גברים אמיתיים תופסים סוס ורוכבים עליו במקום לחכות שהונדה תוציא להם משהו.
מה אנחנו? נפולת נמושות מודרנית שתלויה במפעלים וחסרת אורגינם כמו פעם לפני בעירה פנימית, כשיתושים היו יתושים ודובים הסתובבו בכרמל ודאגו שחזירי הבר לא יתפסו פוזה.
ב-MZ היו ויברציות חזקות, יורדים אחרי שעה וכפות הרגליים והיידים ממשיכות לווברץ. ב-NC הזמזום מהידיות/רגליות היה עם משרעת קטנה, לא מזיק לדעתי. עכשיו ב-F800 הויברוץ נהיה די אלים כשמתקרבים ל-140 (מ"ז).
העניין הוא לא בתחושת הויברציה עצמה, אלא בנזק פוטנציאלי כשמשרעת הויברציה שעוברת לסחוסים גדולה מדי לאורך תקופה ארוכה. אפשר להסתדר עם, אבל לא ברור אם זה רעיון טוב (כמו רעש רוח)
זה עובד גם כשהמנוע הוא stressed member?
משום מה לא ניתן לראות את התמונה אצלי
עושה ציור של אין כניסה...
אדוונצ'ר זה סוג של רוכב, לא של אופנוע.... (AsafA)
והיום על ההבדל בין איכות לאמינות.
הרבה מתבלבלים וגם אני פעם, אז את ההבדל אפשר להסביר בצורה מאד מופשטת עם קטמ וימאהה, הקטמ הוא איכותי, בולמי WP מסך TFT מתקדם, מתגים שלא מרגישים אלי אקספרס, כידון מגורה ועוד אבל מצד שני רולטה רוסית בכל מה שקשור באמינות לאורך זמן.
לעומת זאת ימאהה זה הפוך, מחזיק לאורך זמן אבל מגיע עם חלקים עלומי שם שלא מרגישים איכותיים.
אז אם לסכם, איכות זה מה שמרגישים באותו הרגע ואמינות זה האם זה נשמר לאורך זמן.
הטרייסר טוב ככל שיהיה עדיין גורם לי לחשוב מה הם חשבו שם בימאהה ששמו מתגים זולים ומיליון כבלים (כי אין can bus) ועוד הגדילו לעשות והעבירו את כל זה לטרייסר 9 החדש.
אלוהים נמצא בפרטים הקטנים וזה כנראה הקסם של דוקאטי לעומת ימאהה, למרות הנ״ל אני אישית יותר נהנה לרכב על הטרייסר מהמולטי 950, אם בטרייסר אני התלוננתי על שיפוע במושב המולטי ברמה של מועך ביצים.
בכל מקרה ביקרתי היום בBiker cave שנפתח לא מזמן אחרי הקלות הקורונה, בר בהר אמיתי כי הבר נמצא באמת בתוך ההר.
https://youtu.be/xcdykNUWM-0
https://youtu.be/yAlKRviP9lI
זה שיעור שקיבלתי בשנת 2002 עם גולף ידנית מודל 2000 שהיתה מאד איכותית אבל עם תקלות קטנות ומעצבנות כמו מנגנון חלונות שנופל אחת לכמה חודשים. כל עוד שזה מסתכם בדברים קטנים אחת לכמה חודשים - האקסטרה איכות שווה את הכאב ראש. ברגע שזה מגיע בדברים גדולים או בתדירות מוגזמת מתחילים לחשוב אם לא עדיף אמינות יפנית.
יפני יפני (טרייסר)
ואתמול יצא שוב פעם הפקק של החיישן של הניוטראל.
אכן חוטים וחיישנים.
לטעמי יותר קל להתמודד עם מכניקה פשוטה ואמינה של כלים משנות השמונים עד שנות ה2000 בערך.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
קראתי את ההודעה של דרזדר ועלתה לי האנלוגיה שאני תמיד מביא בהתייחס לVAG ואיכות: נכנס למסעדה והאוכל ללקק את האצבעות. מגיע הביתה ומבלה 24 שעות ליד האסלה. המסעדה איכותית?
ואז קראתי את מה שאסף רשם...
לעניין האיכות של KTM מול המתגים של הלא איכותיים של ימאהה, ה790 שלי חוגג שנתיים בסופ"ש הקרוב. לא עשה שום בעיה מכנית או חשמלית בכל התקופה אבל דווקא המתגים דרעק. האיתות מרגיש כמו עליאקספרס מהיום הראשון ולאחרונה זה רולטה. כשיבש, זה עובד/לא עובד וכשרטוב, המים חודרים והקצרים מתפעלים אותו עצמונית במהירויות משתנות.
אני צריך להכנס איתו לטיפול השבוע והתלונה היחידה שדורשת ניצול של השעות האחרונות של האחריות זה המתג הפלימזי הזה.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!