עמוד 3 מתוך 3 ראשוןראשון 123
תוצאות 31 עד 42 מ 42

אשכול: כל מה שצריך לדעת על לחץ אוויר בצמיגים

  1. #31
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    קשה לי להאמין שרכבת על 20 PSI כי הייתי מרגיש. באזור 15 ההיגוי ממש כבד וב 10 מסוכן. אני יודע כי היה לי קטע עם 2 תחנות דלק צמודות שאחת לא מנפחת והשניה מוציאה אוויר מהגלגל.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  2. #32
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    מחסור של 22 PSI מורגש הקטע שיש מצב שהיית רגיל לרכוב ככה וכשהיית עסוק בהדרכה לא שמת לב לשינוי
    אח"כ כבר זה היה טבעי. אתה יכול להוכיח את זה בקלות אחרי שתוריד אוויר מ-42 ל-20 כשאתה מודע.

    אגב חוסר באוויר באחורי יבוא לידי ביטוי קטן יותר מחוסר אוויר בקדמי, ויהיה ניתן להרגיש את זה בעיקר בסיבובים מוכרים
    כשהאופנוע מתנהג אחרת עם הזנב.

    בדרך כלל לרוב הרוכבים המלצת היצרן טובה ומשם לשחק קצת עם לחץ האוויר זה בסדר, רוב התחושות למי שלא רוכב
    ספורטיבי מאד או במסלול יהיו פסיכולוגיות בלבד.

    בדיוק כמו לאלה....(שימו לב-דיון חדש) שמלאים את הצמיג בחנקן...
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  3. #33
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    . אתה יכול להוכיח את זה בקלות אחרי שתוריד אוויר מ-42 ל-20 כשאתה מודע...
    הוא לא יוכל להוכיח, כי ברגע שאתה מודע, אתה נכנס לאזור הדמדומים של אפקט פלצבו.

  4. #34
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    בהדרכה בזמנו עם ה-NC, לא הספקתי לבדוק / לנפח באותו בוקר כמו שביקשו (לא היה לי את השיאומי אז), ובהדרכה התברר שהאחורי על 20 ומשהו PSI. ניפחו לי ל-42, לא זוכר שהרגשתי שהאופנוע מתנהג שונה.. כנראה עניין של וותק ומיומנות, מישהו כמו פרחי / סטפן בטח היה יכול להגיד רק מלעשות סיבוב.

    אגב, אם שמים צמיג יותר דביק מקדימה וצמיג יותר עמיד מאחור (נגיד Mitas Sport Force ו- Mitas Touring Force בהתאמה), יוצא שדווקא לחץ יותר נמוך מאחור יכול להיות יותר מוצלח?
    כבר 20 שנה שאני לא מערבב צמיגים ורוכב רק על סטים זהים הדיוק מהסיבות האלו.

  5. #35
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    9
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לפי דייב מוס קח דף ונייר ותתחיל לחשב

    עכשיו ברצינות, אם אין לך ספר רכב תוריד מהאינטרנט תמיד טוב שיהיה
    זאת הבעיה, שבספר רגע לא כתוב..
    חיפשתי בכל העמודים ואין איזכור

  6. #36
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mastol צפיה בהודעה
    זאת הבעיה, שבספר רגע לא כתוב..
    חיפשתי בכל העמודים ואין איזכור
    עד היום לא נתקלתי שאין, אם אני לא טועה זה מעוגן בחוק שלכל רכב יהיה המלצות יצרן ללחץ אוויר.
    חוץ מספר הרכב יש לפעמים גם מדבקה מתחת לכיסא באיזור הזנב או על הזרוע האחורית.

    על איזה אופנוע מדובר?

  7. #37
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הוא לא יוכל להוכיח, כי ברגע שאתה מודע, אתה נכנס לאזור הדמדומים של אפקט פלצבו.
    היום אחה"צ ברמת הגולן לאחר עצירה, 9 מע' בחוץ והצמיג הרגיש שונה לחלוטין. בגלל הקור והרוח לא עצרתי לבדוק ולמלא ושכנעתי את עצמי שאני הוזה.
    פלצבו המניאק הזה
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #38
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    היום אחה"צ ברמת הגולן לאחר עצירה, 9 מע' בחוץ והצמיג הרגיש שונה לחלוטין. בגלל הקור והרוח לא עצרתי לבדוק ולמלא ושכנעתי את עצמי שאני הוזה.
    פלצבו המניאק הזה
    אין לך מה לבדוק שהצמיג חם, כי נקודת היחוס היא צמיג קר, בצמיג קר שלא עמד בשמש ההבדלים בטמפרטורת החדר לא ישפיעו בצורה דרסטית על הלחץ שלו, שהוא כבר התחממם אין משמעות למדידה שלך כי היא תלות בכמה חם הצמיג

  9. #39
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,067
    ברור אבל ההבדל בין צמיג חם לקר משפיע גם כשהלחץ זהה כי בשורה התחתונה הצמיג הרגיש יותר "צמיגי" ופחות מנופח.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  10. #40
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    הוא לא יוכל להוכיח, כי ברגע שאתה מודע, אתה נכנס לאזור הדמדומים של אפקט פלצבו.
    בשביל לדעת מה נכון צריך או לרכוב הרבה על הנכון ואז כשיש בעיה להבין שיש שינוי או ללמוד את זה מיד הנכון מול הלא נכון ואז לשחזר את התחושות בגלל עברי וההתעסקות עם גרוטאות למדתי איך מרגישה תקלה, מאין היא נובעת ומה צריך להיות הנכון, ההתעסקות הזאת למידה אותי לזהות את הרעשים האופיינים התחושות, והיום כשאני עולה על כל כלי מנועי אני רגיש לכל הבעיות הקיימות ויודע לזהות אותם, הבעייה שלנו זה ההרגל, והדור שרוכב עם מוזיקה ומחכה שהמכונאי שלו בטיפול יאתר בעיות... והוא לא!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  11. #41
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי השושנים צפיה בהודעה
    מחסור של 22 PSI מורגש הקטע שיש מצב שהיית רגיל לרכוב ככה וכשהיית עסוק בהדרכה לא שמת לב לשינוי
    אח"כ כבר זה היה טבעי. אתה יכול להוכיח את זה בקלות אחרי שתוריד אוויר מ-42 ל-20 כשאתה מודע.

    אגב חוסר באוויר באחורי יבוא לידי ביטוי קטן יותר מחוסר אוויר בקדמי, ויהיה ניתן להרגיש את זה בעיקר בסיבובים מוכרים
    כשהאופנוע מתנהג אחרת עם הזנב.

    בדרך כלל לרוב הרוכבים המלצת היצרן טובה ומשם לשחק קצת עם לחץ האוויר זה בסדר, רוב התחושות למי שלא רוכב
    ספורטיבי מאד או במסלול יהיו פסיכולוגיות בלבד.

    בדיוק כמו לאלה....(שימו לב-דיון חדש) שמלאים את הצמיג בחנקן...
    כנראה שזה מה שקרה. אני בכל מקרה מקפיד על תערובת של ~80% חנקן בצמיגים, במנוע וגם בריאות

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כבר 20 שנה שאני לא מערבב צמיגים ורוכב רק על סטים זהים הדיוק מהסיבות האלו.
    בין מיטאס Touring Force מאחורה ומקדימה, ל- TF מאחורה ו-SF מקדימה, אתה מעדיף את הראשון?

  12. #42
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה

    בין מיטאס Touring Force מאחורה ומקדימה, ל- TF מאחורה ו-SF מקדימה, אתה מעדיף את הראשון?
    אני ממליץ רק מה שנבדק, לרוב אלו צמיגים מאותו סוג אבל יש גם מידי פעם אישור מהיצרנים לערבב וזה בגלל שבגרמניה אסור להרכיב צמיגים שונים ואם היצרן בדק קומבינציה מסויימת הוא ישלח את זה למשרד התחבורה הגרמני ויאפשר הורדה של המסמך באינטרנט.

    אני אישית לא חושב שזה רעיון טוב לשים צמיגים שמתחממים במהירות שונה על אותו אופנוע וחושב שצמיג ספורט תיור מקדימה יספק את אותה אחיזה בכביש כמו סופרספורט וזה מנסיון, צמיגי הספורט תיור היום מעולים ומייתרים את כל קטגורית הסופרספורט לכביש הציבורי

אשכולות דומים

  1. הונדה CB500X לחץ אוויר בצמיגים
    על ידי Amir.M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-05-2019, 15:27
  2. יורו 5 - כל מה שצריך לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 03-12-2018, 00:28
  3. לחץ אוויר מומלץ בצמיגים
    על ידי odesa בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 21:49
  4. הוסקוורנה לדקאר – כל מה שצריך לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 19:53
  5. לחץ אוויר בצמיגים cbr250
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 15:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO