ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
אחת מהסיבות שהארלי מתרסקת כפי שהיא מתרסקת כי הארלי לא נמדדת בשום מדד מוכר של אופנועים.

השוק שלה אופייני ואחר, הלקוחות שלה אחרים, המדדים שלה אחרים, היא לא חברת אופנועים שמיישרת קו
עם שוק אופנועים אחר.

הארלי לא מוכרת אופנוע במלוא מובן המילה המקובל, הארלי מוכרת מותג אמריקאי על גלגלים, כמו קוקה קולה
כמו ג'ינס לויס 505 כמו ביג מק. יש הרבה משקאות ג'ינסים והמבורגרים טובים יותר, אז מה?

הארלי נכנעת למגמה הירוקה, הארלי מפסידה לקוחות שההילה של העבר ותפארתו כבר לא מדברת אליהם,
הלקוחות שלה הזקנו ומתו בניהם עדיין שמרו לה חסד נעורים, הנכדים והנינים פחות. ב-130 שנה לערך הארלי
ייצרה אופנועים וחלומות והצליחה לעמוד בשינויים כרגע היא מחשבת מסלול מחדש.

איום התקנות הירוקות ואיסור מנועי בעירה פנימית מציב אתגר גדול בפני כל ייצרני האופנועים, הארלי ששמרה
שנים על המסורת מתקשה לספק את הסחורה, הקלף הגדול ביותר שלה הלך. עכשיו היא נערכת מחדש.

זה רק אמר שכל האופנועים שלה יהפכו מהר מאד לקלסיקות מבוקשות.
לפחות באירופה הארלי דווקא מוכרת לא רע, הסטריט בוב נכנס לרשימת ה20 הנמכרים בגרמניה ועוקף רבים וטובים.
הדגמים החדשים של הארלי בהחלט יכולים להמדד בכל הפרמטרים שקרוזרים יפנים נמדדים, המתלים עובדים מעולה הבלמים גם כן וכל זה בלי ויברציות מוגזמות ויש גם יכולת השכבה.

מיתוס הלקוחות המזדקנים ומתים נכון בחלקו, בזמן שהלקוחות של הארלי זקנים רואים מגמה של רוכבים מבוגרים שמוכרים את האדוונצ'ר שלהם וקונים הארלי, יש מן קטע כזה שאנשים יוצאים לפנסיה על הארלי ככה שאומנם הם זקנים אבל יש תחלופה.

הבעיה של הארלי היא ניהולית בלבד והם ממשיכים לעשות טעות אחרי טעות.

אותו הדבר קרה לtoys r us, פשטו רגל בכמה מדינות אבל במקום לסגור החנות עברה ליד פרטית ששינת שם אבל ממשיכה למכור צעצועים וזה דוגמא קלאסית לעסק מצליח שניהול כושל הרס אותו.