ג'סטין בארשה ניצח במרוץ הסופרקרוס האמריקאי הראשון של עונת 2021. הוא עשה זאת על-גבי הגאס גאס MC450F, כשזהו המרוץ הראשון בכלל של גאס גאס בענף הזה.
גאס גאס הספרדית, כידוע נרכשה על-ידי קבוצת ק.ט.מ, וחשפה לאחרונה את הדור הראשון של דגמי האנדורו, המוטוקרוס והטריאל בעידן החדש תחת הבעלות החדשה. אופנועי האנדורו והמוטוקרוס מבוססים בכבדות על אלו של ק.ט.מ והוסקוורנה עם טכנולוגיות מנועים ושלדות זהות לחלוטין, אולם עם שימוש ברכיבים מעט שונים יותר על-מנת לבדל את האחים השונים בקבוצה. זה בא לידי ביטוי במערכת פליטה שונה, שמקצצת כשני כוחות סוס לעומת הק.ט.מ או ההוסקוורנה המקבילים, אין בורר מפות הצתה, צמיגים וחישוקים שונים, וגם זרוע אחורית, משולשים וכידון.
בקבוצת ק.ט.מ – דרך המותג גאס גאס – מכוונים חזק מאוד לשוק האמריקאי בשנת 2021, וכניסתם לענף הדו-גלגלי הנצפה ביותר וזה שמספק את הרווח הגדול ביותר בשוק – המוטוקרוס וסופרקרוס – היא הצהרת כוונות גדולה. בקטגוריה הבכירה החתימו האוסטרו-ספרדים את ג'סטין בארשה הוותיק, שעזב את שורות ימאהה על-מנת לסיים את הקריירה עם האדומים-לבנים. בארשה ניצח בצורה משכנעת את המרוץ הראשון של העונה, ואגב כך הפך לרוכב הראשון שמנצח את מרוץ פתיחת העונה שלוש פעמים רצופות. וי ראשון ברשימת הכיבושים של גאס גאס / ק.ט.מ.
הגאס גאס MC450F מתומחר בארצות הברית ב-800$ פחות מהק.ט.מ ו-900$ פחות מההוסקוורנה, מהסיבות שמנינו לפני כן. היצרנית תתחיל גם את מסעה לכבוש את אליפויות האנדורו והמדבר השונות בארצות הברית, ותכניס את המותג גאס גאס למקום שמעולם לא היה רלוונטי עבורו – שוק השטח האמריקאי.
כאשר מדברים על הבראת מותג ושליטה בשוק, בק.ט.מ יודעים דבר אחד או שניים. הם עשו זאת בצורה מתודית וסבלנית עם הוסקוורנה, ועכשיו עם המותג החדש – גאס גאס.