תוצאות 1 עד 14 מ 14

אשכול: מבחן השוואתי קטנועים תלת-גלגליים - שלוש על שלוש

צפייה משולבת

  1. #1
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339

    מבחן השוואתי קטנועים תלת-גלגליים - שלוש על שלוש

    שוק הקטנועים התלת-גלגליים זוכה לאחרונה לפריחה חסרת תקדים עם דגמים רבים של כמה יצרנים; לקחנו 3 קטנועים תלת-גלגליים (או: תלת-נוטים) חשובים למבחן השוואתי ראש בראש; המבחן, הווידאו, הנתונים והגלריה - בפנים.

    http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%91%d7...c%d7%95%d7%a9/




  2. #2
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    פששש מי זה הבוחן החדש החתיך הזה...!

  3. #3
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי Smi1ey צפיה בהודעה
    פששש מי זה הבוחן החדש החתיך הזה...!
    הוא לא חדש, כל פעם שיש איזה קקנוע לבחינה מוציאים אותו מהנפטלין.

    אורי, היה חסר הנולן 100.5 הזרחנית שלך.

  4. #4
    Member הסמל האישי של Smi1ey
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    202
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    הוא לא חדש, כל פעם שיש איזה קקנוע לבחינה מוציאים אותו מהנפטלין.

    אורי, היה חסר הנולן 100.5 הזרחנית שלך.
    וואלה צודק, לא שמתי לב... מתאים לו תפקיד בוחן הקטנועים.

  5. #5
    אני לא אספר איך נתנו לו לפני כמה שנים פינה במשרד שהיה ילד.....
    אורי, מבחן וכתבה מוצלחת מאוד...
    כל הכבוד

  6. #6
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    למה לעזאזל טיפול 10,000 פיג'ו מטרופוליס עולה 3,100 ש"ח?
    יוצא העלויות הטיפול לכל 20,000 ק"מ הן פי 2 מהכלים האחרים.

  7. #7
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    הגיע הזמן למבחן קלנועיות

    יש כאלו מביננו שלקראת פרישה מהעבודה וזה ככל הנרא יהיה הכלי הבא שלהם.

    מקסימום אולי אפשר יהיה לדחוף שם מנוע של וורסיס

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    מבחן מעולה, חסר אולי נתון של צריכת דלק מדודה.
    אבל עולה אצלי השאלה (לאביעד כנראה):
    האם מבחן השוואתי של קטנועים תלת גלגליים אכן מעניין יותר ממבחן השוואתי של אופנועי אדוונצ'ר קטנים? או מהשוואתי דו"ש? או מהשוואתי אדוונצ'ר-כביש בנפח ביניים?
    הרי אלה מבחנים נחוצים ומעניינים יותר. לפחות לדעתי האישית.
    אם הבעיה היא כוח אדם - אני מציע את עזרתי. מוכן להצטרף לסופ"ש או ליום-יומיים במהלך השבוע, רק תגידו מראש.
    אם הבעיה היא שהיבואנים לא מוכנים לספק כלים למבחן כזה... אז באסה לנו.
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  9. #9
    מה עם מבחן Tmax מול MT07 ? לפי המצב בפייסבוק זה נראה כמו המבחן הכי רצוי.....

  10. #10
    עורך ראשי FullgaZ הסמל האישי של אביעד אברהמי
    תאריך הצטרפות
    Sep 2011
    הודעות
    3,339
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מבחן מעולה, חסר אולי נתון של צריכת דלק מדודה.
    אבל עולה אצלי השאלה (לאביעד כנראה):
    האם מבחן השוואתי של קטנועים תלת גלגליים אכן מעניין יותר ממבחן השוואתי של אופנועי אדוונצ'ר קטנים? או מהשוואתי דו"ש? או מהשוואתי אדוונצ'ר-כביש בנפח ביניים?
    הרי אלה מבחנים נחוצים ומעניינים יותר. לפחות לדעתי האישית.
    אם הבעיה היא כוח אדם - אני מציע את עזרתי. מוכן להצטרף לסופ"ש או ליום-יומיים במהלך השבוע, רק תגידו מראש.
    אם הבעיה היא שהיבואנים לא מוכנים לספק כלים למבחן כזה... אז באסה לנו.
    מבחן השוואתי של תלת-גלגליים מעניין מאוד פלח אוכלוסייה לא קטן שרובו דווקא מגיע מבחוץ ולא מתוך תחום האופנועים. גם להשוואתיים האחרים שציינת יש ערך, ואולי גם אליהם נגיע. הבעיה היא לא כוח אדם. לא בעיה לארגן רוכבים ליומיים. הבעיה גם לא היבואנים, כי אין יבואן שיסרב לנו למבחן השוואתי. העניין הוא הזמן והמשאבים שמבחן השוואתי צורך, שלרוב באים על חשבון פעילויות אחרות. עניין של איזון שאנחנו שוקלים באופן קבוע, אבל אין ספק שצריך להגדיל את כמות המבחנים ההשוואתיים.

    ציטוט נכתב במקור על ידי ronen_sch צפיה בהודעה
    מה עם מבחן Tmax מול MT07 ? לפי המצב בפייסבוק זה נראה כמו המבחן הכי רצוי.....
    חחח

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי אביעד אברהמי צפיה בהודעה
    מבחן השוואתי של תלת-גלגליים מעניין מאוד פלח אוכלוסייה לא קטן שרובו דווקא מגיע מבחוץ ולא מתוך תחום האופנועים. גם להשוואתיים האחרים שציינת יש ערך, ואולי גם אליהם נגיע. הבעיה היא לא כוח אדם. לא בעיה לארגן רוכבים ליומיים. הבעיה גם לא היבואנים, כי אין יבואן שיסרב לנו למבחן השוואתי. העניין הוא הזמן והמשאבים שמבחן השוואתי צורך, שלרוב באים על חשבון פעילויות אחרות. עניין של איזון שאנחנו שוקלים באופן קבוע, אבל אין ספק שצריך להגדיל את כמות המבחנים ההשוואתיים.
    מניח שאתה צודק, למרות שבראיה שלי - ההבדלים בין הכלים אינם משמעותיים כלל (וגם זאת מסקנה לגיטימית).
    לא כ"כ משנה האם תקנה טרייסיטי, MP3, או את הפיז'ו - לא שאחד מהם גרוע והאחר טוב, לא שאחד מהם קל לרכיבה והאחר לא.
    זה בערך כמו להשוות טיוטה קורולה ויונדאי I30 - כנראה שיש הבדלים מסויימים ויתרונות קלים לאחד הדגמים ברוב הסעיפים. בכל מקרה אתה תסע במה שיביאו לך בחברת הליסינג, ולא בהכרח בדגם שיש לו יתרון בסעיף כלשהו - מה שמייתר במידה מסויימת את ההשוואה.
    ההבדל המשמעותי ביותר (שבעיני פוסל את הכלי) זאת עלות הטיפולים הפסיכית של הפיז'ו - ובשביל לגלות את זה, לא חייבים לרכב על הכלי בכלל.

    לעומת זאת, במבחן של אדוונצ'רים קטנים ניתן לראות מגוון רכב של גישות. יש כלים שנועדו באופן כמעט בלעדי לאספלט, וכאלה שנועדו גם לשטח קל. יש כאלה שמסוגלים לבלות בכביש המהיר ללא רגשי נחיתות וכאלה שלא. יש כאלה שיהיו נסבלים בהרכבה, וכאלה שיתקשו להתמודד. ההבדל בגישות לתכנון אופנוע בסיסי אך שימושי בין היצרנים - זה מאוד מעניין, ואין דרך לראות את ההבדלים בלי להפגיש את הכלים למבחן השוואתי מעמיק.

    כל האמור לעיל הינו בגדר בקשה ודעה אישית, אני לרגע אחד לא מזלזל במאמצים שהושקעו בהפקת מבחן התלתים שמעולה בפני עצמו
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Aug 2015
    הודעות
    1,608
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    מניח שאתה צודק, למרות שבראיה שלי - ההבדלים בין הכלים אינם משמעותיים כלל (וגם זאת מסקנה לגיטימית).
    לא כ"כ משנה האם תקנה טרייסיטי, MP3, או את הפיז'ו - לא שאחד מהם גרוע והאחר טוב, לא שאחד מהם קל לרכיבה והאחר לא.
    זה בערך כמו להשוות טיוטה קורולה ויונדאי I30 - כנראה שיש הבדלים מסויימים ויתרונות קלים לאחד הדגמים ברוב הסעיפים. בכל מקרה אתה תסע במה שיביאו לך בחברת הליסינג, ולא בהכרח בדגם שיש לו יתרון בסעיף כלשהו - מה שמייתר במידה מסויימת את ההשוואה.
    ההבדל המשמעותי ביותר (שבעיני פוסל את הכלי) זאת עלות הטיפולים הפסיכית של הפיז'ו - ובשביל לגלות את זה, לא חייבים לרכב על הכלי בכלל.

    לעומת זאת, במבחן של אדוונצ'רים קטנים ניתן לראות מגוון רכב של גישות. יש כלים שנועדו באופן כמעט בלעדי לאספלט, וכאלה שנועדו גם לשטח קל. יש כאלה שמסוגלים לבלות בכביש המהיר ללא רגשי נחיתות וכאלה שלא. יש כאלה שיהיו נסבלים בהרכבה, וכאלה שיתקשו להתמודד. ההבדל בגישות לתכנון אופנוע בסיסי אך שימושי בין היצרנים - זה מאוד מעניין, ואין דרך לראות את ההבדלים בלי להפגיש את הכלים למבחן השוואתי מעמיק.

    כל האמור לעיל הינו בגדר בקשה ודעה אישית, אני לרגע אחד לא מזלזל במאמצים שהושקעו בהפקת מבחן התלתים שמעולה בפני עצמו
    אתה מדבר ממקום של רוכב ותיק, כלומר לא נתח השוק שאליו הכלים האלה פונים.

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של KKatkov
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    3,689
    ציטוט נכתב במקור על ידי matanbar26 צפיה בהודעה
    אתה מדבר ממקום של רוכב ותיק, כלומר לא נתח השוק שאליו הכלים האלה פונים.
    אני לא חושב שצריך להיות רוכב ותיק כדי להגיד שההבדלים בין כלי X לכלי Y הינם זניחים.
    נהפוך הוא, רק הניסיון מאפשר לעמוד על ההבדלים הזניחים האלה ולא לפטור ב"זה בסדר, והזה גם בסדר".
    Ducati Multistrada 1100
    Alfa Guiletta 1.4 Manual

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של 600 ירושלמי
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    957
    ציטוט נכתב במקור על ידי KKatkov צפיה בהודעה
    אני לא חושב שצריך להיות רוכב ותיק כדי להגיד שההבדלים בין כלי X לכלי Y הינם זניחים.
    צריך להיות רוכב ותיק כדי להבין בכלל מה ההבדלים והאם הם משמעותיים או לא.
    צריך להיות רוכב ותיק כדי להחליט מראש שמבחן בין שלושה קטנועים הוא לא מעניין כי זה 'כולה קטנוע'.
    אבל כן יש פלח שוק של רוכבים חדשים שמחפשים להפסיק לבלות בפקקים אבל מפחדים מדו. הם בטוחים שתלת הוא בטיחותי הרבה יותר (לא נכנס לאמיתות/הפרכת המשפט הזה), ומבין המבחר שיש בארץ הם זוכים לסקירה די קולעת וממצאת, משהו שיהיה להם קשה למצוא במקום אחר. שוב- תחשוב על השכן שלך בן ה50 שפעם אחרונה שעלה על אופנוע זה היה הקאג'יבה של דוד שלו בקיבוץ ב1982. היום הוא מחפש לעבור לקטנוע עם 3 גלגלים (כי זה מה שהאשה מרשה) ואין לו מושג מאיפה להתחיל. המבחן הזה נותן לו כיוון טוב מאוד, אולי אפילו כיוון בלהבין שההבדלים לא גדולים, ואם הפרוטה מצויה בכיסו הוא רק צריך להסגר על מראה חיצוני שמושך אותו.

    מבחן בין אדוונצרים או דושים אכן מעניין אבל עם זה יש המון מידע על זה ברשת, בעברית. איפה עוד אתה מוצא מידע כמו מבחן בין שלושת הקטנועים האלה בעברית?

    אותי דווקא מעניין מבחנים בין אנדורו ומוטוקרוסים שונים ואני חושב שאדוונצ'ר קטן זה משעמם, אבל כל אחד והסטיות שלו. יש מי שמחפש לקרוא מבחן על קטנועים, לך תבין...

אשכולות דומים

  1. שמות ויקרא, פרשת ויפצח
    על ידי קידוזו בפורום כללי
    תגובות: 25
    הודעה אחרונה: 23-03-2019, 12:50
  2. מבקש שמות של כל מיני חלקים yz250f (כ"ע)
    על ידי Robertog1991 בפורום כללי
    תגובות: 4
    הודעה אחרונה: 25-11-2018, 15:22
  3. סיכום שלוש שנים עם DRZ400
    על ידי Skity בפורום כללי
    תגובות: 7
    הודעה אחרונה: 11-10-2016, 15:41
  4. שלוש משאלות :
    על ידי ilang בפורום אוף טופיק
    תגובות: 19
    הודעה אחרונה: 30-05-2016, 16:34
  5. שלוש שאלות בנוגע ל wr250x
    על ידי o^2 בפורום שטח וסופרמוטו
    תגובות: 15
    הודעה אחרונה: 21-02-2016, 10:45

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO