ציטוט נכתב במקור על ידי idan300 צפיה בהודעה
הבנתי אחד הדברים החשובים ב TPI זה לוודא שהמסנן אויר במקום ומונח טוב, אחרת אם יש כניסת אויר קטנה זה מבלבל את המחשב של ההזרקה ואז הוא לא עובד בצורה כמו שאתה רוצה שיהיה..
ואם כבר מדברים בנושא איך הוא מבחינת אמינות של המנוע?
לאחר נבירה מעמיקה בפורום ktmtalk, התמונה המתקבלת היא שהרוב המוחלט של הרוכבים מרוצים. אם זה כי הם לא יודעים שזה יכול להיות יותר טוב או כי זה באמת מתאים לרוב תנאי הרכיבה אני לא יודע. מהמדגם הקטן שלי מהאופנועים שלי ושל חברים, אני נוטה לחשוב שזו אופציה 1... עבור אלה שכמוני, ניתקלו בבעיות משמעותיות (עובד לא נקי ושורף פלאגים) הבעיה מספר אחת היא חיישן ה CCPS (חיישן לחץ בבית גל הארכובה - Crank case pressure sensor). יש כנראה בעיית אבטחת איכות ברכיב עצמו. כשהחלפתי הוא שיפר את המצב בהרבה אבל זה עדיין רחוק ממה שהייתי מצפה ממנוע כזה כשהוא מכוון טוב. וכאן בעצם הבעיה. זה לא היה שונה בעידן הקרבורטורים. זה כניראה נבע מהצורך לעמוד במבחני פליטה. בכל האופנועים שלי ובלא מעט אופנועים של חברים היה צורך להחליף את כל הדיזות ולפעמים גם את המחט. העיניין הוא שבאופנוע עם קרבורטור, זהו פיתרון נגיש. באופנוע עם TPI/ECU, אתה ניצב מול קופסטא שחורה. יש פתרונות Aftermarket של ECU מתכוונן אבל הם יקרים ($1000 וצפונה) ואין לכל הדגמים. למשל ל 150.