עמוד 8 מתוך 10 ראשוןראשון ... 678910 אחרוןאחרון
תוצאות 106 עד 120 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

צפייה משולבת

  1. #1
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אם אתה רוכב מהר אני ממליץ לך לבצע את ההתקנה רק במקום עם איזון דינמי (מכונה חשמלית כמו של הרכבים). לרוב המוסכים אין את המכשיר ובמהירויות גבוהות מרגישים רעידות. פעמיים נסעתי לזייתוני במיוחד לבצע איזון (פעם אחרי פנצר שתוקן במקום אחר ופעם שניה אחרי החלפת צמיגים).

    יש איזון דינמי אצל אורן זייתוני, צמיגי פואד, רינו טייר ובמוסך של רועי (לוקי תכף ירשום את השם של המקום).

  2. #2
    Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    166
    למה דווקא דינמי ?
    במוטוגיפי למיטב הבנתי לא עושים דינמי

  3. #3
    Member
    תאריך הצטרפות
    Apr 2021
    מיקום
    עמק חפר
    הודעות
    55
    לא לוקי, אך הוא ערך לי את ההיכרות עם רועי.
    המקום נקרא Get Service, ונמצא בדרך חיל השיריון 104, בתל אביב.

    אלי
    Yamaha Tracer 900

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    היו לי אנג'ל GT ואחריהם את ה-GT2 האחרונים טובים יותר באורך חיים, לדעתי שווה את ההפרש.
    אל תתפשר על אחורי זהה.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    לגבי השוואות באינטרנט חפש מישהוא שבאמת רכב על הצמיגים שהוא סוקר כי ראיין לא.

  6. #6
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    גם ברוויזלה לא - והם אומרים את זה...

    הם בעיקר סוקרים ״היסטוריה״, ומקריאים את מה שכתב היצרן....

    אני גר בצפון, ולכן ככל הנראה לא אגיע עד למרכז בשביל זוג צמיגים.


    לגבי איזון דינאמי - לא בטוח שבעבר עשו לי כזה, לא שאלתי...
    אבל עכשיו אני אשאל.

    מה שכן - פשוט הזוי שאי אפשר למצוא תושבה נורמאלית באתרים עצמם!


    נ.ב

    לעניין טמפרטורות:

    ב 40 מעלות כבר יש אינדקציה, ב 60 אני רוכב ״רגיל״
    76 מעלות שיוט ביום חם, בפקקים מגיע ל 102 - ואז המאוורר נדלק.

    בימים קרים יותר - שיוט היה על 65 בערך - ובפקקים לא לא הגיע למצב שבו צריך מאוורר...

  7. #7
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,100
    ציטוט נכתב במקור על ידי ofir צפיה בהודעה
    גם ברוויזלה לא - והם אומרים את זה...

    הם בעיקר סוקרים ״היסטוריה״, ומקריאים את מה שכתב היצרן....

    אני גר בצפון, ולכן ככל הנראה לא אגיע עד למרכז בשביל זוג צמיגים.

    ממליץ לבדוק בספורטישופ אצל איתמר או אופציה בחו"ל.


    לגבי איזון דינאמי - לא בטוח שבעבר עשו לי כזה, לא שאלתי...
    אבל עכשיו אני אשאל.

    א' טוען שזה חשוב אצלי בורסיס לא נעשה דינמי והכל טוב, לא כעובר את ה-220 בתאוריה.

    מה שכן - פשוט הזוי שאי אפשר למצוא תושבה נורמאלית באתרים עצמם!


    נ.ב

    לעניין טמפרטורות:

    ב 40 מעלות כבר יש אינדקציה, ב 60 אני רוכב ״רגיל״
    76 מעלות שיוט ביום חם, בפקקים מגיע ל 102 - ואז המאוורר נדלק.
    מנועי הקוואסקי עובדים מראש על טמפ' גבוהה אם תבדוק טוב המאוורר נכנס באזור 96 מעלות לא ראיתי על
    השעון יותר מ-103 מעלות.

    בימים קרים יותר - שיוט היה על 65 בערך - ובפקקים לא לא הגיע למצב שבו צריך מאוורר...
    בחורף טמפ העבודה נמוכה מ-70 בכביש פתוח בעיר רגיל.
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אצלי המאוורר היה נכנס לפעולה בקו החמישי (מתוך 6) שלמיטב זכרוני זה 105 מעלות.

  9. #9
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    אצלי המאוורר היה נכנס לפעולה בקו החמישי (מתוך 6) שלמיטב זכרוני זה 105 מעלות.
    כמו כמעט בכל האופנעים היום.
    מה שמאכזב הוא שהחוג הסגור של מערכת הקירור הוא בעל טווח עצום בהשוואה לרכב, הטרייסר שלי יכול לנוע בין 60 מעלות עד 105 בזמן שברכב דיזל שהיה לי עשיתי דאטה לוגינג ולמיטב זיכרוני המעלות נעו בין 92 ל95 ככה שזה טווח של 3 מעלות ברכב מול טווח של 45 מעלות באופנוע.

    השאלה היא למה? זה נראה שזה בכוונה תחילה כי לפחות בטרייסר בטרמוסטט אין גומיית אטימה מה שאומר שגם שהוא סגור יש זרימה מהרדיאטור

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    כמו כמעט בכל האופנעים היום.
    מה שמאכזב הוא שהחוג הסגור של מערכת הקירור הוא בעל טווח עצום בהשוואה לרכב, הטרייסר שלי יכול לנוע בין 60 מעלות עד 105 בזמן שברכב דיזל שהיה לי עשיתי דאטה לוגינג ולמיטב זיכרוני המעלות נעו בין 92 ל95 ככה שזה טווח של 3 מעלות ברכב מול טווח של 45 מעלות באופנוע.

    השאלה היא למה? זה נראה שזה בכוונה תחילה כי לפחות בטרייסר בטרמוסטט אין גומיית אטימה מה שאומר שגם שהוא סגור יש זרימה מהרדיאטור
    חשבת על זה שבקופסאות מרובעות הגלגלים כל המנוע כלוא בתוך כלוב סגור מפח?... אפילו עם פול פיירינג תהיה תמיד זליגת חום (למזלנו הגדול)
    תצורות מנוע עם צילינדרים נפרדים בכלל מייטיב על סילוק החום, וזה לפני שציינתי בוקסר
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  11. #11
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    למיטב זיכרוני דווקא באופנועים ישנים הטמפרטורה הייתה יותר יציבה מאלו של היום, אני מאמין שזה מגיע מסיבה כל שהיא.

    כמו שרשמתי לטרייסר אין גומיה בטרמוסטט מה שמקשה על שמירת החום יציב זה לא טעות אלה מעשה מכוון

  12. #12
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    לכל מנוע יש תווך טמפרטורה שבו הוא אמור לעבוד.
    באמת מוזר שתווך הטמפרטורה באופנועים כל כך גדול.
    הייתי חושב שב 2021 יש טמפרטורה אחת שבה המנוע נמצא בניצולת מיטבית ושם הוא נמצא כל הזמן.
    הרי המנוע זולל דלק ומזהם כשהוא מתעורר לחיים עד שמגיע לטמפרטורת עבודה. ומניח שגם כשהוא מתמם ל 103-108 הניצולת של המנוע אינה מיטבית.
    עם כל תקנות יורו שמגיעות חדשות לבקרים מוזר שזה עדיין ככה.
    רק אומר.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  13. #13
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בטרייסר 9 הטמפרטורה בטווח שבין 79 ל-106. קרוב ל106 נדלק המאוורר.

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של Dresdner
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    גרמניה
    הודעות
    4,887
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    בטרייסר 9 הטמפרטורה בטווח שבין 79 ל-106. קרוב ל106 נדלק המאוורר.
    חכה לחורף זה ירד גם לשישים ומשהוא

  15. #15
    Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2016
    הודעות
    228
    ציטוט נכתב במקור על ידי Dresdner צפיה בהודעה
    חכה לחורף זה ירד גם לשישים ומשהוא
    גם בנינגה ככה - קניתי אותו כשהיה עדיין קר- 60+ הייתה טמפרטורת עבודה, וגם בפקקים לא התקרבתי ל90....

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 15:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 11:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 23:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 13:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO