כן וכן,
אוקיי,תודה
אתה אומר שגם בלי הבורג אין מרווח.
שני הנדנדים מאותו מק"ט? תצליב ביניהם.
אם ממשיך - דרכי תיקון זה החלפה של הטבעת אטימה\השסתום או כל הראש.
הייתי מתחיל ממדידה של השסתום לאורך כשהוא מחוץ לראש.
כן וכן,
אוקיי,תודה
חשבתי על זה עוד.
באופן כללי מה שאתה מתאר לא מסתדר בכלל.
אתה מתאר מצב ששסתום פליטה נשאר פתוח כל הזמן, במצב כזה המנוע לא אמור להניע כי לא תהיה דחיסה, וגם אם הצליח להניע
הוא לא אמור להישאר מונע בסרק ובטח שלא לסוע טוב.
אתה אומר שכאשר אתה פותח את בורג הכוון של נדנד שסתום הפליטה לא מתקבל מרווח כלל לאורך כל ההברגה של בורג הכוון.
זה אומר ששסתום הפליטה כל הזמן לחוץ על הנדנד ללא שינוי.
אבל בזמן שאתה פותח את בורג הכוון אתה עושה שינוי, אתה מנסה להגדיל את המרווח אבל משהו סוגר אותו.
אז להבנתי או שהשסתום סוגר את המרווח ע״י זה שהוא עולה למעלה, או שהנדנד סוגר את המרווח על ידי זה שהוא לוחץ למטה.
למרות שזה לא קל במנוע שלך בגלל הפתחים הקטנים, אולי תוכל להבחין מי מהם סוגר את המרווח כשאתה מגדיל אותו.
סביר להניח שזה השסתום כי לנדנד אין הרבה לאן לזוז. בהצלחה
כן המצב המתואר זה שהשסתום פליטה פתוח כי אין חופש גם כשבורג הכיוון פתוח עד הסוף,
אבל ניראלי שהוא כן נסגר כי עובדה שהאופנוע נסע טוב.
צריך לעשות מדידות של החלקים ונקווה שנהיה יותר חכמים אחרי זה,
תודה רבה
מה התכוונת בסוף של ההודעה?
"למרות שזה לא קל במנוע שלך בגלל הפתחים הקטנים, אולי תוכל להבחין מי מהם סוגר את המרווח כשאתה מגדיל אותו."
Screenshot 2021-01-24 at 20.51.16.jpg
אתה צריך לסגור את המכסה ולהציץ דרך הפתח הזה, ולראות אם השסתום מתרומם בזמן שאתה מסובב את בורג הכוון.
המנוע כבר מפורק,
אתה מתכוון האם הנדנד מתרומם בזמן שמכוונים את בורג הכיוון?
אם זה הכוונה אז התשובה שלילית,אי אפשר להרים את הנדנד עם הבורג כיוון.
תרכיב בחזרה. כמה דקות עבודה. רק ראש מנוע פתוח נכון?
לא הבנתי למה אתה מתכוון בלהרים את הנדנד, הנדנד לא יכול לעלות מעל המקסימום שלו, אבל השסתום יכול לזוז למטה.
אתה מתחיל בבורג כיוון סגור לגמרי(מרווח מינימלי כביכול) ואז מסובב אותו לפתיחה (מגדיל את המרווח)ורואה אם השסתום עולה למעלה.
אם כן, אז השסתום שקע, הוא עולה יותר ממה שהוא היה אמור.
כן.
הבנתי אותך,
הכוונה בלהרים את הנדנד - זה לייצר חופש בינו לבין השסתום.
בכל מקרה זה אפשרות מה שאתה מציע,
אבל כבר עברנו את השלב הזה כי אין חופש גם כשבורג הכיוון משוחרר עד הסוף(מרווח מקסימלי).. אז ההנחה היא שהשסתום עלה למעלה.
תודה
טוב,
דבר ראשון תודה רבה לכולם.
הראש מנוע נלקח לחרט,אחרי בדיקה שלו - אין שקיעת שסתום.
אופציה לתיקון - שיוף הראש של השסתום,150 שקל -בוצע.
הרכבה של הראש מחוץ למנוע - יש חופש ב "נקודה מתה עליונה" (כיוונתי את הגל זיזים)
כיוון של השסתומים.
הרכבה של הראש מנוע,בדיקה חוזרת של הכיוון.
הנעה - נשמע תקין.
נקווה שעשינו תיקון טוב ושהיה לנו נסיעות טובות.
שוב תודה רבה.
כל טוב
שסתום פליטה משויף.
20210512_165649-1.jpg
מוזר ביותר,
לא זכור לי
סופאפים נשמע כמו מישהו שהשפם נכנס לו לפה ולא מובן מה הוא אומר.
זה משהו שנעשה באופן שותף? הראש של השסתום מתעוות? השסתום מתארך?
אני שואל ברצינות, אישית בחיים לא נתקלתי בתופעה הזו
פעם היה נהוג לעשות את זה כדי להתאים את ראש השסתום לתושבת שלו (החלק הקוני). מי שיצא לו לעבוד עם מכונאים של פעם, היה מקבל "מטלה" לעשות את זה ידנית עם משחת קרבורנדום, ומקל שבקצהו פטמת ואקום קטנה שנדבקת לשסתום. אתה מגלגל את המקל בין הידיים (כאילו שמדליקים אש בשיטת האדם הקדמון) ויוצרים התאמה מושלמת בין השסתום לבית שלו.