עמוד 2 מתוך 5 ראשוןראשון 1234 ... אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 69

אשכול: בעיה בכיוון שסתומים RKS 125

  1. #16
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    רק שאלה קטנה לפני שנפרק,
    זה הגיוני שהאופנוע יניע בנגיעה,יסע טוב וכו' - והתזמון יהיה שגוי?

    רק כדי לדעת אם לפרק את המכסה שסתומים..
    אתה צודק, המנוע לא אמור לעבוד טוב ואולי באמת לא זאת הבעיה, אבל אתה עדיין חייב לדעת בודאות שאתה בטיימינג, אין מה להמשיך לבדוק לפני שאתה בטוח בזה.

    חצי אפשרות(מבלי לפרק את מכסה השסתומים), תכוון רווח מקסימלי לשסתום הפליטה ותסובב את המנוע ותבדוק בנקודות שונות האם מתקבל מרווח בשסתום הפליטה.
    אם אין חופש אז זה לא עוזר, אבל אם יש חופש בשסתום פליטה בנקודה כלשהיא אז בוודאות אתה לא בטיימינג, או שהנקודה שאתה חושב שהמנוע בטיימינג לא נכונה.
    נערך לאחרונה על ידי Supergegs; 16-12-2020 בשעה 19:37.

  2. #17
    תודה,
    ובטוח המנוע בנקודה מתה עליונה.
    ניסיתי,אין חופש בשום נקודה.

  3. #18
    דרך אגב לגבי הקפיץ שדוחף את הנדנד למטה תראו בעמוד 2-5 שרואים שהוא מחזיק את הנדנד למעלה כדי לכוון נכון..
    ספר רכב GN125:
    http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...VICEMANUAL.pdf

  4. #19
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    תודה,
    ובטוח המנוע בנקודה מתה עליונה.
    ניסיתי,אין חופש בשום נקודה.
    זה לא מבטיח לך שאתה בטיימינג, אבל בכל מקרה אם אין חופש בשום נקודה אז יש לך בעיה אחרת.
    אם אין לך ספר רכב וכלים מתאימים במקומך לא הייתי ממשיך הלאה, כי לא תדע איך לסגור את המנוע.

  5. #20
    הבנתי,מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?

  6. #21
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    הבנתי,מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?
    חוזר בי, נראה שאתה צודק. צריך להחזיק את הנדנד למעלה כשמכוונים.
    תנסה את זה.

  7. #22
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    TDC
    http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...AL.pdf#page=17


    http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...AL.pdf#page=18
    שים לב מה הוא עושה עם הקפיץ על הנדנד.
    המרווח שרשמת הוא רק ליניקה לפליטה מרווח שונה.

  8. #23
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    קפיצים שמצמידים את הנדנד לשסתום, כבר ראיתי כאלה ואני יודע שזה מפחית רעשים כשהמנוע עובד, אבל האם זאת הסיבה העיקרית לזה שהם שם? מישהו יודע?

  9. #24
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    חוזר בי, נראה שאתה צודק. צריך להחזיק את הנדנד למעלה כשמכוונים.
    תנסה את זה.
    זאת בדיוק הבעיה,שאין חופש בין הנדנד לשסתום פליטה,גם כשבורג הכיוון משחורר עד הסוף,בכל נקודה בסיבוב של המנוע..

    ניראה שאתה צודק ויש בעיה אחרת..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Tribalmistyc2 צפיה בהודעה
    [url]http://suzuki.com.pe/motos/wp-content
    שים לב מה הוא עושה עם הקפיץ על הנדנד.
    המרווח שרשמת הוא רק ליניקה לפליטה מרווח שונה.
    לפי מה שהבנתי הוא בעצם מרים איתו את הקפיץ כדי לקבל מדידה נכונה..
    בספר מכונאי של keeway מופיע מה שכתבתי,זה בעיקרון אותו מנוע,אבל כנראה ששינו קצת דברים..

    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    מישהו יודע?
    מה שבטוח שזה קצת מקשה על העבודה.

  10. #25
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    ציטוט נכתב במקור על ידי אין לדעת צפיה בהודעה
    לפי מה שהבנתי הוא בעצם מרים איתו את הקפיץ כדי לקבל מדידה נכונה..
    רשמת שאין מרווח בין הנדנד לשסתום גם אם הפין כיוונון פתוח עד הסוף.
    אז הכוונה הייתה שתרים את הנדנד עד הסוף למעלה כמו בקישור.
    ואם במצב כמו בספר הנדנד עדיין לחוץ עד הסוף יש בעיה מכנית בראש.

  11. #26
    הבנתי,
    כן אי אפשר להרים אותו - גם כשהבורג כיוון פתוח עד הסוף.
    אז איך זה הגיוני שהאופנוע נסע כמו שצריך?
    משהוא פה חסר הגיון..

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Tribalmistyc2
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,593
    למה המנוע עדיין עובד?
    כי הדליפה קטנה.

    הרעש שתיארת מהשסתום.

    לכל שסתום יש שני נועלים קטנים בקצה הרגל שמהדקים את הדיסקית בקצה הקפיץ,הם שומרים שהקפיץ לא יקפוץ למעלה או שהשסתום יפול למטה.
    אולי הם נעלמו,השסתום היה אמור ליפול פנימה במצב כזה אבל כדאי להתחיל משם.
    נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 17-12-2020 בשעה 08:28.

  13. #28
    הבנתי,תודה.
    הם נמצאים.

  14. #29
    Member
    תאריך הצטרפות
    Jun 2017
    מיקום
    המרכז
    הודעות
    147
    אם אין מרווח בשסתום הפליטה גם כשאתה לא בטיימינג זה אומר ששסתום פליטה לחוץ כל הזמן(פתוח) ולא יכולה להיות דחיסה ולכן המנוע לא יעבוד, וגם אם יעבוד בטח שלא חלק.
    משהו לא מסתדר כאן.

    אולי משהו תוקע את הנדנד ומפריע לו לזוז בחופשיות.

    כשאתה מנסה להזיז את הנדנד של שסתום היניקה האם אתה מרגיש שם התנגדות של קפיץ? והאם המרווח של שסתום היניקה היה תקין בתחילה?

  15. #30
    ציטוט נכתב במקור על ידי Supergegs צפיה בהודעה
    אם אין מרווח בשסתום הפליטה גם כשאתה לא בטיימינג זה אומר ששסתום פליטה לחוץ כל הזמן(פתוח) ולא יכולה להיות דחיסה ולכן המנוע לא יעבוד, וגם אם יעבוד בטח שלא חלק.
    משהו לא מסתדר כאן.

    אולי משהו תוקע את הנדנד ומפריע לו לזוז בחופשיות.

    כשאתה מנסה להזיז את הנדנד של שסתום היניקה האם אתה מרגיש שם התנגדות של קפיץ? והאם המרווח של שסתום היניקה היה תקין בתחילה?
    בהחלט משהוא חסר הגיון..

    יכול להיות,
    כבר פרקתי את המכסה שסתומים פעמיים,הכל היה נראה תקין מבחינת המכלול..

    כן בנדנד של השסתום יניקה מורגשת ההתנגדות של הקפיץ - כשהבורג כיוון משוחרר.

    וישר שפתחתי את הברגים כבר שיחקתי עם הכיוונים אז אין דרך לדעת עכשיו (..

אשכולות דומים

  1. תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 18-11-2020, 20:43
  2. עזרה בכיוון סאג
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 3
    הודעה אחרונה: 29-06-2017, 12:01
  3. עזרה בכיוון בולם אחורי - נינגה 636 2015
    על ידי markuzon בפורום פורום טכני
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 16-03-2017, 08:15
  4. האם צריך להוציא את הפלאג בכיוון מרווח שסתומים?
    על ידי Yarden12@ בפורום פורום טכני
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 26-08-2016, 12:55
  5. תגובות: 14
    הודעה אחרונה: 11-06-2016, 01:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO