אני רוכב כבר עשרות שנים והיו ברשותי אופנועים שנחשבו ללא אמינים מתוצרת איטליה, ארצות הברית ואנגליה והם לא עשו לי בעיות מיוחדות אבל ב3 שנים האחרונות כנראה המזל נגמר לי ורצף של בעיות הגיע.
זה התחיל עם הקטמ SMT עבר למוטו גוצי V85TT והמשיך עם הבמוו 900XR כאן כבר נשברתי והחלטתי ללכת על משהו יותר בטוח אבל שלפחות יראה שמץ של הנאה ברכיבה כמו זאת שיש באירופאים, נבדקו אופנועים מבית סוזוקי קאוואסקי הונדה וימאהה שהטרייסר לפי דעתי ניצח בפער גדול בפרמטרים שאני חיפשתי שהם יכולות ספורטיביות לצד תיוריות ושלא יראה גדול ומנופח מידי, גם גודל מיכל הדלק שיחק תפקיד.

הבמוו נמכר תוך שבוע עם הפסד כספי לא קטן כמו כל אופנוע חדש בין 4 חודשים שמאבד ערך ובדיוק יום למחרת הייתה לי רכיבת מבחן על הטרייסר, בנקודת הזמן הזאת עוד לא הייתי סגור שהטרייסר זה האופנוע. מגיע בבוקר על הפתיחה, הדילר של ימאהה ממוקם בדיוק במקום הנכון מבחינת כבישים ואחרי 30 דקות לא היה מה להמשיך כי היה ברור שזה האופנוע המתאים, מה שכן מהדקה הראשונה הרגשתי חוסר נוחות בגלל שהמושב בזווית לכיוון מיכל הדלק ועוד כמה דברים שיפורטו בהמשך.

מגיע חזרה לדילר ומתפלל כל הדרך שיש לו בסטוק את הצבע שאני רוצה (כחול מט) לא יודע איך לא ראיתי בהתחלה אבל עומד לו אחד בתצוגה, הדילר כנראה רגיל לגרמנים שמדברים וחושבים כמה ימים אם לא חודשים כי הוא היה מאד מופתע שהוצאתי לו כסף מזומן ואמרתי לו שאני לוקח את זה מהתצוגה אבל עם קאץ, אני צריך את האופנוע עד סוף היום כי יש מחר טיול ל HOOTERS בפראג, הדילר נכנס למצב הייפר, מריץ טלפונים עולה על הרכב שלו ונעלם לחצי שעה שבסופם הוא מודיע לי שהרשיונות של האופנוע עם השם שלי עליהם יהיו מוכנים עד סוף היום וכך היה.

בתצוגה

20200814_094114.jpg


יום למחרת בHOOTERS

20200816_125031.jpg


המשך יבוא