תודה,
ובטוח המנוע בנקודה מתה עליונה.
ניסיתי,אין חופש בשום נקודה.
אתה צודק, המנוע לא אמור לעבוד טוב ואולי באמת לא זאת הבעיה, אבל אתה עדיין חייב לדעת בודאות שאתה בטיימינג, אין מה להמשיך לבדוק לפני שאתה בטוח בזה.
חצי אפשרות(מבלי לפרק את מכסה השסתומים), תכוון רווח מקסימלי לשסתום הפליטה ותסובב את המנוע ותבדוק בנקודות שונות האם מתקבל מרווח בשסתום הפליטה.
אם אין חופש אז זה לא עוזר, אבל אם יש חופש בשסתום פליטה בנקודה כלשהיא אז בוודאות אתה לא בטיימינג, או שהנקודה שאתה חושב שהמנוע בטיימינג לא נכונה.
נערך לאחרונה על ידי Supergegs; 16-12-2020 בשעה 19:37.
תודה,
ובטוח המנוע בנקודה מתה עליונה.
ניסיתי,אין חופש בשום נקודה.
דרך אגב לגבי הקפיץ שדוחף את הנדנד למטה תראו בעמוד 2-5 שרואים שהוא מחזיק את הנדנד למעלה כדי לכוון נכון..
ספר רכב GN125:
http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...VICEMANUAL.pdf
הבנתי,מה לדעתך יכולה להיות הבעיה?
TDC
http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...AL.pdf#page=17
http://suzuki.com.pe/motos/wp-conten...AL.pdf#page=18
שים לב מה הוא עושה עם הקפיץ על הנדנד.
המרווח שרשמת הוא רק ליניקה לפליטה מרווח שונה.
קפיצים שמצמידים את הנדנד לשסתום, כבר ראיתי כאלה ואני יודע שזה מפחית רעשים כשהמנוע עובד, אבל האם זאת הסיבה העיקרית לזה שהם שם? מישהו יודע?
זאת בדיוק הבעיה,שאין חופש בין הנדנד לשסתום פליטה,גם כשבורג הכיוון משחורר עד הסוף,בכל נקודה בסיבוב של המנוע..
ניראה שאתה צודק ויש בעיה אחרת..
לפי מה שהבנתי הוא בעצם מרים איתו את הקפיץ כדי לקבל מדידה נכונה..
בספר מכונאי של keeway מופיע מה שכתבתי,זה בעיקרון אותו מנוע,אבל כנראה ששינו קצת דברים..
מה שבטוח שזה קצת מקשה על העבודה.
הבנתי,
כן אי אפשר להרים אותו - גם כשהבורג כיוון פתוח עד הסוף.
אז איך זה הגיוני שהאופנוע נסע כמו שצריך?
משהוא פה חסר הגיון..
למה המנוע עדיין עובד?
כי הדליפה קטנה.
הרעש שתיארת מהשסתום.
לכל שסתום יש שני נועלים קטנים בקצה הרגל שמהדקים את הדיסקית בקצה הקפיץ,הם שומרים שהקפיץ לא יקפוץ למעלה או שהשסתום יפול למטה.
אולי הם נעלמו,השסתום היה אמור ליפול פנימה במצב כזה אבל כדאי להתחיל משם.
נערך לאחרונה על ידי Tribalmistyc2; 17-12-2020 בשעה 08:28.
הבנתי,תודה.
הם נמצאים.
אם אין מרווח בשסתום הפליטה גם כשאתה לא בטיימינג זה אומר ששסתום פליטה לחוץ כל הזמן(פתוח) ולא יכולה להיות דחיסה ולכן המנוע לא יעבוד, וגם אם יעבוד בטח שלא חלק.
משהו לא מסתדר כאן.
אולי משהו תוקע את הנדנד ומפריע לו לזוז בחופשיות.
כשאתה מנסה להזיז את הנדנד של שסתום היניקה האם אתה מרגיש שם התנגדות של קפיץ? והאם המרווח של שסתום היניקה היה תקין בתחילה?