עמוד 8 מתוך 18 ראשוןראשון ... 678910 ... אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 262

אשכול: החיים עם TRACER 900 GT

  1. #106
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    משלוח מיפן הגיע, אין על היפנים בסדר, כל בורג בשקית ממוספר הוראות מפורטות מאד למי שמבין יפנית

  2. #107
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    משלוח מיפן הגיע, אין על היפנים בסדר, כל בורג בשקית ממוספר הוראות מפורטות מאד למי שמבין יפנית
    תתחדש אחי. מחכים לפידבקים על המוצר המוזר של השנה
    תוריד את גוגל טרנסלייט לטלפון, יש להם תרגום מתמונה, לא ניסיתי אבל הבנתי שעובד לא רע.

  3. #108
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    תתחדש אחי. מחכים לפידבקים על המוצר המוזר של השנה
    תוריד את גוגל טרנסלייט לטלפון, יש להם תרגום מתמונה, לא ניסיתי אבל הבנתי שעובד לא רע.
    ה Torx T50 שהיה לי היה עם חור באמצע לא עמוק מספיק, מסתבר שגם לזה יש מידות כנראה, בגלל שאני לא קונה כלים זולים הנסיון להגדיל את החור עלה במקדח שבור.
    מזל שיש אמזון, בפחות מ24 שעות הביט Torx אצלי והתקנתי את הדאמפר, מחר המבחן

  4. #109
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    לא מנסה למכור את המוצר וגם בכלל לא בטוח שאני יקנה אותו אבל בסירטון יש הדגמה מעשית (לא הדמיה) מעניינת של איך זה עובד

    מדקה 2:20

    https://youtu.be/1OyKnJdR4FQ
    יש הרבה הגיון בהסבר

  5. #110
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    אז אחרי 360 ק״מ קשה לי להגיד עד כמה השינוי מורגש, מאז שהאופנוע חדש תמיד באיזור ה5000 סל״ד היה זימזום חזק מהפלסטיקים לשניה אחת ומאז ההתקנה אין יותר ככה שנראה שאכן התדר שעובר בשילדה השתנה.
    בכביש משובש יש הרגשה שהשילדה יותר מרוסנת אבל זה יכול להיות פלסיבו מה שאני בטוח שלא פלסיבו זה שבמהירות גבוהה כמו 180 קמ״ש עליה על במפ בכביש לא נותן הרגשה שהקידמי צף כמו שהיה לפני אבל זאת לא מהירות שאני נמצא בא הרבה ככה שתמורה לכסף לא בטוח יש כאן בשבילי.


    בסופו של דבר כל התוספות ששמתי נתנו עוד חלק לפאזל ועכשיו לפי דעתי הגעתי לאופנוע יציב בכביש ישר כמו בכביש במפותל, הכל נשלט בקלות.

    המטרה תמיד הייתה לקבל אופנוע עם ביצועים וחדוות רכיבה אירופאים אבל עם אמינות של ימאהה זה הושג ב98% ה2 אחוז הנותרים זה המושב של BAGSTER הוא עדיף בהרבה מהמקורי אבל הספוג רך מידי ככה שזה סופר נוח עד 40 דקות רכיבה ואז מתחילה אי נוחות בגלל חוסר תמיכה, יטופל בקרוב.


  6. #111
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    עוד טיול של 350 ק״מ הגששים ברגליות מתחילים להשתפשף ואיתם גם ההנאה ברכיבה עולה אבל המושב מחרבן את הכל, שיניתי עוד יותר את זווית המושב שיהיה יותר ישר אז עכשיו אין שיפוע קדימה בכלל אז כל המשקל שלי הוא על הספוג הרך של Bagster והמצב עוד יותר גרוע.
    שוקל להכניס שם ג׳ל



  7. #112
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    אגב כשאני חושב על זה הזימזום קיים גם ב9

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #113
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    כפי שכבר כתבתי ב-thread אחר, הדברים שידעתי שאצטרך לשפר הוא מיגון הרוח והמושב.
    פשוט כי זה עלה בהמון מקורות ברשת שקראתי לפני הרכישה.

    לגבי הראשון, עדיין בבדיקה, אך ללא ספק דורש תיקון.
    המשקף המקורי לא תורם רבות וניסיון לרכוב ללא משקף כלל אכן שינה את התחושה הכללית ברכיבה, אך לא תרם לשביעות רצון גדולה יותר...

    לגבי המושב - במצב הנמוך שלו הוא היה 'בסדר' עבורי והתחיל להציק אחרי כ-45 דקות של רכיבה מונוטונית.
    העברתי אותו למצב גבוה יותר ונרשם שיפור משמעותי למשהו שלא היה ממש בעייתי.
    עבורי כרגע נראה שאין כל סיבה לשנות בו משהו...

    תודה,
    אלי
    Yamaha Tracer 900

  9. #114
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    הבעיה שלי עם המושב זה השיפוע המגוחך ששולח אותך עם הביצים למיכל בכל עצירה או בור בכביש, את הבעיה הזאת פתרתי לחלוטין אבל הפיתרון הזה גרם לבעיה חדשה, המושב עם השיפוע גרם לי לרכון קדימה כדי להתנגד לו ועכשיו אני יושב ישר ועם יותר משקל אני שוקע.
    מושב רך מידי קל לזהות, הוא סופר נוח ב20 30 דקות הראשונות ואז מסופר נוח זה עובר לאי נוחות בעצמות.

    לגמי זימזום זה הויברציות של כל מרובה צילנדרים, לוקי אולי שכח אבל גם לבנדיט היה זימזום.
    בכל אופן אצלי זה לא מורגש בכלל גם אחרי 100 קילומטר בכביש המהיר בלי עצירה.

    מכוון שאני קרוב לשלמות (מבחינתי) עם הטרייסר הנה רשימת השינויים שהביאו אותו למצב שהוא היום

    בולם אחורי Öhlins
    משקף קצר שהונמך עוד יותר WRS
    הגבהות לכידון
    מושב נוחות Bagster
    מגן מנוע HEED
    סליידרים לצירי הגלגלים aliexspress
    דאמפר לשילדה תוצרת ימאהה
    סבל SW MOTECH
    ארגז GIVI 52L
    משקולות לכידון (אין במקור)
    מגן רדיאטור EVO TEC

  10. #115
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לגבי הבאנדיט לא זוכר כבר.

    בכל מקרה הטרייסר בסדר גמור גם עם הזימזום.

    נכון לרגע זה אני מרגיש שהקנייה טובה (בלי עין הרע חסה חמשה חמסה רבי מאיר בעל הנס).

    מקווה רק שהאביזרים יגיעו במהרה.


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  11. #116
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    יש אגדות על חלק מנוע שקיים באופנועים מסוימים שאמור להעלים את הזמזום, נקרא secondary counterablancer.
    https://www.cycleworld.com/story/bik...rcycle-design/

    להבנתי ברוב האופנועים לא שמים או מטעמי תקציב או כדי לתת "אופי" לאופנוע, נגיד בנייקדים / אירופאים.

    היה גם פעם משהו בשם vibranators אבל לא מייצרים יותר ממה שהבנתי. מי היה מאמין שאנשים לא ששים לקנות זוג משקולות ב-150$?

    יש גם פטנט של אריק ביואל, משהו על שלדה שמעבירה ויברציות רק במישור מסוים, אבל להבנתי ביואל זה לא בדיוק אופנוע חלק אז לא יודע מה בדיוק זה עוזר.
    https://patents.google.com/patent/US4776423A/en
    https://patents.google.com/patent/US6213240B1/en

  12. #117
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי kaz צפיה בהודעה
    יש אגדות על חלק מנוע שקיים באופנועים מסוימים שאמור להעלים את הזמזום, נקרא secondary counterablancer.
    https://www.cycleworld.com/story/bik...rcycle-design/

    להבנתי ברוב האופנועים לא שמים או מטעמי תקציב או כדי לתת "אופי" לאופנוע, נגיד בנייקדים / אירופאים.

    היה גם פעם משהו בשם vibranators אבל לא מייצרים יותר ממה שהבנתי. מי היה מאמין שאנשים לא ששים לקנות זוג משקולות ב-150$?

    יש גם פטנט של אריק ביואל, משהו על שלדה שמעבירה ויברציות רק במישור מסוים, אבל להבנתי ביואל זה לא בדיוק אופנוע חלק אז לא יודע מה בדיוק זה עוזר.
    https://patents.google.com/patent/US4776423A/en
    https://patents.google.com/patent/US6213240B1/en
    כל עוד הביואל בתנועה הוא לא רועד שהוא עומד הוינקרים הכידון המראות והבולם הקידמי כולם רוטטים.

    הדרך הכי טובה להעלים ויברציות שיש לכל מנוע זה משכחים בין המנוע לשילדה כמו שיש בכל רכב אבל זה קצת מסובך שמדובר באופנוע.

    בכל מקרה הטרייסר מוברץ כמו כל אופנוע אבל להבדיל ממנועי V כמו הביואל התדר אחר לגמרי, בזמן שבביואל זה כמו דפיקות לב בטרייסר זה כמו טלפון על רוטט, מי שרכב רוב חייו על מרובעי צילנדרים לא ידע על מה אתם מדברים ומי שמגיע מבוקסרים, טוונים או V יקח לו זמן הסתגלות

  13. #118
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    יש לווברציות תדרים שונים
    לצורך העניין לננסי היו פעימות כח (אם אפשר לקרוא לזה כך) שהיו נעימות מאוד ולא ממש הרגשתי את הווברציות לעומת הטרייסר שיש תדר אחר (למרות שנראה שאני מתרגל עם הזמן ופחות שם לב אליהן).


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #119
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,086
    תקשיבו בנות, ב-BSA היו גם ויברציות,זה היה טוב כי זה סימן שהצלחת להניע את האופנוע!

    להיות אופנוען (אמתי כן?) זה לא להיות בוואקום של לא לשמוע (מוזיקה) לא להרגיש רוח (מגן) שיהיה נוח (כיסא גינקולוגי)
    שלא יהיו ויברציות (מכישיר אינקוויזיציה ב-200 אירו ששווה לתחת) לא להתלכלך, שלא יהיה לי חם (אימא תכני לי סנוויץ' השחר).

    אם זה מה שתם מחפשים יש סוני פלסטיישן שבו בכורסא בבית ותלחצו חזק. (אפשר גם במקלדת)

    אבל ראבק, כן אופנוע זה לא לחלשים אופנוע מלכלכך סובלים בחום/קור/גשם יש ויברציות שמדגדגות בביצים (למי שלא השאיר אצל אשתו)
    דור דיגיטלי עלאק יאללה תתגברו.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #120
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    זה לא העניין, התדר של 4/3 צילנדרים לא להיט ואישית אני מעדיף את התדר של הBSA או של כל הארלי מצוי

אשכולות דומים

  1. מה אני עושה עם החיים שלי? גיל כ"כ מתסבך
    על ידי ktm690smc בפורום אוף טופיק
    תגובות: 26
    הודעה אחרונה: 24-09-2017, 09:07
  2. תוחלת החיים של קטנוע חדש
    על ידי ChicoMcToker בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 11
    הודעה אחרונה: 28-03-2017, 19:13
  3. סוזוקי אינאזומה - איך החיים איתו?
    על ידי audiR8 בפורום לרוכב המתחיל
    תגובות: 12
    הודעה אחרונה: 18-05-2016, 23:33
  4. [סרטון] החיים על 250 סמ"ק
    על ידי nihrider בפורום אוף טופיק
    תגובות: 9
    הודעה אחרונה: 22-03-2016, 10:58
  5. דיון על אורך החיים של קסדה
    על ידי oggy בפורום פורום ציוד
    תגובות: 27
    הודעה אחרונה: 27-08-2015, 16:00

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO