תוצאות 1 עד 9 מ 9

אשכול: רכיבה ראשונה: הונדה פורצה 750

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,340

    רכיבה ראשונה: הונדה פורצה 750

    מבחן דרכים לפורצה 750 - המקסי סקוטר החדש והטכנולוגי של הונדה, שמציע שילוב מעניין של מנוע וגיר, התנהגות דינמית משובחת, המון אלקטרוניקה, וגם מחיר אטרקטיבי, ומכוון לקצה קטגוריית המקסי-סקוטרים; המבחן, הווידאו והגלריה - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%a8%d7%9b%d7...%a6%d7%94-750/





  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לוקי, בשבילך

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לוקי לא יגיע לריצפה
    זה גבוהה מדיי

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    יפה, נראה כלי מעולה, ראוי לציין את עלויות הטיפולים שזולות ביחס לקטגוריה.
    מוזר ששמו לו גלגל 15 אחד, עיצובית זה נראה מוזר, ועיצוב זה מה שמביא כסף.

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Yigal
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    612
    אין מקום ל17 מאחור
    גם XADV זה 17 מקדימה ו15 מאחור

    במחירים האלו מי שיכול לקנות פורזה לא יחסוך 6000 ויוותר על X-ADV
    לכן נשאלת השאלה, למה פורזה 750 ולא XADV?

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אין מקום ל17 מאחור
    גם XADV זה 17 מקדימה ו15 מאחור

    במחירים האלו מי שיכול לקנות פורזה לא יחסוך 6000 ויוותר על X-ADV
    לכן נשאלת השאלה, למה פורזה 750 ולא XADV?
    בג'רגון של ה coperate זה נקרא טעמים, אותו מוצר בטעם שונה וזה מה שיש כאן, הונדה יוצאים מנקודת הנחה שמראה השטח של XDV לא מתאים לכולם

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Yigal צפיה בהודעה
    אין מקום ל17 מאחור
    גם XADV זה 17 מקדימה ו15 מאחור

    במחירים האלו מי שיכול לקנות פורזה לא יחסוך 6000 ויוותר על X-ADV
    לכן נשאלת השאלה, למה פורזה 750 ולא XADV?
    למה אין מקום? אני בטוח שאפשר לתכנן את הקטנוע ככה שייכנס גלגל 17. מה הבעיה להגביה קצת?
    עוד משהו שהולך עיצובית זה אחורי שמן, גם אם זה לא פרקטי

  8. #8
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של ayalzo
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    4,223
    אחורי גדול יותר עלול להקטין את תא המטען.
    הגבהה היא בעייתית בקטנוע שגם ככה שוקל לא מעט.
    פעם שזה נאמר,
    ראיתי גרריסט פורק כמה כאלו ליד סוכנות ברח' הרצל. הקטנוע נראה מעולה, ולא מוזר או חריג (בניגוד לאחיו מושך התשומת לב הxadv).

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    הxadv נראה ממש מגניב, רובוטי משהו.

אשכולות דומים

  1. רכיבה ראשונה: הונדה פורצה 125
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 10
    הודעה אחרונה: 18-05-2020, 13:34
  2. הונדה פורצה-טיפול כל 12 אלף? איך?
    על ידי otni5656 בפורום כללי
    תגובות: 23
    הודעה אחרונה: 14-08-2019, 14:14
  3. רכיבה ראשונה: הונדה פורצה 250
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 01-09-2018, 20:19
  4. הונדה: פורצה חדש ל-2018 - גם ב-250 סמ"ק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 6
    הודעה אחרונה: 05-04-2018, 08:32
  5. רכיבה ראשונה: הונדה X-ADV - 'איקס-אד'
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 8
    הודעה אחרונה: 24-05-2017, 20:50

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO