דברים שאפשר לעשות מטרייסר
https://motoridersuniverse.com/news/...ure-rally.html
![]()
........................................ KKK-BITCH
......................... We Ride Together, We DIE Together
... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast
דברים שאפשר לעשות מטרייסר
https://motoridersuniverse.com/news/...ure-rally.html
![]()
הדבר הכי טוב לעשות עם טרייסר זה לצבוע בכחול ו...
מזמן לא עדכנתי, אז ככה, יצאתי לאלפים באוסטריה סלובניה ואיטליה, הטרייסר שלא כמו קודמיו לא הראה סימן כל שהוא של עייפות החומר וכיאה למנוע יפני אפשר לקרוע לו את הצורה ולא להרגיש שמשהוא עלול להתפרק.
3000 ק״מ ב7 ימים, הטרייסר עדיין בתחתית הרשימה בקטגוריה בכל הקשור לנוחות, הרבה יותר טוב מנייקד או סופר ספורט אבל רחוק מבמוו GS ודומיו.
בולם האוהלינס שהתקנתי באפריל פשוט לא תיפקד בכבישים המחורבנים של איטליה, זה היה כלכך גרוע שהורדתי את המהירות ל30 קמ״ש בכמה מקומות ועכשיו אני עם צוואר תפוס בבית.
שוב גיליתי שאם אתה רוצה שדברים יעבדו צריך לעשות בעצמך, אוהלינס מתגאים בזה שהבולם שתזמין יגיע מותאם למידותיך ולסוג הרכיבה שלך לכן לא נגעתי באף כיוון וכנראה איפה שאני גר כביש משובש גרמני זה לא כביש משובש איטלקי ככה שלא הייתה לי שום בעיה בחודשים האחרונים עד שגיליתי שהpre load בבולם מכוון לאדם ששוקל לפחות 50 קילו יותר ממני.
לצערי יכלתי לכוון את הבולם רק שחזרתי הביתה ועכשיו זה עולם אחר, הבולם עובד בצורה הרבה יותר טובה.
בכל מקרה היה תענוג, באיזורים האלו באירופה אין כמעט מסיכות או סלקצית קורונה וההרגשה של טרום קורונה הזכירה נשכחות.
הטרייסר נולד למעברי הרים, יורד עד לרגליות בלי דרמה ובתחושת ביטחון והגיר ממש מכוון למהירויות האלו, גם חוסר בלימת המנוע נותן רכיבה חלקה יותר וכח יש איפה שצריך.
![]()
איזה כיף זה שפשוט אפשר לצאת מהבית ולהגיע למקומות ונופים כאלו.
זה לא שחסר משהו בארץ - אם מבחינת גיוון הנופים, מגוון הכבישים וכל מה שמסביב.
רק שהכל קרוב.
זה פחות מאפשר 'לברוח'. בתודעה.
האופנועים האחרים שייכים לשותפיך למסע?
אשמח לשמוע איך הם חוו מרחקים ארוכים כאלו, במתאר הנסיעה שתיארת.
תודה על השיתוף,
אלי
Yamaha Tracer 900
החברים הם מאנגליה והם הגיעו ברכיבה ונפגשנו ליד מינכן ומשם הגענו לבית ששכרנו באוסטריה, רוכב המולטי מתלונן שהוא מועך ביצים אבל הוא התרגל לזה ורוכב הסוזוקי מזוכיסט ידוע רוכב רק על כלים לא נוחים אבל הוא לא מתלונן, טוען שזה הרבה יותר נוח לו מהדוקאטי סופר ספורט שהיה לו.
מבחינת מנוע הסוזוקי והימאהה השתגרו יפה מפניות אבל הדוקאטי לא גמיש כמוהם, הוא אומר שיש הרבה עבודת קלאץ בפניות הדוקות, המתלים של הדוקאטי עובדים טוב מאד של הסוזוקי לא ושלי היה נכה עם preload מוגזם
מה החלק של הכבישים המהירים מתוך 3000 הק"מ שגמעתם (בשבעה ימים). יעני- איך עשיתם את זה?
מחרתיים יוצא לאלפים לתפור מעברי הרים במשך שישה ימים. סטלוויו, גאביה, גרוסגלוקנר ועוד שניים לפחות.
לפי גוגל מפות, נרכב מעל 5 שעות רכיבה נטו כל יום. עם ארוחת צהריים עצירות קפה סיגריה זה יום עבודה מלא.
מכל המסלול מקס' שלוש שעות בכביש מהיר והגענו למרחק של 1,200 ק"מ גג.
או שרכבתם בלי להשתין או לאכול משבע בבוקר עד החושך או שתפרתם אוטוסרדות 4 שעות ביממה על 150 קמ"ש או שאני באמת לא מבין.
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
מה3000 ק״מ 1500 זה כביש מהיר בשבילי, 750 כל צד.
הם כמובן עשו הרבה יותר ממני כי מאוסטריה הם נכנסו לגרמניה ואז חצו את צרפת שחו בתעלה והמשיכו לרכב למרכז אנגליה.
באלפים יצאנו באיזור 9:30 בבוקר וחזרנו ב17:00.
קצב רכיבה מהיר עד מוטו ג׳יפי בפאסים, בשלב מסויים זה כבר היה יותר מידי בשבילי והורדתי מהגז, זה די מעייף לשחק תופסת באלפים שיש 10000 הארליסטים בכבישים
אתה חי את החלום
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יום הלוך יום חזור מינימום אז באלפים עצמם עשית 1500 ק"מ בחמישה ימים שזה 300 ק"מ ליום. לפי גוגל מפות, יום פאסים ממוצע זה בערך 6 שעות רכיבה נטו במהירות מכונית וזה נשמע הרבה יותר שפוי. בכל מקרה אחשלו, אתה קרבי. להחזיק ריכוז וקצב ממש גבוה מתיש אותי. גם בימי מסלול עושים הפסקות כל חצי שעה גג כדי להתאושש. ככתוב: "אתה מתחיל הכי מהר שלך ולאט לאט אתה מגביר". משלים חוסרים לשושני:
SUZUKI GSX ES 550 E 1986HONDA NC 750 X 2016KTM 1090 Adventure S 2018
2020 Husqvarna 701 Enduro
KTM 790 Adventure S 2021
עוד עונה חלפה, הטרייסר קיבל ניקויי הברקה ושימון לשנת החורף, המצבר פורק ומיכל הדלק תודלק עד הסוף.
עוד 4 חודשים עד שכפתור הסטרטר יקבל לחציה שתעיר את האופנוע
![]()