ברכות, פתחת את שערי הגיהינום
שלום לכולם
אני בן 30 עם רישיון A1 אבל היו לי רק קטנועים אוטומטים כולם של ימאהה.
הקטנועים היו בגלל נסיעות בפקקים אבל תמיד עיניין אותי אופנוע. האופנוע שאני רוצה ישמש אותי לטיולים וכיף בעיקר.
לא ראיתי שרשור כזה אולי פיספסתי אבל בגדול אני מחפש להגדיל את הרישיון לקטגורית A להתנסות על כלי כמו cbr500 לא חדש ואחרי חצי שנה וקורס נהיגה אחד או שניים לעבור לאופנוע חלום עבורי - שזה אומר אופנוע עם מערכות בטיחות מצוינות, עשוי מהחומרים הכי טובים, סופר אמין, סופר נוח!
לא סופר ספורט ולא כבדים כמו ארלי וכו. וכדי למקד מטרה למרות הכותרת נגביל את התקציב ל200 K .
חששות:
האם חצי שנה וקורס יספיקו לעבור לאופנוע שאתם ממליצים עליו אחרי הcbr500?
איך לא מבקרים במוסך יותר מידי עם אופנוע (המעבר) משומש? איזה כדאי לקנות? שנה, יד וכו?
האם ההבדלים בין האופנועים היותר נמכרים כגון אופנועים של סוזוקי ימאהה הונדה וכו לעומת חברת יותר איכותיות כמו mv agusta או דוקאטי גדולים?(לא יודע אם דוקאטי יותר טוב... רק שואל)
אשמח לקבל כל תגובה ממישהו בעל ניסיון!
תודה רבה לכולם
ברכות, פתחת את שערי הגיהינום
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
אחרי ה CBR המשומש אולי תדע להגדיר ז'אנר של כלים מועדף לסוג הטיולים שלך ומשם יהיה קל יותר להמליץ לך.
יש כאלה שמטיילים מגוש דן לפיתולים של הרי הירושלים ויש כאלה שתופרים את כל כביש 6 בדרך ליעד. יש כאלה שרוכבים במהירות חוקית וכאלה שמנמיכים טוס.
שאלה של טעם ייעוד וסגנון.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
תודה! ברור שאעדכן כאן אחרי שאצבור ניסיון. אבל בגדול המטרה היא להינות מכל העולמות..(עד כמה שאפשר) סוף שבוע אחד ככה וסוף שבוע אחר אחרת..
אין לי כוונה לצבור מהירות שיא בכל דרך שאהיה בה. אבל כן שיהיה לאופנוע יכולות. אני שואל מעכשיו ולא אחרי הניסיון עם כלי זמני בגלל המלצות לאיזה כלי אצטרך להתחיל איתו בשביל המטרה.
"נוח" זה מושג אישי. אחרי שתבין איזה סוג אופנוע אתה רוצה, תצטרך פשוט לנסות. לגבי "אמין" תשמע הרבה דעות, אבל: אופנוע שמיוצר במאות אלפים לשימוש רחב יהיה יותר אמין מזה שמיוצר בכמות מוגבלת ונועד למסלול.
גם "טוב" זה מושג די אישי. לאחד חשובה אמינות, לשני מומנט ולשלישי - צריכת דלק. אמינות מעולם לא היה תכונה בולטת של MV או דוקאטי. חוץ מזה - אמרת "לא סופרספורט", אז מה MV?
לא שאלה בכלל.
http://fullgaz.co.il/%D7%91-%D7%9E-%...7%D7%93%D7%A9/
סופר אמין, סופר נוח, סופר ספורטבי לא סופר ספורט.
אם המטרה היא "להנות מכל העולמות", כדבריך. והתקציב הוא 200k, כדבריך.
ואתה לא מחפש עכשיו את האופנוע הכי יקר ועם הכי הרבה פוזה שיש, אז תקנה 2.
אחד לכביש ואחד לשטח, בשטח גם תלמד לרכב וגם תוציא אגרסיות מיותרות. ככה בכביש תהיה יותר רגוע.
התקציב נאה בהחלט כדי להשאיר לך עודף גם אחרי שני אופנועים טובים.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
זו שאלה לחוכמת ההמונים?
אז נתחיל מהקל, הכי אמין? - חייב להיות יפני, דעת העדר.
אה, אבל לא ימאהה, אה... רגע גם לקוואסקי יש כמה מתנגדים אז נשארת עם הונדה וסוזוקי.
החומרים הכי טובים? סוזוקי נופל כאן.
נשארת עם הונדה... אם תמשיך למקסם גם זה ייפסל.
עזוב שטויות, תרכב, תבדוק, תתנסה.
תבחר מה שעושה כיף.
לאן אתה רץ?
עדיין לא הוצאת רישיון A וכבר אתה מדבר על אופנוע של מאתיים אלף שקל??
CBR500 לא צריך רישיון A. תמצא לך משומש, יד 1, מטופל בחברה ותתחיל לחוות אתו את הכניסה לעולם האופנועים. אחרי שתבין שאופנוע, זה לא קטנוע אוטומט של ימאהה, עם כל החסרונות וכל היתרונות, רק אז תתחיל לחשוב להשתדרג לאופנוע אמיתי, כי למען האמת, חצי ליטר סטנדרטי, זה לא בדיוק אופנוע אמיתי...
Erez Ronen