עמוד 3 מתוך 5 ראשוןראשון 12345 אחרוןאחרון
תוצאות 31 עד 45 מ 69

אשכול: בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

  1. #31
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    יש עדכון?

  2. #32
    מקווה תחילת שבוע הבא

  3. #33
    210115_122528_COLLAGE-1.jpg

    נראה תקין?

    אם כן אז זה השלב לפרק את הראש?

    בנוסף שמתי לב שהשרשרת תזמון בעצם מושכת את הגל זיזים לכיוון שלה,בעצם מרימה את הצד השני. זה תקין?

  4. #34
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    210115_122528_COLLAGE-1.jpg
    ...
    בנוסף שמתי לב שהשרשרת תזמון בעצם מושכת את הגל זיזים לכיוון שלה,בעצם מרימה את הצד השני. זה תקין?
    על פניו מהתמונות נראה תקין.
    אתה אמור להוציא את מותחן שרשרת התזמון לפני הפירוק שעשית, אם תוציא אותו זה יוריד את הלחץ מגל הזיזים, ובכל מקרה אתה צריך להוציא אותו אם אתה מתכוון להוציא ראש מנוע.
    שים לב שכשאתה מוציא את המותחן יש שם אטם שעלול להקרע וכמובן צריך גם אטם ראש ורצוי גם אטם בסיס, תיערך בהתאם.

  5. #35
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    השסתום השמאלי נראה יותר גבוהה מהשני אבל אולי רק בתמונה.
    לא פירקת נכון כמו שאמרו מעליי.
    גל זיזים מהודק על ידי המכסה שסתומים במנוע הזה לפני שמוציאים את המכסה צריך לשחרר את השרשרת.

  6. #36
    טעות שלי,נסתכל בספר להבא,
    תודה

  7. #37
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    לא קריטי.

  8. #38
    תודה רבה.
    210115_143829_COLLAGE-1.jpg

    מה אתם אומרים?

    בנוסף בתמונה של הבוכנה - זה נראה כמו חתיכות של פיח שפשוט מתפרק במגע עדין,נורמלי?

  9. #39
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    הפיח קצת עבה אבל סביר.
    לגבי שסתומים, איך נדע אם המכסה מפורק וכל הקאמשאפט באוויר? וללא נדנדים?

  10. #40
    מוצ"ש,שבוע טוב.
    תודה,
    המכסה שסתומים מפורק,מה הכוונה קאמפשאפט באוויר?

    ניראלי שמתאים לפה האמרה שמציאת הבעיה זה כבר חצי פתרון..

  11. #41
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    זה לא קשור הכי סביר שהבעיה בראש מנוע.
    https://en.wikipedia.org/wiki/Valve_...erts_(NPR).jpg
    בתמונה שדחפת את השסתום פליטה תוכל לראות את הטבעת.
    אולי נמעכה אולי עמוקה מידי,אולי השסתום גורם לזה.
    בדקת שהוא ישר מלמעלה?

  12. #42
    הבנתי,תודה על הקישור.
    חשבתי שנראה את זה בעין,מה הכוונה ישר מלמעלה?

  13. #43
    שבוע טוב,
    חשבתי על עוד משהוא,
    השסתום והראש מנוע - סך הכל נראים בסדר.

    גם אם זה כן שקע קצת,
    זה עדיין משאיר בתעלומה את הקטע שאין חופש בכלל בשום נקודה במנוע - בשסתום פליטה..

    יש אולי עוד כיוון שיכול להיות?

    תודה..

  14. #44
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    אין חופש בכלל בשום נקודה על הגל זיזים כי חוץ מהבליטה יש לו אותו קוטר.

  15. #45
    הבנתי,אבל זה משהוא שהיה אפשר לראות בעין ברמת העיקרון - לפי הבנתי,
    כי גם לבורג כיוון יש דיי הרבה מהלך..




    ולעניין עצמו - איך אפשר לוודא שאכן זה שקיעת שסתום - ומה הדרכים לתיקון?


    תודה רבה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-11-2020, 21:43
  2. עזרה בכיוון סאג
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 13:01
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:15
  4. האם צריך להוציא את הפלאג בכיוון מרווח שסתומים?
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 13:55
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 02:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO