
נכתב במקור על ידי
KKatkov
מאוד לא מדוייק...
4 צמיגים לרכב עולים 800 (סיני זבל, מי שרוצה להמר על הבטיחות שלו - שיבושם לו) או 350-400 שקל לצמיג (1400-1600 לרבעייה) עבור גומי אירופאי איכותי.
הם מחזיקים פי 2-3 מצמיגי טורינג לאופנוע, זה נכון.
מבחינת אחזקה - הגוצי V7 יהיה יקר רק אם הוא יעשה בעיות. אם הוא לא יעשה בעיות - אז מדובר באופנוע פשוט מאוד עם מרווח טיפולים נדיב (כל 10 אלף ק"מ). למיטב ידיעתי, לא נדרשת שום פעולת תחזוקה מורכבת או יקרה באופנוע הזה, הטיפול בו פשוט וקל מאוד - אגב, לדעתי זה אחד הכלים היותר-קלים לטיפול עצמאי. הבעיה שלו היא בתחום האמינות ולא בעלות הטיפולים השוטפים.
הביטוח שלו זהה לכל אופנוע אחר עם 251 סמ"ק ומעלה.
צריכת הדלק של הגוצי בשיוט רגועה על 110-120 לא גבוהה במיוחד, והיא תהיה נמוכה יותר מרוב רכבי הבנזין בשוק. בכל מקרה אין לסעיף הזה משמעות גדולה כי הדלק זול היום, וכל ה"חסכון" בקניה של כלי שצורך 1/24 ולא 1/20 נעלם כלא היה על הפעם הראשונה שאתה נאלץ להיכנס למוסך עקב בלת"מ. לכן, מי שרוצה לחסוך כסף - עדיף שייקנה אופנוע עם רקורד אמינות טוב ככל הניתן ובמצב מעולה, במקום לחפש את הדגם עם צריכת הדלק הנמוכה ביותר. מה גם, שכמעט כל אופנוע שיוצר בעשור האחרון יהיה די חסכוני תחת רוכב מתון שרוכב חלק - כזה שלא "פותח" ונמנע מרכיבת "גז-ברקס".