לא יכול לערוך.
לא ידעתי איך קוראים לזה באנגלית (שלייף סופאפים זה מן הסתם עיוות של השם הגרמני, כמו רוב המונחים במכונאות עברית).
אבל אחרי קצת ניחושים וטעיה נגעתי לסרטון הזה:
https://www.google.com/url?sa=t&sour...bgbHBQKmownziE
אתה מדבר על valve lapping - התאמה של השסתום לטבעת האטימה בראש מנוע שזו פעולה מוכרת.
אבל טבעת האטימה היא בתא השרפה, בזמן שאין לדעת מדבר על גילוח מהרגל של השסתום.
הרגל של השסתום נמצאת מתחת למכסה שסתומים, הרגל היא האזור עם השגם שאליו נכנסים שני נועלים קטנים שעוצרים את הקפיץ כמו בתמונה שהוא צירף.
לא יודע מה "אין לדעת" עשה. הוא רק כתב ששייפו את השסתום (שיוף הסתדר לי עם שלייף ובגלל זה כתבתי עם הסתייגות). ייתכן ופיספסתי איזו תגובה.
גם אין יותר מדי הגיון בלהרחיב את המגרעת של השגמים בקצה הרגל. זה זהה מבחינת התוצאה ללשים קפיץ יותר חלש או יותר קצר.
השסתום קוצר מהחלק העליון שלו,כמו שרואים בתמונה המצורפת.
אין הרחבה של המגרעת בקצה הרגל.
ויש כאן כתבה בסגנון מצחיק על שלייף סופפים
https://www.misgav-link.co.il/node-21006/
החרט שבדק את הראש, בדק אטימה של השסתום תחת וואקום?
Sent from my GM1913 using Tapatalk
אין לי מידע לגבי זה