ואני הראשון להגיד שהוא כישלון מסחרי אבל הסיבה היא לא בטכנולוגיה אלה ברוכבים.
אופנוע אוטומטי היה קיים כבר לפני עשרות שנים, היה אפילו דרבי 50 סמ"ק אוטומטי בישראל (2 יחידות) אבל לקח עשרות שנים עד שהרוכבים התחילו לקבל את זה באפריקה טווין וגם זה לא להיט מכירות אבל מצא את הנישה שלו.
כרגע הגלגל השלישי מבחינה מחשבתית נקלט בקטנועים, יכול להיות שעוד 10-20 יקלט גם באופנועים אבל עכשיו לא נראה שזה קורה.
ושוב מבחינת הקונספט הניקן הוא לא פחות מגאוני, בכביש המהיר על 160 הוא שומר על יציבות כיוונית מדהימה, יש הרגשה שאפשר בקלות לעזוב ידיים מהכידון במהירות הזאת.
המתלים מקדימה בולעים מהמורות מבלי שתרגיש והאמת יש לי הרגשה שהוא יהיה מעולה ברכיבה בשבילים.
ואז כמובן יש את האחיזה מקדימה במיוחד ברטוב שזה מאד חשוב באירופה ובחלק ארצות הברית ששם יורד גשם כל השנה וכל זה בלי תוספת רצינית לעלויות האחזקה.
והכי חשוב הניקן עדיין שומר על אותה הרגשת הנאה של רכיבה על דו"ג



ציטוט ההודעה בתגובה
