ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
טוב קראתי על שקיעת שסתום,
ניראלי פחות סביר שיקרה לאופנוע עם 7000 קילומטר..



מה הכוונה רגל?

ברגע שהפין כיוון משוחרר עד הסוף-אז אפשר ''להרים'' את הנדנד כלפי מעלה-ומורגשת התנגדות של קפיץ - שמחזיר את הנדנד למטה - לשסתום.

סרטוט ראש מנוע-
https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO

סרטוט שרשרת תזמון וגל זיזים -
https://krakowparts.com/keeway/Keewa...125i-Sport-EVO
הנדנד צריך להיעצר על ידי הגל זיזים (חלק 1 לינק 2) לא יכול לעלות הרבה למעלה.
כשאתה ב TDC תהיה לו יותר תזוזה מאשר במצבים אחרים.
והבנתי למה אתה מתכוון יש קפיץ שמחזיר את הנדנדים,אתה אמור לכוון כאילו שאין קפיצים - כמה הכי רחוק הפין כיוון יכול להתרחק מהשסתום.