הי גלעד,
לא הייתי בונה על סדרת ה-500 של הונדה כעל אופנוע שירגש אחרי שנה ו-20-30 אלף ק"מ. אלה אופנועים לא מרגשים בהגדרה, זה חלק מה-DNA שלהם.
מצד שני - רוב אופנועי ה-A1 נועדו להיות בראש ובראשונה ספסל לימוד. בתוואי שבו אתה תרכב (בקעת הירדן והשומרון - אחד מאיזורי הרכיבה היפים בארץ), סביר להניח שלאחר שנה תרצה להתקדם לאופנוע שייתן לך יותר - יותר מנוע, יותר מתלים, יותר נוחות.
היוצאים מן הכלל אלה אופנועי 600-900 סמ"ק מוגבלים, שנותנים לך את כל הביצועים של אופנוע גדול - אבל עם מנוע חלש יותר.
החסרון שלהם הוא שהם יקרים יותר מאופנועי A1 "רגילים", ובד"כ גדולים וכבדים יותר, מה שעלול להקשות עליך בחודשים הראשונים.
מבחינת אחזקה עצמאית - הדרך הטובה ביותר שאני מכיר היא להצטרף למישהו שמטפל בעצמו ולעבוד ביחד איתו.
כמו כן, כדאי לקרוא על מבנה האופנוע כדי להבין איך הוא בנוי. הנה כמה ספרים שיכולים לעזור:
https://www.amazon.com/Motorcycle-Ba...dp/0857339982/
https://www.amazon.com/Essential-Gui.../dp/0760352712
https://www.amazon.com/Motorcycle-Ma.../dp/B01FIW4QPE
ויש גם את האתר העתיק הזה:
http://www.dansmc.com/