תוצאות 1 עד 15 מ 69

אשכול: בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

צפייה משולבת

  1. #1
    טוב קראתי על שקיעת שסתום,
    ניראלי פחות סביר שיקרה לאופנוע עם 7000 קילומטר..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    -
    כשאין מגע בין הנדנד לבין הרגל השסתום לא אמור לזוז למעלה.
    כל מצב אחר מעיד על תקלה.
    מה הכוונה רגל?

    ברגע שהפין כיוון משוחרר עד הסוף-אז אפשר ''להרים'' את הנדנד כלפי מעלה-ומורגשת התנגדות של קפיץ - שמחזיר את הנדנד למטה - לשסתום.

    סרטוט ראש מנוע-
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

    סרטוט שרשרת תזמון וגל זיזים -
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,594
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    טוב קראתי על שקיעת שסתום,
    ניראלי פחות סביר שיקרה לאופנוע עם 7000 קילומטר..



    מה הכוונה רגל?

    ברגע שהפין כיוון משוחרר עד הסוף-אז אפשר ''להרים'' את הנדנד כלפי מעלה-ומורגשת התנגדות של קפיץ - שמחזיר את הנדנד למטה - לשסתום.

    סרטוט ראש מנוע-
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

    סרטוט שרשרת תזמון וגל זיזים -
    https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO
    הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
    כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
    והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.

  3. #3
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    מה זה שסתום עם חופש? שסתום בלי חופש?
    אין כזה דבר. השסתום תמיד נשאר קבוע. אתה לא יכול לשנות בו כלום.

    מה שמשתנה הוא המרווח לשסתום.
    המרווח בין השסתום לנדנד (אם קיים), או בין השסתום לזיז שעל גל הזיזים (קמשפט).

    לא מכיר את המנוע שלך, בדקתי בGN125 יש צילינדר אחד ושני שסתומים, אחד יניקה ואחד פליטה וכן קמשפט אחד.
    ממה שאני מבין מהתאור שלך, בשסתום יניקה יש מרווח, ובשסתום פליטה אין מרווח כלל כאשר אתה ב״טיימינג״ (נקודה מתה עליונה בין דחיסה לעבודה).
    מה המצב של גל הזיזים? כאשר אתה בטיימינג שני הזיזים אמורים להצביע למעלה והחוצה מהמנוע בצורה מקבילה כמו באמוג׳י הזה כשהידיים שלו למעלה.
    אם זה לא ככה, אז אתה לא בטיימינג.
    צודק הכוונה היא הרווח שבין השסתום לנדנד,או לגז זיזים.

    ננסה לפרק את המכסה שסתומים ולראות מה מצב הגל זיזים.
    תודה רבה.



    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
    כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
    והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.
    אבל אם את משחרר עד הסוף את הפין כיוון אז אתה בעצם יוצר יותר חופש בין הנדנד לשסתום - מה שיוצר את האפשרות להרים את הנדנד כלפי מעלה (יחסית) הרבה.

    ואוקיי לגבי הכיוון,תודה רבה

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-11-2020, 21:43
  2. עזרה בכיוון סאג
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 13:01
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 09:15
  4. האם צריך להוציא את הפלאג בכיוון מרווח שסתומים?
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 13:55
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 02:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO