אז אחרי 360 ק״מ קשה לי להגיד עד כמה השינוי מורגש, מאז שהאופנוע חדש תמיד באיזור ה5000 סל״ד היה זימזום חזק מהפלסטיקים לשניה אחת ומאז ההתקנה אין יותר ככה שנראה שאכן התדר שעובר בשילדה השתנה.
בכביש משובש יש הרגשה שהשילדה יותר מרוסנת אבל זה יכול להיות פלסיבו מה שאני בטוח שלא פלסיבו זה שבמהירות גבוהה כמו 180 קמ״ש עליה על במפ בכביש לא נותן הרגשה שהקידמי צף כמו שהיה לפני אבל זאת לא מהירות שאני נמצא בא הרבה ככה שתמורה לכסף לא בטוח יש כאן בשבילי.


בסופו של דבר כל התוספות ששמתי נתנו עוד חלק לפאזל ועכשיו לפי דעתי הגעתי לאופנוע יציב בכביש ישר כמו בכביש במפותל, הכל נשלט בקלות.

המטרה תמיד הייתה לקבל אופנוע עם ביצועים וחדוות רכיבה אירופאים אבל עם אמינות של ימאהה זה הושג ב98% ה2 אחוז הנותרים זה המושב של BAGSTER הוא עדיף בהרבה מהמקורי אבל הספוג רך מידי ככה שזה סופר נוח עד 40 דקות רכיבה ואז מתחילה אי נוחות בגלל חוסר תמיכה, יטופל בקרוב.