עמוד 1 מתוך 10 123 ... אחרוןאחרון
תוצאות 1 עד 15 מ 146

אשכול: Z1000SX התיור של קוואסקי

  1. #1
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537

    Z1000SX התיור של קוואסקי

    היי חברים
    לאחרונה עברתי מ CBR1100 מדהים וסגנון הרכיבה שלי ספורט טורינג. ל Z של קוואסקי
    נראה לי שיש עולם שלם שלא מכיר את האופנוע הנ"ל Z1000sx
    זהו אופנוע התיור של קוואסקי. מדובר על מנוע 1050 סמ"ק המספק 142 סוסים בסל"ד גבוהה. 1000 סל"ד
    יש לו מומנט שופע (כפי שאפשר לצפות מאופנוע ליטר פלוס עם גיר יחסית קצר)
    לZ של קוואסקי יש פלסטיקה גדולה יחסית מקידמה שמבודדת את הרוחות (עד 160חצילים אפשר לרכב זקוף מעל לזה צריך קצת להתכופף).
    יש מגן רוח שניתן לשנות את הזווית שלו אפילו תוך כדי רכיבה. מאוד יעיל
    יש ל Z הנ"ל מקום ל 3 מזוודות מקוריות של קוואסקי (לי אין) במחיר סביר יחסית. והתאמה מושלמת למושב האחורי (לא צריך מתאמים)
    יש ל Z מערכת בקרת יציבות לא מהדור החדש עם ה 6 צירים, אלה משהו פשוט יותר אבל עובד נהדר
    בקוואסקי לחצו לדעתי על כל הכפתורים הנכונים בעבורי
    1. אופנוע גדול מימדים (לא GS ADVANTURE אבל גם לא MSK )
    2. ישיבה זקופה עם המון מקום לזוז.נוח
    3. מגן רוח טוב ויעיל
    4. מקום למורכב נוח מאוד עם כיסא אמיתי
    5. מנוע גדול עם ביצועים מצויינים
    6. חלקות פעולה בלי וויברציות תפעול קל ונוח.
    7. צמיג אחורי 190 (-:
    8. בולמים למחיר של הכלי הטובים בקטגוריה (אפשר להתווקח)
    9. בלמים נהדרים עם המון רגש.
    10. ספורטיבי
    11.הוא כמובן ניצח כל השוואתי שזרקו מולו. לפחות שאני ראיתי

    לגבי תחזוקה
    אני רכשתי את הכלי עם 42 אלף ק"מ
    עכשיו יש כבר 48 אלף ק"מ.
    מה עשיתי מאז שקיבלתי אותו.
    1. צמיג אחורי (נכנס לתוך הצמיג משקולת עופרת של משאית,ופשוט פוצץ את הגלגל) 1100 ש"ח
    2. 700 ש"ח טיפול אצל המוסכניק שלי הונדה בנתניה שמן מים מתיחות התאמות פינוקים.מיד כשקניתי.
    ושטיפה מקצועית פעם אחת
    עכשיו צריך טיפול שוב (כל 6000 ק"מ)
    וצריך לחשוב על שרשרת הנעה חדשה וגלגלי שיניים.
    דלק
    כרגע אני עם הצנרת הפתוחה שככה קניתי את האופנוע.
    אני צריך לקחת אותו לאחד הטיונרים על מנת לכייל את הערובת. האמת אני מעדיף לחזור לסעפת המקורית יותר הגיוני.
    כרגע הוא עושה 1-15 ליטר לק"מ במשולב אבל תוצאה טובה יותר לדעתי אשיג כשאחליף את הסעפת. יש 19 ליטר דלק

    הבעיה היחידה שיש לאופנוע הנ"ל היא אחיו התאום H2 עם הטורבו. ואותו אני רוצה (-:
    https://www.youtube.com/watch?v=Wim3uM7zrDg



    z1000sx.jpg

  2. #2
    Senior Member הסמל האישי של mudale222
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    JLM
    הודעות
    2,840
    אופנוע מעניין. מאחרוני הספורט-תיור old school שנשארו.
    איך האופנוע בתוך העיר? יש לו זווית צידוד סבירה או סיוט? איך הוא בכבישים משובשים?

  3. #3
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    לא' יש את הsx
    לדעתי מאוד מרוצה ממנו

    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  4. #4
    Senior Member הסמל האישי של erani99
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    א.י.
    הודעות
    799
    זה לא בדיוק ספורטתיור OLD SCHOOL... סה"כ ה Z1000 עם זויות שלדה/היגוי קצת יותר מתונות + פיירינג מלא ואופצייה לזיווד מקורי.
    OLD SCHOOL אמיתי לספורטתיור זה הציפור השחורה/CBR1100XX שהיתה לו.. או ה CBf1000 למשל.

    וכן, כפי שציקי ציין - יש מלא כאלו, גם לא בדיוק "ילדים" רוכבים שלא מודעים לדגמי הספורטתיור, שהם למעשה יותר הגיוניים מהסופרספורט ויותר פרקטיים מהנייקדים.
    לא מבין למה... הרשת זמינה עם כל החדשות לדגמים שיוצאים והכל נגיש מייד.
    נערך לאחרונה על ידי erani99; 04-03-2021 בשעה 18:18.
    ........................................ KKK-BITCH
    ......................... We Ride Together, We DIE Together
    ... Respect Your Bike & All Others that Ride the Same Kind of Beast

  5. #5
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    בניגוד למה שרשמת לדגם ששווק מסוף 2017 ואילך יש מערכת בקרת יציבות מתקדמת (6 צירים) כולל abs להטיה.
    אופנוע נהדר. עברנו ביחד 40,000 ק"מ בשנתיים וחצי וכרגע אין לי תכניות להחלפה.

  6. #6
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    IMG_20201114_115637.jpg
    תמונות מצורפות תמונות מצורפות

  7. #7
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    ציטוט נכתב במקור על ידי mudale222 צפיה בהודעה
    אופנוע מעניין. מאחרוני הספורט-תיור old school שנשארו.
    איך האופנוע בתוך העיר? יש לו זווית צידוד סבירה או סיוט? איך הוא בכבישים משובשים?
    + יש ג'ק אמצע אפטרמרקט? האם הבנייה מציקה בטיפולים? דברים שזוכר שסיפרו כאן על קאווים- סוגים שונים של ברגי פיירינג, אי אפשר לשלוף את הפילטר שמן כי ממול יש X ומעל יש Y, כדי להחליף פלאגים צריך להטות את המנוע, מנוע שקשה לעבוד עליו, הצטבר לי הרושם שזה כלבצת למי שרוצה לטפ"ש לבד..

  8. #8
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    אופנוע מאד פשוט לתחזוקה. הכל נגיש בלי פירוקים מיותרים. פעם ב-18 צריך להוריד מיכל דלק כדי להחליף פלגים ופילטר אויר. אם מזמינים חלפים מפרטזילה האחזקה זולה.

  9. #9
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    נייס. אתה משתמש בג'ק חיצוני, או שאפשר לעשות הכל על הצד?
    למה לא שמו ג'ק אמצע בעצם, כביכול פוגע במראה?

  10. #10
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    לדעתי ג'ק אמצע זה משקל מיותר. יש בבית ג'ק מירוצים שמשמש לשימון שרשרת.

  11. #11
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    Mar 2018
    הודעות
    799
    מה הסל"ד עפ"י מקורות זרים על 140 / שישי? מתי מתחיל לווברץ?

  12. #12
    Senior Member הסמל האישי של AsafA
    תאריך הצטרפות
    Apr 2017
    מיקום
    ירושלים
    הודעות
    1,046
    סביב 6000. לא מוורבץ. מנוע חזק וחלק. הבקרות עובדות נהדר. מתלים נהדרים. מיגון רוח מושלם. אופנוע נהדר

  13. #13
    מנהל פורום FullgaZ הסמל האישי של lokimonster
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    מיקום
    עיר הקודש
    הודעות
    4,167
    ציטוט נכתב במקור על ידי AsafA צפיה בהודעה
    לדעתי ג'ק אמצע זה משקל מיותר. יש בבית ג'ק מירוצים שמשמש לשימון שרשרת.
    אני חסיד של ג'ק אמצע.
    לדעתי התועלת שלו גדולה מהחסרונות.
    וכמובן שלא לכולם יש חצר סגורה שזה בפני עצמו מיתר את ג'ק המירוצים..


    Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk

    מצאתי על מה לקטר הוינקר של ימאהה נושר!!!
    SIC TRANSIT GLORIA MUNDI

  14. #14
    Senior Member הסמל האישי של השושנים
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    5,084
    לדעתי אחד המוצלחים והקיצוני ביותר בין האופנועים הפסיכיים השפויים,
    כזה שנותן הרבה מהכל, במיוחד לאלה שבאמת אוהבים לרכוב ולא רק להתנייד!
    פעם, האופנועים היו מברזל והרוכבים מפלדה!

  15. #15
    Senior Member
    תאריך הצטרפות
    May 2015
    הודעות
    537
    הוא מרגיש שובב. חי.
    הוויברציות שאתה מדבר עליהן מגיעות סביב ה 7 ונעלמות אחרי ממש לא משהו מפריע.
    התחזוקה ממש פשוטה הכל נגיש לא צריך להוריד כלום.
    לגבי חלקי פלסטיקה שנשברים.ברגים שעפים. 48 אלף קמ. כל הברגים במקום. כל הפלסטיקה שלמה. אז לא ממש יודע על מה אתה מדבר.
    זו מכונה מעולה ולאט לאט אני מתאהב
    זה לא היה אהבה מיידית (היה ועדיין חסר לי קצת כח).
    אבל זה באמת בקטנה. ולרכב על המהירות החוקית בארץ לא צריך יותר מהילוך שני.
    אז אנחנו מתגלגלים לנו בהנאה מרובה כרגע. לומדים אחד את השני. ה z ממש מלמד ועוזר לי לרכב טוב יותר ולבטוח בו יותר ויותר. (אולי נגיע ליום מסלול בקרוב)
    יש לציין שהוא רגוע מאוד (טורינג)כשרוצים ואין בעיה לרכב איתו לעבודה וחזרה(השימוש העיקרי שלי).


    Sent from my iPhone using Tapatalk

אשכולות דומים

  1. קוואסאקי: הנינג'ה 1000SX יחליף את ה-Z1000SX הוותיק
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 06-11-2019, 14:14
  2. למכירה kawasaki z1000sx 2015
    על ידי kz1000 בפורום פורום מכירה
    תגובות: 1
    הודעה אחרונה: 30-12-2017, 10:22
  3. מפלצת התיור החדשה של יאמהה
    על ידי alexsupreme בפורום כללי
    תגובות: 13
    הודעה אחרונה: 08-06-2017, 22:03
  4. קלן: מתיחת פנים ושיפורים לקוואסאקי Z1000SX
    על ידי אביעד אברהמי בפורום כללי
    תגובות: 0
    הודעה אחרונה: 07-10-2016, 12:20

הרשאות פרסום

  • אין באפשרותך לפרסם אשכולות חדשים
  • אין באפשרותך לפרסם תגובות
  • אין באפשרותך לצרף קבצים
  • אין באפשרותך לערוך את הודעותיך
  •  
Single Sign On provided by vBSSO