עמוד 2 מתוך 3 ראשוןראשון 123 אחרוןאחרון
תוצאות 16 עד 30 מ 42

אשכול: כל מה שצריך לדעת על לחץ אוויר בצמיגים

  1. #16
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    אפרופו לחץ אוויר התחדשתי במשאבה הנטענת של שיאומי לאופנוע ועכשיו עם ערכת התיקון המיידי לפנצ'רים אני די רגוע...

    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  2. #17
    כמה עולה המשאבה ?

  3. #18
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    יש בהמון מחירים ברשת, אני קניתי בהחלטה של רגע בבאג כ-280 ש"ח אם אני זוכר נכון
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  4. #19
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    בגדול כן, במקומות קרים למשל עדיפות ללחץ נמוך יותר כדי לגרום לצמיג להתחמם מהר יותר, כלים שמגיעים "לאירופה" יצויינו לרוב בלחצים המתאימים לאקלים שם מה גם שההמלצות לרוב הם לצמיג שהכלי מגיע איתו ועוד לא דיברנו על זה שהמדים בתחנות הדלק לא מכויילים\ מדוייקים...
    אני מכיר כמה שמנפחים אקסטרה 2-3 PSI לטובת שיפור צריכת הדלק כי הם לרוב על כבישים מהירים.
    עדיין לא ראיתי ספר רכב ששונה מאיטליה לגרמניה ובכלל מדינות כמו איטליה נעות בין חם מאד בדרום (הים התיכון) לקר מאד בצפון (אלפים).
    ההמלצה אחידה בספרי הרכב ובאתרי יצרני הצמיגים

  5. #20
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    כשאני רוכב לבד אני מרגיש הפרשי לחץ של 6-7 PSI ותמיד בודק את ההערכה שלי לפני שמנפח. כשרכבתי בזוג עם הציוד לא הרגשתי שום דבר חריג- כנראה בגלל שאני לא רגיל לרכב בזוג עם ציוד.

    הוא לא טוען (וזה לא משנה בעצם מה הוא טוען) שצריך להתאים לחץ לפני כל רכיבה אלא שהיצרנים מכסתחים עם הנחיות אבסורדיות כשיש דרך לדעת מה הלחץ האוויר הראוי לרכיבה הממוצעת שלך. אחרי שהרוכב יודע מה הלחץ הנכון אפשר להתאים לחץ לרכיבות בזוג עם ציוד, רכיבה קרבית בסדום ערד ימי מסלול, שטח ושאר ירקות. הנקודה החשובה שרוב הרוכבים לא יודעים מה הלחץ המתאים שלהם ומאמינים שהנחיות היצרן הם הלחץ שנכון עבורם- למרות שמדובר בבולשיט. הוא גם חידש לי לגבי לחץ זהה בקידמי אחורי כי האופנוע למיטב ידיעתי מגיע די מאוזן מבחינת חלוקת משקל (ללא עומסים בבלימה על הקידמי או תאוצות על האחורי).
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  6. #21
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    כשאני רוכב לבד אני מרגיש הפרשי לחץ של 6-7 PSI ותמיד בודק את ההערכה שלי לפני שמנפח. כשרכבתי בזוג עם הציוד לא הרגשתי שום דבר חריג- כנראה בגלל שאני לא רגיל לרכב בזוג עם ציוד.

    הוא לא טוען (וזה לא משנה בעצם מה הוא טוען) שצריך להתאים לחץ לפני כל רכיבה אלא שהיצרנים מכסתחים עם הנחיות אבסורדיות כשיש דרך לדעת מה הלחץ האוויר הראוי לרכיבה הממוצעת שלך. אחרי שהרוכב יודע מה הלחץ הנכון אפשר להתאים לחץ לרכיבות בזוג עם ציוד, רכיבה קרבית בסדום ערד ימי מסלול, שטח ושאר ירקות. הנקודה החשובה שרוב הרוכבים לא יודעים מה הלחץ המתאים שלהם ומאמינים שהנחיות היצרן הם הלחץ שנכון עבורם- למרות שמדובר בבולשיט. הוא גם חידש לי לגבי לחץ זהה בקידמי אחורי כי האופנוע למיטב ידיעתי מגיע די מאוזן מבחינת חלוקת משקל (ללא עומסים בבלימה על הקידמי או תאוצות על האחורי).
    חוץ מלהתאים לחץ לרכיבה בזוג או רכיבת מסלול אין צורך, המלצות יצרן הם מספקות ביותר.
    תעשה מה שהוא אומר וגם ככה תמצא את עצמך באיזור הזה פחות או יותר ה2-3 psi לא ישנו הרבה.

    אגב הוא טוען שאם אתה רוכב חזק אז תגדיל את לחץ האוויר בזמן שברכיבה על מסלול מורידים לחץ אוויר לכן גם קראתי לו חרטטן.

  7. #22
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Sep 2018
    הודעות
    2,066
    גם מזג האוויר משפיע מאוד כי בחורף בבוקר אנחנו בערך ב 3-5 מעלות מול 35-40~ בשיא הקיץ אחה"צ.
    ואם נקצין כשרוכב אחד מודד צמיג קר (לפני היציאה מהבית בחורף) מול מדידה "חמה" בתדלוק בטיול קיץ ההפרש שווה ערך ל- 10 PSI ויותר.
    לזכרוני הוא דווקא טען שאם אתה רוכב מהר בכבישים מפותלים כדאי להוריד לחץ כדי להגדיל שטח פנים.
    יש לו סרטון שהוא מכין כלים למסלול, מעניין.
    SUZUKI GSX ES 550 E 1986
    HONDA NC 750 X 2016
    KTM 1090 Adventure S 2018
    2020 Husqvarna 701 Enduro
    KTM 790 Adventure S 2021


  8. #23
    Senior Member הסמל האישי של zx2r
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    970
    ציטוט נכתב במקור על ידי ayalzo צפיה בהודעה
    ומה יעשו אנשים כמוני, שהם נמוכים מדי לגובה שלהם?
    מתיחות נכונות.

    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    עדיין לא ראיתי ספר רכב ששונה מאיטליה לגרמניה ובכלל מדינות כמו איטליה נעות בין חם מאד בדרום (הים התיכון) לקר מאד בצפון (אלפים).
    ההמלצה אחידה בספרי הרכב ובאתרי יצרני הצמיגים
    לא יצא לי להשוות EU מול AU למשל, שייתכן ויהיה בהם שינוי (אבל לא מחייב), היום סביר יותר שעם ההתפתחות הטכנולוגית ההמלצה הגנרית טובה ביחס לצמיג שיצרן האופנוע בדק. מה שכן נתקלתי בהמלצות שונות של רוכבים לרכיבה דומה בצמיגים שונים במקומות שונים על אותו דגם אופנוע. נתקלתי בצמיגים שהצריכו לחץ גבוה יותר כי הלחץ "המומלץ" היה נמוך מדי להם.
    בתכלס שכל אחד יהיה מודע לאופי הרכיבה שלו וללחץ המתאים לכלי שעליו הוא רוכב.

  9. #24
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי קידוזו צפיה בהודעה
    גם מזג האוויר משפיע מאוד כי בחורף בבוקר אנחנו בערך ב 3-5 מעלות מול 35-40~ בשיא הקיץ אחה"צ.
    ואם נקצין כשרוכב אחד מודד צמיג קר (לפני היציאה מהבית בחורף) מול מדידה "חמה" בתדלוק בטיול קיץ ההפרש שווה ערך ל- 10 PSI ויותר.
    לזכרוני הוא דווקא טען שאם אתה רוכב מהר בכבישים מפותלים כדאי להוריד לחץ כדי להגדיל שטח פנים.
    יש לו סרטון שהוא מכין כלים למסלול, מעניין.
    בתקופות המעבר בגרמניה אני יוצא לעבודה ב5 מעלות וחוזר בכמעט 20, שום הבדל לא מורגש וכמובן שאני לא משנה את הלחץ בצמיגים.
    בדרך לעבודה, יש לי מיני סקסנרינג שבסופו מתחבר לאוטובאן ככה שהצמיגים עושים גם וגם.



    את עברו וניסיונו של דייב מוס לא הצלחתי למצוא חוץ מזה שהוא טיונר של בולמים וככזה עדיף שימשיך וידבוק במה שהוא טוב בו.

    אם היה כל עניין בטיחותי עם לחץ האוויר כתלות בשימוש או טמפרטורה היצרנים כדי להסיר אחריות היו מספקים לך טבלה של לחצי אוויר בספר הרכב ככה שלחץ הצמיגים הופך להעדפה אישית בלבד כל עוד לא תגזים בהורדה או העלאה של לחץ האוויר מהוראות יצרן.




  10. #25
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    ציטוט נכתב במקור על ידי zx2r צפיה בהודעה
    בתכלס שכל אחד יהיה מודע לאופי הרכיבה שלו וללחץ המתאים לכלי שעליו הוא רוכב.
    תכלס!
    ברגע שבו רוב הרוכבים ימדדו וימלאו אוויר על בסיס קבוע, כבר מצבנו יהיה טוב.
    אם הם עושים בחירה מושכלת ללכת לפי גישה זאת או אחרת, ויודעים למה הם בחרו כך, אשרינו.
    (כמובן שמה שקורה בפועל הוא שאנשים בכלל לא מודדים לחץ אוויר).

  11. #26
    Junior Member
    תאריך הצטרפות
    Jul 2017
    הודעות
    9
    אם בענייני לחץ אוויר עסקינן, אז מישהו יודע מה הלחץ אוויר בקרוזים 250?לא מצליח למצוא בשום מקום

  12. #27
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Mastol צפיה בהודעה
    אם בענייני לחץ אוויר עסקינן, אז מישהו יודע מה הלחץ אוויר בקרוזים 250?לא מצליח למצוא בשום מקום
    לפי דייב מוס קח דף ונייר ותתחיל לחשב

    עכשיו ברצינות, אם אין לך ספר רכב תוריד מהאינטרנט תמיד טוב שיהיה

  13. #28
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    2 אסכולות - אלה שממלאים לפי הוראות יצרן - "הונדה יודעים יותר טוב" - ואלה כמוני שנוסעים עם מה שבא. כנראה קיים גם מיעוט רוכבים שניסו כל מיני לחצים והבינו את מה שמוס מנסה להסביר - זה תלוי.

    מה שחשוב בסרטון (תודה קידוזו) לטעמי הוא ההכרה הרשמית של איש עם מבטא בריטי שהמלצות היצרן לא שוות הרבה, כך שאפשר לשחרר עם "המהנדסים של הונדה יודעים".

    עם המשאבה של שיאומי או משהו דומה, 41$ באלי ובניו, אפשר בכיף לשחק עם הלחץ לפני רכיבה ולהבין מה אופטימלי
    www.aliexpress.com/item/4000424066981.html

  14. #29
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    2 אסכולות - אלה שממלאים לפי הוראות יצרן - "הונדה יודעים יותר טוב" - ואלה כמוני שנוסעים עם מה שבא. כנראה קיים גם מיעוט רוכבים שניסו כל מיני לחצים והבינו את מה שמוס מנסה להסביר - זה תלוי.

    מה שחשוב בסרטון (תודה קידוזו) לטעמי הוא ההכרה הרשמית של איש עם מבטא בריטי שהמלצות היצרן לא שוות הרבה, כך שאפשר לשחרר עם "המהנדסים של הונדה יודעים".

    עם המשאבה של שיאומי או משהו דומה, 41$ באלי ובניו, אפשר בכיף לשחק עם הלחץ לפני רכיבה ולהבין מה אופטימלי
    www.aliexpress.com/item/4000424066981.html
    אם תעשה את מה שמוס אומר עדיין תגיע לאיזור של המלצת יצרנים וזה גם האיזור שאם אני ישחק עם הלחץ ולא יגיד לך מה שמתי לא תרגיש בהבדל.

  15. #30
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    בהדרכה בזמנו עם ה-NC, לא הספקתי לבדוק / לנפח באותו בוקר כמו שביקשו (לא היה לי את השיאומי אז), ובהדרכה התברר שהאחורי על 20 ומשהו PSI. ניפחו לי ל-42, לא זוכר שהרגשתי שהאופנוע מתנהג שונה.. כנראה עניין של וותק ומיומנות, מישהו כמו פרחי / סטפן בטח היה יכול להגיד רק מלעשות סיבוב.

    אגב, אם שמים צמיג יותר דביק מקדימה וצמיג יותר עמיד מאחור (נגיד Mitas Sport Force ו- Mitas Touring Force בהתאמה), יוצא שדווקא לחץ יותר נמוך מאחור יכול להיות יותר מוצלח?

אשכולות דומים

  1. הונדה CB500X לחץ אוויר בצמיגים
    על ידי Amir.M בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 5
    הודעה אחרונה: 08-05-2019, 15:27
  2. יורו 5 - כל מה שצריך לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 40
    הודעה אחרונה: 03-12-2018, 00:28
  3. לחץ אוויר מומלץ בצמיגים
    על ידי odesa בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 29-09-2015, 21:49
  4. הוסקוורנה לדקאר – כל מה שצריך לדעת
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 2
    הודעה אחרונה: 16-07-2015, 19:53
  5. לחץ אוויר בצמיגים cbr250
    על ידי Amitay בפורום כללי
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-05-2015, 15:21

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO