הבעיה שלי עם המושב זה השיפוע המגוחך ששולח אותך עם הביצים למיכל בכל עצירה או בור בכביש, את הבעיה הזאת פתרתי לחלוטין אבל הפיתרון הזה גרם לבעיה חדשה, המושב עם השיפוע גרם לי לרכון קדימה כדי להתנגד לו ועכשיו אני יושב ישר ועם יותר משקל אני שוקע.
מושב רך מידי קל לזהות, הוא סופר נוח ב20 30 דקות הראשונות ואז מסופר נוח זה עובר לאי נוחות בעצמות.
לגמי זימזום זה הויברציות של כל מרובה צילנדרים, לוקי אולי שכח אבל גם לבנדיט היה זימזום.
בכל אופן אצלי זה לא מורגש בכלל גם אחרי 100 קילומטר בכביש המהיר בלי עצירה.
מכוון שאני קרוב לשלמות (מבחינתי) עם הטרייסר הנה רשימת השינויים שהביאו אותו למצב שהוא היום
בולם אחורי Öhlins
משקף קצר שהונמך עוד יותר WRS
הגבהות לכידון
מושב נוחות Bagster
מגן מנוע HEED
סליידרים לצירי הגלגלים aliexspress
דאמפר לשילדה תוצרת ימאהה
סבל SW MOTECH
ארגז GIVI 52L
משקולות לכידון (אין במקור)
מגן רדיאטור EVO TEC