משלוח מיפן הגיע, אין על היפנים בסדר, כל בורג בשקית ממוספר הוראות מפורטות מאד למי שמבין יפנית
![]()
אז אחרי 360 ק״מ קשה לי להגיד עד כמה השינוי מורגש, מאז שהאופנוע חדש תמיד באיזור ה5000 סל״ד היה זימזום חזק מהפלסטיקים לשניה אחת ומאז ההתקנה אין יותר ככה שנראה שאכן התדר שעובר בשילדה השתנה.
בכביש משובש יש הרגשה שהשילדה יותר מרוסנת אבל זה יכול להיות פלסיבו מה שאני בטוח שלא פלסיבו זה שבמהירות גבוהה כמו 180 קמ״ש עליה על במפ בכביש לא נותן הרגשה שהקידמי צף כמו שהיה לפני אבל זאת לא מהירות שאני נמצא בא הרבה ככה שתמורה לכסף לא בטוח יש כאן בשבילי.
בסופו של דבר כל התוספות ששמתי נתנו עוד חלק לפאזל ועכשיו לפי דעתי הגעתי לאופנוע יציב בכביש ישר כמו בכביש במפותל, הכל נשלט בקלות.
המטרה תמיד הייתה לקבל אופנוע עם ביצועים וחדוות רכיבה אירופאים אבל עם אמינות של ימאהה זה הושג ב98% ה2 אחוז הנותרים זה המושב של BAGSTER הוא עדיף בהרבה מהמקורי אבל הספוג רך מידי ככה שזה סופר נוח עד 40 דקות רכיבה ואז מתחילה אי נוחות בגלל חוסר תמיכה, יטופל בקרוב.
![]()
עוד טיול של 350 ק״מ הגששים ברגליות מתחילים להשתפשף ואיתם גם ההנאה ברכיבה עולה אבל המושב מחרבן את הכל, שיניתי עוד יותר את זווית המושב שיהיה יותר ישר אז עכשיו אין שיפוע קדימה בכלל אז כל המשקל שלי הוא על הספוג הרך של Bagster והמצב עוד יותר גרוע.
שוקל להכניס שם ג׳ל
![]()
אגב כשאני חושב על זה הזימזום קיים גם ב9
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
כפי שכבר כתבתי ב-thread אחר, הדברים שידעתי שאצטרך לשפר הוא מיגון הרוח והמושב.
פשוט כי זה עלה בהמון מקורות ברשת שקראתי לפני הרכישה.
לגבי הראשון, עדיין בבדיקה, אך ללא ספק דורש תיקון.
המשקף המקורי לא תורם רבות וניסיון לרכוב ללא משקף כלל אכן שינה את התחושה הכללית ברכיבה, אך לא תרם לשביעות רצון גדולה יותר...
לגבי המושב - במצב הנמוך שלו הוא היה 'בסדר' עבורי והתחיל להציק אחרי כ-45 דקות של רכיבה מונוטונית.
העברתי אותו למצב גבוה יותר ונרשם שיפור משמעותי למשהו שלא היה ממש בעייתי.
עבורי כרגע נראה שאין כל סיבה לשנות בו משהו...
תודה,
אלי
Yamaha Tracer 900
הבעיה שלי עם המושב זה השיפוע המגוחך ששולח אותך עם הביצים למיכל בכל עצירה או בור בכביש, את הבעיה הזאת פתרתי לחלוטין אבל הפיתרון הזה גרם לבעיה חדשה, המושב עם השיפוע גרם לי לרכון קדימה כדי להתנגד לו ועכשיו אני יושב ישר ועם יותר משקל אני שוקע.
מושב רך מידי קל לזהות, הוא סופר נוח ב20 30 דקות הראשונות ואז מסופר נוח זה עובר לאי נוחות בעצמות.
לגמי זימזום זה הויברציות של כל מרובה צילנדרים, לוקי אולי שכח אבל גם לבנדיט היה זימזום.
בכל אופן אצלי זה לא מורגש בכלל גם אחרי 100 קילומטר בכביש המהיר בלי עצירה.
מכוון שאני קרוב לשלמות (מבחינתי) עם הטרייסר הנה רשימת השינויים שהביאו אותו למצב שהוא היום
בולם אחורי Öhlins
משקף קצר שהונמך עוד יותר WRS
הגבהות לכידון
מושב נוחות Bagster
מגן מנוע HEED
סליידרים לצירי הגלגלים aliexspress
דאמפר לשילדה תוצרת ימאהה
סבל SW MOTECH
ארגז GIVI 52L
משקולות לכידון (אין במקור)
מגן רדיאטור EVO TEC
לגבי הבאנדיט לא זוכר כבר.
בכל מקרה הטרייסר בסדר גמור גם עם הזימזום.
נכון לרגע זה אני מרגיש שהקנייה טובה (בלי עין הרע חסה חמשה חמסה רבי מאיר בעל הנס).
מקווה רק שהאביזרים יגיעו במהרה.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
יש אגדות על חלק מנוע שקיים באופנועים מסוימים שאמור להעלים את הזמזום, נקרא secondary counterablancer.
https://www.cycleworld.com/story/bik...rcycle-design/
להבנתי ברוב האופנועים לא שמים או מטעמי תקציב או כדי לתת "אופי" לאופנוע, נגיד בנייקדים / אירופאים.
היה גם פעם משהו בשם vibranators אבל לא מייצרים יותר ממה שהבנתי. מי היה מאמין שאנשים לא ששים לקנות זוג משקולות ב-150$?
יש גם פטנט של אריק ביואל, משהו על שלדה שמעבירה ויברציות רק במישור מסוים, אבל להבנתי ביואל זה לא בדיוק אופנוע חלק אז לא יודע מה בדיוק זה עוזר.
https://patents.google.com/patent/US4776423A/en
https://patents.google.com/patent/US6213240B1/en
כל עוד הביואל בתנועה הוא לא רועד שהוא עומד הוינקרים הכידון המראות והבולם הקידמי כולם רוטטים.
הדרך הכי טובה להעלים ויברציות שיש לכל מנוע זה משכחים בין המנוע לשילדה כמו שיש בכל רכב אבל זה קצת מסובך שמדובר באופנוע.
בכל מקרה הטרייסר מוברץ כמו כל אופנוע אבל להבדיל ממנועי V כמו הביואל התדר אחר לגמרי, בזמן שבביואל זה כמו דפיקות לב בטרייסר זה כמו טלפון על רוטט, מי שרכב רוב חייו על מרובעי צילנדרים לא ידע על מה אתם מדברים ומי שמגיע מבוקסרים, טוונים או V יקח לו זמן הסתגלות
יש לווברציות תדרים שונים
לצורך העניין לננסי היו פעימות כח (אם אפשר לקרוא לזה כך) שהיו נעימות מאוד ולא ממש הרגשתי את הווברציות לעומת הטרייסר שיש תדר אחר (למרות שנראה שאני מתרגל עם הזמן ופחות שם לב אליהן).
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
תקשיבו בנות, ב-BSA היו גם ויברציות,זה היה טוב כי זה סימן שהצלחת להניע את האופנוע!
להיות אופנוען (אמתי כן?) זה לא להיות בוואקום של לא לשמוע (מוזיקה) לא להרגיש רוח (מגן) שיהיה נוח (כיסא גינקולוגי)
שלא יהיו ויברציות (מכישיר אינקוויזיציה ב-200 אירו ששווה לתחת) לא להתלכלך, שלא יהיה לי חם (אימא תכני לי סנוויץ' השחר).
אם זה מה שתם מחפשים יש סוני פלסטיישן שבו בכורסא בבית ותלחצו חזק. (אפשר גם במקלדת)
אבל ראבק, כן אופנוע זה לא לחלשים אופנוע מלכלכך סובלים בחום/קור/גשם יש ויברציות שמדגדגות בביצים (למי שלא השאיר אצל אשתו)
דור דיגיטלי עלאק יאללה תתגברו.
פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!
זה לא העניין, התדר של 4/3 צילנדרים לא להיט ואישית אני מעדיף את התדר של הBSA או של כל הארלי מצוי