה את העבודה.
    לגבי חסרונות של הניקן - אף אחד מהם לא קשור לתלת גלגלי מלבד אולי קצת המשקל שלא כל כך מורגש מבחינתי ולא מהווה חסרון מבחינתי.
    מבחינת תחזוקה - לא חריג בנתיים (עשיתי טיפול הרצה ו 10K ולפני 20K הקורונה הורידה לי את הקילומטראז' באופן קיצוני). עלויות צמיגים מתקזזות ויותר מזה עם שחיקה איטית יותר עקב עומס נמוך על הקדמיים שחולקים במשקל.
    מה שהייתי משפר (לפי הסדר):
    מיכל דלק יותר גדול - כרגע יש 19 שנותן טווח מעשי של עד 300 , אבל הייתי שמח ליותר
    בולם אחורי איכותי יותר - טוב, אבל לא ברמה של הקדמי, שוקל בשלב מסויים לשדרג
    יותר כח - לא חסר, אבל תמיד רוצה יותר, מי אמר מנוע של MT 10 :-)
    התנעה ללא מפתח - קטנוני, אבל באמת שבא לי

  14. #29
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    [QUOTE=Wile E. Coyote;172019]בתור בעלים של ניקן GT כבר שנה וחצי (מהראשונים):

    אחלה כלי שבעולם, לא נטול חסרונות, אבל באמת כלי כיפי ולא פחות חשוב בטוח.


    במסגרת חיפושיי המועמד הבא הניקן הופיעה
    ניקן חדש היום עולה 75000 שקל שזה גם לא יקר במיוחד (במקום 100000 שקל) ליד ראשונה מיבואן.

    האמת שווה מחשבה.

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  15. #30
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    [QUOTE=lokimonster;172023]
    ציטוט נכתב במקור על ידי Wile E. Coyote צפיה בהודעה
    בתור בעלים של ניקן GT כבר שנה וחצי (מהראשונים):

    אחלה כלי שבעולם, לא נטול חסרונות, אבל באמת כלי כיפי ולא פחות חשוב בטוח.


    במסגרת חיפושיי המועמד הבא הניקן הופיעה
    ניקן חדש היום עולה 75000 שקל שזה גם לא יקר במיוחד (במקום 100000 שקל) ליד ראשונה מיבואן.

    האמת שווה מחשבה.
    בוא נחשוב ביחד:
    1. מטרו אהובת נפשך-פגיעה נפשית/מוסרית
    2. טיפול במכלולים כפולים מקדימה-פגיעה כספית
    3. מהיר וכן הסכנה לרישיון וההתמתנות לא משחקות תפקיד-פגיעה ברצונות.
    4. אופנוע מוגדר ככלי דו גלגלי, אז הניקן הכל חוץ מאופנוע. (ומכוער לאללה)-בול פגיעה
    5. יוני הכהן- דבר איתו, עשה תאונה במהירות רחוב עם תלת של מד"א מושבת לתמיד מרכיבה.-פגיעה לעד
    6. איבוד ערך מהיר, כמו הפה של מירי-פגיעה בערכי מדינה.
    7. תלת...נו באמת...-פגיעה במהות האופנוע.
    8. מכוער לאללה-פגיעה אסתטית.

    יוכרז לאלתר כפסול חיתון!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

אשכולות דומים

  1. למה משמש האפון בקסדה?
    על ידי forcty בפורום כללי
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 16-07-2019, 20:21
  2. תגובות: 21
    הודעה אחרונה: 15-02-2018, 07:43
  3. הטבת מס הקנייה לתלת-גלגליים הצטמצמה
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 01-08-2017, 07:15
  4. מה עדיף - דו-גלגלי או תלת-גלגלי?
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 09-01-2017, 08:04
  5. מחפש פנס קידמי bkr "עיני חתול" ל yamaha tmax 2009
    על ידי eyp1984 בפורום פורום ציוד
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 04-11-2016, 16:23

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO