מבחן השוואתי של תלת-גלגליים מעניין מאוד פלח אוכלוסייה לא קטן שרובו דווקא מגיע מבחוץ ולא מתוך תחום האופנועים. גם להשוואתיים האחרים שציינת יש ערך, ואולי גם אליהם נגיע. הבעיה היא לא כוח אדם. לא בעיה לארגן רוכבים ליומיים. הבעיה גם לא היבואנים, כי אין יבואן שיסרב לנו למבחן השוואתי. העניין הוא הזמן והמשאבים שמבחן השוואתי צורך, שלרוב באים על חשבון פעילויות אחרות. עניין של איזון שאנחנו שוקלים באופן קבוע, אבל אין ספק שצריך להגדיל את כמות המבחנים ההשוואתיים.
חחח



ציטוט ההודעה בתגובה