פששש מי זה הבוחן החדש החתיך הזה...!
שוק הקטנועים התלת-גלגליים זוכה לאחרונה לפריחה חסרת תקדים עם דגמים רבים של כמה יצרנים; לקחנו 3 קטנועים תלת-גלגליים (או: תלת-נוטים) חשובים למבחן השוואתי ראש בראש; המבחן, הווידאו, הנתונים והגלריה - בפנים.
http://fullgaz.co.il/%d7%9e%d7%91%d7...c%d7%95%d7%a9/
למה לעזאזל טיפול 10,000 פיג'ו מטרופוליס עולה 3,100 ש"ח?
יוצא העלויות הטיפול לכל 20,000 ק"מ הן פי 2 מהכלים האחרים.
הגיע הזמן למבחן קלנועיות
יש כאלו מביננו שלקראת פרישה מהעבודה וזה ככל הנרא יהיה הכלי הבא שלהם.
מקסימום אולי אפשר יהיה לדחוף שם מנוע של וורסיס
מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
SIC TRANSIT GLORIA MUNDI
אני לא אספר איך נתנו לו לפני כמה שנים פינה במשרד שהיה ילד.....
אורי, מבחן וכתבה מוצלחת מאוד...
כל הכבוד
מבחן מעולה, חסר אולי נתון של צריכת דלק מדודה.
אבל עולה אצלי השאלה (לאביעד כנראה):
האם מבחן השוואתי של קטנועים תלת גלגליים אכן מעניין יותר ממבחן השוואתי של אופנועי אדוונצ'ר קטנים? או מהשוואתי דו"ש? או מהשוואתי אדוונצ'ר-כביש בנפח ביניים?
הרי אלה מבחנים נחוצים ומעניינים יותר. לפחות לדעתי האישית.
אם הבעיה היא כוח אדם - אני מציע את עזרתי. מוכן להצטרף לסופ"ש או ליום-יומיים במהלך השבוע, רק תגידו מראש.
אם הבעיה היא שהיבואנים לא מוכנים לספק כלים למבחן כזה... אז באסה לנו.
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
מה עם מבחן Tmax מול MT07 ? לפי המצב בפייסבוק זה נראה כמו המבחן הכי רצוי.....
מבחן השוואתי של תלת-גלגליים מעניין מאוד פלח אוכלוסייה לא קטן שרובו דווקא מגיע מבחוץ ולא מתוך תחום האופנועים. גם להשוואתיים האחרים שציינת יש ערך, ואולי גם אליהם נגיע. הבעיה היא לא כוח אדם. לא בעיה לארגן רוכבים ליומיים. הבעיה גם לא היבואנים, כי אין יבואן שיסרב לנו למבחן השוואתי. העניין הוא הזמן והמשאבים שמבחן השוואתי צורך, שלרוב באים על חשבון פעילויות אחרות. עניין של איזון שאנחנו שוקלים באופן קבוע, אבל אין ספק שצריך להגדיל את כמות המבחנים ההשוואתיים.
חחח
מניח שאתה צודק, למרות שבראיה שלי - ההבדלים בין הכלים אינם משמעותיים כלל (וגם זאת מסקנה לגיטימית).
לא כ"כ משנה האם תקנה טרייסיטי, MP3, או את הפיז'ו - לא שאחד מהם גרוע והאחר טוב, לא שאחד מהם קל לרכיבה והאחר לא.
זה בערך כמו להשוות טיוטה קורולה ויונדאי I30 - כנראה שיש הבדלים מסויימים ויתרונות קלים לאחד הדגמים ברוב הסעיפים. בכל מקרה אתה תסע במה שיביאו לך בחברת הליסינג, ולא בהכרח בדגם שיש לו יתרון בסעיף כלשהו - מה שמייתר במידה מסויימת את ההשוואה.
ההבדל המשמעותי ביותר (שבעיני פוסל את הכלי) זאת עלות הטיפולים הפסיכית של הפיז'ו - ובשביל לגלות את זה, לא חייבים לרכב על הכלי בכלל.
לעומת זאת, במבחן של אדוונצ'רים קטנים ניתן לראות מגוון רכב של גישות. יש כלים שנועדו באופן כמעט בלעדי לאספלט, וכאלה שנועדו גם לשטח קל. יש כאלה שמסוגלים לבלות בכביש המהיר ללא רגשי נחיתות וכאלה שלא. יש כאלה שיהיו נסבלים בהרכבה, וכאלה שיתקשו להתמודד. ההבדל בגישות לתכנון אופנוע בסיסי אך שימושי בין היצרנים - זה מאוד מעניין, ואין דרך לראות את ההבדלים בלי להפגיש את הכלים למבחן השוואתי מעמיק.
כל האמור לעיל הינו בגדר בקשה ודעה אישית, אני לרגע אחד לא מזלזל במאמצים שהושקעו בהפקת מבחן התלתים שמעולה בפני עצמו![]()
Ducati Multistrada 1100
Alfa Guiletta 1.4 Manual
צריך להיות רוכב ותיק כדי להבין בכלל מה ההבדלים והאם הם משמעותיים או לא.
צריך להיות רוכב ותיק כדי להחליט מראש שמבחן בין שלושה קטנועים הוא לא מעניין כי זה 'כולה קטנוע'.
אבל כן יש פלח שוק של רוכבים חדשים שמחפשים להפסיק לבלות בפקקים אבל מפחדים מדו. הם בטוחים שתלת הוא בטיחותי הרבה יותר (לא נכנס לאמיתות/הפרכת המשפט הזה), ומבין המבחר שיש בארץ הם זוכים לסקירה די קולעת וממצאת, משהו שיהיה להם קשה למצוא במקום אחר. שוב- תחשוב על השכן שלך בן ה50 שפעם אחרונה שעלה על אופנוע זה היה הקאג'יבה של דוד שלו בקיבוץ ב1982. היום הוא מחפש לעבור לקטנוע עם 3 גלגלים (כי זה מה שהאשה מרשה) ואין לו מושג מאיפה להתחיל. המבחן הזה נותן לו כיוון טוב מאוד, אולי אפילו כיוון בלהבין שההבדלים לא גדולים, ואם הפרוטה מצויה בכיסו הוא רק צריך להסגר על מראה חיצוני שמושך אותו.
מבחן בין אדוונצרים או דושים אכן מעניין אבל עם זה יש המון מידע על זה ברשת, בעברית. איפה עוד אתה מוצא מידע כמו מבחן בין שלושת הקטנועים האלה בעברית?
אותי דווקא מעניין מבחנים בין אנדורו ומוטוקרוסים שונים ואני חושב שאדוונצ'ר קטן זה משעמם, אבל כל אחד והסטיות שלו. יש מי שמחפש לקרוא מבחן על קטנועים, לך תבין...![]()